LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Caiway

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
fritsflow

Opzeggen Caiway

Ongelezen bericht door fritsflow »

Na een jaar van te regelmatige storingen en vreemde prijsverhogingen mijn abonnent maar opgezegd bij Caiway.
-De opzegbrief was zogenaamd niet aangekomen. Of ik het abonnement maar even 3 maanden langer wilde afrekenen dan. Nee dus.
-Uiteindelijk netjes een brief gekregen waarin stond dat het abonnement was gestopt, het teveel gefactureerde werd keurig gecrediteerd en ik hoefde het TV kastje niet terug te sturen.

Gelukkig had ik die brief bewaard want na een half jaar begon er ineens een aanmaningen circus te starten die zijn weerga niet kent. Bleek te gaan over het TV kastje wat ze nog niet retour hadden ontvangen... :cry: Had ik ook bewaard en dus maar even terug gestuurd. Ze zouden dan de factuur intrekken.

Niet dus. We zijn nu benaderd door hun incassobureau... :shock:

Een ding weet ik zeker: NOOIT meer Caiway en zal het ook iedereen afraden. :evil:

ciske

Re: Opzeggen Caiway

Ongelezen bericht door ciske »

en ik hoefde het TV kastje niet terug te sturen.
Heb je dit ook in die brief staan??? Laat de incasso dan maar komen, komen ze voor noppes.

Gesloten