LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Royale bundels

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door niceman »

Hallo,

Ik kreeg een bericht van ziggo dat ik als trouwe klant krijgt u van ons maandelijks €10 korting op uw abonnement. U betaalt niet het reguliere bedrag van €25 maar slechts €15 per maand. en dan staat er onder :* De maandelijkse €10 korting is alleen geldig voor klanten die Internet van Ziggo afnemen ..
Ik dacht toen dat zou ik wel willen was toch aan een nieuwe toe wat goed van ziggo maar helaas ik kijk naar de tv hebben ze ook een reclame van dit alleen het verschil dat die korting voor iedereen is .
daarom zetten ze in de e mail van voor drie uur besteld morgen in huis wandt s avonds hadden ze die reclame erop ,
Dus zie ik er maar van af nou ziggo kom maar op met die misleidden reclame ik trap er niet in geen mail voor mij 8)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door ciske »

Wat is je vraag??

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door CB »

Er is geen vraag. Het is alleen maar een mededeling.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door Hellig »

niceman schreef:Hallo,

Ik kreeg een bericht van ziggo dat ik als trouwe klant krijgt u van ons maandelijks €10 korting op uw abonnement. U betaalt niet het reguliere bedrag van €25 maar slechts €15 per maand. en dan staat er onder :* De maandelijkse €10 korting is alleen geldig voor klanten die Internet van Ziggo afnemen ..
Ik dacht toen dat zou ik wel willen was toch aan een nieuwe toe wat goed van ziggo maar helaas ik kijk naar de tv hebben ze ook een reclame van dit alleen het verschil dat die korting voor iedereen is .
daarom zetten ze in de e mail van voor drie uur besteld morgen in huis wandt s avonds hadden ze die reclame erop ,
Dus zie ik er maar van af nou ziggo kom maar op met die misleidden reclame ik trap er niet in geen mail voor mij 8)
Wel creatief interpunctie gebruik

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door sjohie »

De enige bestelmethode is online, en daar is het klantnummer verplicht. Het lijkt er dus op dat Ziggo mobiel, op dit moment alleen voor bestaande klanten af te sluiten is?

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Ziggo Royale bundels

Ongelezen bericht door meniles »

Niks geen misleidende reclame, ook onder de tv commercial stond vermeld dat de 10 euro korting alleen voor bestaande klanten (en waarschijnlijk ook wel nieuwe klanten) van ziggo betrof... Kort gezegd is TS weer een typische gevalletje 'niet eerst even iets verder kijken dan uw neus lang is'-klant..

Dus een onzinnige niet correcte mededeling in de trant van pigs can fly..

Gesloten