Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'verplichten'. Ze kunnen uiteraard wel gewoon dagvaarden en proberen een vonnis te halen bij de kantonrechter.ingrid14 schreef:Bedankt voor je snelle reactie.
Ik hoop dat zij niet kunnen verplichten, want ik lees heel veel negatieve berichten over Eveline Cosmetics en Intrum justitia.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eveline cosmetics
Re: Eveline cosmetics
Re: Eveline cosmetics
Overeenkomst? Ik had mijn gegevens wel ingevuld, maar bij de computerverzending ging iets mis en ik heb daar verder niets meegedaan, want ik had geen zin om het opnieuw in te vullen. Nu blijkt later dat zij de gegevens wel per computer hebben ontvangen. Zij zeggen dat ik het produkt heb gekregen en niet heb gereageerd dat ik het produkt niet heb ontvangen..
Zij zeggen zelfs dat ik herinneringen per mail heb ontvangen (niet gezien;spamfolder?) om te betalen, waar ik ook niet op heb gereageerd.
Zij zeggen zelfs dat ik herinneringen per mail heb ontvangen (niet gezien;spamfolder?) om te betalen, waar ik ook niet op heb gereageerd.
Re: Eveline cosmetics
= het plaatsen van een bestellingingrid14 schreef:Overeenkomst?
Re: Eveline cosmetics
Ja, ik wilde een bestelling plaatsen. Maar na het invoeren van de gegevens op de site, werd ik uit het programma/site gegooid en kreeg geen ontvangstbevestiging.Waarschijnlijk met opzet, zodat ik zou denken dat de bestelling mislukt was en niet zou reageren, als ik niets zou ontvangen.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Eveline cosmetics
@ Ingrid ,
als men zo stellig is dat jij geleverd hebt gekregen - mogen ze dat gaan bewijzen.
Eveline neemt de wet niet serieus (IJ trouwens ook niet) dus houd een dossier bij, en doe niets meer per telefoon. Alleen nog mail, fax of (aangetekend) schrijven - en als men door blijft zeuren - jouw kosten in rekening brengen. (Porto, telefoon etc. - houd maar vast een lijstje bij)
als men zo stellig is dat jij geleverd hebt gekregen - mogen ze dat gaan bewijzen.
Eveline neemt de wet niet serieus (IJ trouwens ook niet) dus houd een dossier bij, en doe niets meer per telefoon. Alleen nog mail, fax of (aangetekend) schrijven - en als men door blijft zeuren - jouw kosten in rekening brengen. (Porto, telefoon etc. - houd maar vast een lijstje bij)
Re: Eveline cosmetics
Oppassen met Eveline Cosmetics!!!!
In juni van dit jaar heb ik heel stom via een actie: ' betaal alleen de verzendkosten' een ´Glow in the dark lipgloss´ besteld bij Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics (die naam wordt ook genoemd latere emails).
Ik kreeg een bevestiging dat de lipgloss binnen 7 dagen verstuurd zou worden. Dat gebeurde niet en ik ben de bestelling volledig vergeten, totdat ik tijdens mijn vakantie in het buitenland op 17 augustus jl. een eerste herinnering via de email ontving, dat ik hun factuur niet betaald had en ik moest dat gelijk alsnog doen. Ik heb gelijk gereageerd dat ik het product nooit heb ontvangen en dat ik de factuur dus niet zou betalen.
Geen reactie op gekregen, ook geen ontvangstbevestiging, maar ik ontving wel een week later, nog steeds tijdens mijn vakantie een tweede herinnering via de email, met de dreiging als ik niet binnen 48 uur zou betalen ze een deurwaarder zouden sturen van een niet nader te noemen bedrijf EN mij aan te melden bij het BKR in Tiel.
Ik heb zowel Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics als de deurwaarder gemaild dat ik geen factuur betaal, die ik nooit gehad heb, voor een product dat ik nooit gehad heb. Ik heb in dezelfde mail om een verzendbevestiging gevraagd en de deurwaarder op de hoogte gebracht dat ik nog wacht op dit document. Uiteraard weer geen ontvangstbevestiging vanuit Eveline Cosmetics/Miner Cosmetics.
Dezelfde dag heb ik de site van het BKR doorgenomen of Eveline Cosmetics wel bevoegd is om een klant aan te melden, Omdat dit mij niet helemaal duidelijk was heb ik ook het BKR met de vraag of Eveline Cosmetics dat zou kunnen/mogen doen. Ook deze email heb ik gestuurd met Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics op CC.
Vandaag ontving ik de bevestiging van het BKR dat Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics niet bevoegd is klanten aan te melden bij het BKR. Een zorg minder, in ieder geval.
De email van het BKR met de informatie dat ze helemaal niet bevoegd zijn klanten aan te melden bij het BKR register heb ik vanmiddag geforwarded naar Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics en ik heb ze op de hoogte gebracht dat ik Tros Radar op de hoogte zou brengen van hun praktijken. Uiteraard kreeg ik ineens een ontvangstbevestiging, met de mededeling dat het wegens drukte onmogelijk was om mijn email te beantwoorden, en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen een antwoord zou krijgen. Een eerste reactie vanuit Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics.
Zojuist heb ik ook een antwoord van de deurwaarder die genoemd wordt door Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics in hun dreigmail ontvangen, waaruit helemaal blijkt dat Eveline Cosmetics gewoon aan het bedriegen en bedreigen is, en derhalve echt niet betrouwbaar genoemd kan worden. Ik zal de naam van het ´zogenaamde deurwaarderskantoor´ niet noemen, omdat zij ook slachtoffer zijn van deze bende, zie hieronder hun email:
´Wij sturen u deze mail terug aangezien wij geen enkele relatie meer onderhouden met Eveline Cosmetics. Reeds in november 2011 hebben we de relatie verbroken omdat wij ons niet konden vinden in de wijze waarop Eveline Cosmetics met haar klanten communiceert en onze naam daarbij misbruikt.
De verwijzing naar ons en onze deurwaarder (die wij overigens niet hebben) is uit de duim gezogen en pertinent onjuist.
Wij hebben Eveline Cosmetics vandaag nogmaals gesommeerd alle verwijzingen naar [naam deurwaarder] te verwijderen.
Met vriendelijke groet´
Wees gewaarschuwd voor Eveline Cosmetics en aanverwanten!!
(Even voor de volledigheid, afgelopen zaterdagnacht ben ik teruggekomen van vakantie en tot mijn verbazing lag de lipgloss tussen de post vergezeld van een rekening, gedateerd 10 augustus 2012 met het verzoek de rekening binnen 1 week te betalen (tijdens de vakantieperiode notabene!). Schijnbaar mogen zij 2 maanden te laat een product versturen, maar de klant wordt nog steeds geacht binnen een week het verschuldigde bedrag te voldoen, ook al ben je op vakantie.
Ik heb de rekening zondag gelijk betaald en Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics gemaild dat ik de rekening heb betaald en dat ze me nooit meer met enige aanbieding mogen benaderen.)
In juni van dit jaar heb ik heel stom via een actie: ' betaal alleen de verzendkosten' een ´Glow in the dark lipgloss´ besteld bij Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics (die naam wordt ook genoemd latere emails).
Ik kreeg een bevestiging dat de lipgloss binnen 7 dagen verstuurd zou worden. Dat gebeurde niet en ik ben de bestelling volledig vergeten, totdat ik tijdens mijn vakantie in het buitenland op 17 augustus jl. een eerste herinnering via de email ontving, dat ik hun factuur niet betaald had en ik moest dat gelijk alsnog doen. Ik heb gelijk gereageerd dat ik het product nooit heb ontvangen en dat ik de factuur dus niet zou betalen.
Geen reactie op gekregen, ook geen ontvangstbevestiging, maar ik ontving wel een week later, nog steeds tijdens mijn vakantie een tweede herinnering via de email, met de dreiging als ik niet binnen 48 uur zou betalen ze een deurwaarder zouden sturen van een niet nader te noemen bedrijf EN mij aan te melden bij het BKR in Tiel.
Ik heb zowel Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics als de deurwaarder gemaild dat ik geen factuur betaal, die ik nooit gehad heb, voor een product dat ik nooit gehad heb. Ik heb in dezelfde mail om een verzendbevestiging gevraagd en de deurwaarder op de hoogte gebracht dat ik nog wacht op dit document. Uiteraard weer geen ontvangstbevestiging vanuit Eveline Cosmetics/Miner Cosmetics.
Dezelfde dag heb ik de site van het BKR doorgenomen of Eveline Cosmetics wel bevoegd is om een klant aan te melden, Omdat dit mij niet helemaal duidelijk was heb ik ook het BKR met de vraag of Eveline Cosmetics dat zou kunnen/mogen doen. Ook deze email heb ik gestuurd met Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics op CC.
Vandaag ontving ik de bevestiging van het BKR dat Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics niet bevoegd is klanten aan te melden bij het BKR. Een zorg minder, in ieder geval.
De email van het BKR met de informatie dat ze helemaal niet bevoegd zijn klanten aan te melden bij het BKR register heb ik vanmiddag geforwarded naar Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics en ik heb ze op de hoogte gebracht dat ik Tros Radar op de hoogte zou brengen van hun praktijken. Uiteraard kreeg ik ineens een ontvangstbevestiging, met de mededeling dat het wegens drukte onmogelijk was om mijn email te beantwoorden, en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen een antwoord zou krijgen. Een eerste reactie vanuit Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics.
Zojuist heb ik ook een antwoord van de deurwaarder die genoemd wordt door Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics in hun dreigmail ontvangen, waaruit helemaal blijkt dat Eveline Cosmetics gewoon aan het bedriegen en bedreigen is, en derhalve echt niet betrouwbaar genoemd kan worden. Ik zal de naam van het ´zogenaamde deurwaarderskantoor´ niet noemen, omdat zij ook slachtoffer zijn van deze bende, zie hieronder hun email:
´Wij sturen u deze mail terug aangezien wij geen enkele relatie meer onderhouden met Eveline Cosmetics. Reeds in november 2011 hebben we de relatie verbroken omdat wij ons niet konden vinden in de wijze waarop Eveline Cosmetics met haar klanten communiceert en onze naam daarbij misbruikt.
De verwijzing naar ons en onze deurwaarder (die wij overigens niet hebben) is uit de duim gezogen en pertinent onjuist.
Wij hebben Eveline Cosmetics vandaag nogmaals gesommeerd alle verwijzingen naar [naam deurwaarder] te verwijderen.
Met vriendelijke groet´
Wees gewaarschuwd voor Eveline Cosmetics en aanverwanten!!
(Even voor de volledigheid, afgelopen zaterdagnacht ben ik teruggekomen van vakantie en tot mijn verbazing lag de lipgloss tussen de post vergezeld van een rekening, gedateerd 10 augustus 2012 met het verzoek de rekening binnen 1 week te betalen (tijdens de vakantieperiode notabene!). Schijnbaar mogen zij 2 maanden te laat een product versturen, maar de klant wordt nog steeds geacht binnen een week het verschuldigde bedrag te voldoen, ook al ben je op vakantie.
Ik heb de rekening zondag gelijk betaald en Eveline Cosmetics / Miner Cosmetics gemaild dat ik de rekening heb betaald en dat ze me nooit meer met enige aanbieding mogen benaderen.)
Re: Eveline cosmetics
Nog een waarschuwing: Eveline is inmiddels opgeheven, maar de oprichter (=in dit geval oplichter) staat geregistreerd onder verschillende andere namen. ParfumDroom, ClicktoBuy, ThuisTesten.net, RC-Speelgoed.nl, BabyProducten.nl, iPadAccessoires.net, MacAccessoires.net, iAccessoires.net , iPhoneaccessoires.net | iShopZo B.V.. Onder Cosmeticadeals heb ik iets soortgelijks meegemaakt. Wel vooraf betaald, maar volgens Track en Trace is bezorgdatum steeds vooruit geschoven. Daarom lijkt het de schuld van PostNL te zijn. Cosmeticadeals heeft echter vooraf een track en tracecode aangevraagd zonder het pakket verstuurd te hebben. Bovendien zitten er heel andere producten in het pakket en voor een veel lagere waarde dan wat de advertentie beloofde. Doe hier geen zaken mee!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 okt 2013 15:08
Re: Eveline cosmetics
Vandaag (8-10-2013) ontving ik een brief van Eveline Cosmetics waarin stond:
U ontvangt deze brief vanwege het niet nakomen van uw afspraken met Eveline Cosmetics. U heeft inmiddels twee eerdere herinneringen ontvangen op het emailadres: *************
Desondanks bent u niet overgegaan tot betaling van het door u verschuldigde bedrag.
Specificatie van de openstaande posten:
Glow in the Dark lipgloss 4,95 euro
Aanmaningskosten 10,00 euro
Wij stellen u nog 14 dagen in de gelegenheid om het bedrag bij te schrijven.
Ik heb gelijk gebeld omdat ik helemaal verbijsterd was waar dit vandaan kwam.
A) ik heb nooit een lipgloss ontvangen laat staan besteld.
B) ik heb nooit e-mails ontvangen over deze lipgloss of betalingen.
Het duurde even voordat ik iemand aan de lijn kreeg en jawel het is een 0900 nummer en een starttarief dat je sowieso betaald. Ik kreeg een jonge meid aan de telefoon die enorm chaotisch en onduidelijk praatte en mij probeerde duidelijk te maken waarom ik het bedrag moest betalen.
Ik heb aangegeven dat ik hier niets van af weet en dat iemand dan mijn gegevens gebruikt zou hebben.
Zij vertelde mij dat ik in februari 2013 de lipgloss besteld zou hebben en deze 3 maart ontvangen heb.
Ik heb er op aangedrongen dat ik hier niets van af weet en dat ik zeer zeker niet van plan ben dit bedrag te betalen. De dame aan de andere kant van de lijn heeft mijn "profiel" (?) geblokkeerd en ik kan de brief nu als niet verzonden beschouwen.
Ik hoop nu ook daadwerkelijk dat ik er van af ben en niet dat ik over 14 dagen een rekening krijg van het bedrag + vertragingsrente en de kosten voor een incassoprocedure van 15% met een minimum van 40,00 euro.
Het bedrijf is gewoon bezig om geld bij iedereen weg te klauwen.
Het bedrijf Eveline Cosmetics is onderdeel van iShopZSo B.V.
en ze gaan dus gewoon door!
Wees gewaarschuwd.
U ontvangt deze brief vanwege het niet nakomen van uw afspraken met Eveline Cosmetics. U heeft inmiddels twee eerdere herinneringen ontvangen op het emailadres: *************
Desondanks bent u niet overgegaan tot betaling van het door u verschuldigde bedrag.
Specificatie van de openstaande posten:
Glow in the Dark lipgloss 4,95 euro
Aanmaningskosten 10,00 euro
Wij stellen u nog 14 dagen in de gelegenheid om het bedrag bij te schrijven.
Ik heb gelijk gebeld omdat ik helemaal verbijsterd was waar dit vandaan kwam.
A) ik heb nooit een lipgloss ontvangen laat staan besteld.
B) ik heb nooit e-mails ontvangen over deze lipgloss of betalingen.
Het duurde even voordat ik iemand aan de lijn kreeg en jawel het is een 0900 nummer en een starttarief dat je sowieso betaald. Ik kreeg een jonge meid aan de telefoon die enorm chaotisch en onduidelijk praatte en mij probeerde duidelijk te maken waarom ik het bedrag moest betalen.
Ik heb aangegeven dat ik hier niets van af weet en dat iemand dan mijn gegevens gebruikt zou hebben.
Zij vertelde mij dat ik in februari 2013 de lipgloss besteld zou hebben en deze 3 maart ontvangen heb.
Ik heb er op aangedrongen dat ik hier niets van af weet en dat ik zeer zeker niet van plan ben dit bedrag te betalen. De dame aan de andere kant van de lijn heeft mijn "profiel" (?) geblokkeerd en ik kan de brief nu als niet verzonden beschouwen.
Ik hoop nu ook daadwerkelijk dat ik er van af ben en niet dat ik over 14 dagen een rekening krijg van het bedrag + vertragingsrente en de kosten voor een incassoprocedure van 15% met een minimum van 40,00 euro.
Het bedrijf is gewoon bezig om geld bij iedereen weg te klauwen.
Het bedrijf Eveline Cosmetics is onderdeel van iShopZSo B.V.
en ze gaan dus gewoon door!
Wees gewaarschuwd.