Ik heb destijds de kraamzorg gebeld en gevraagd of ik die spullen zelf moet betalen. Ze zeiden: Nee, die betalen wij zelf.
Ik had verwacht dat medipoint haar eigen spullen zelf komt ophalen. Want ik kreeg van ze een brief waarin staat dat ze die spullen zelf ophalen, als ze de spullen zelf hebben gebracht.
De tekst hieronder heeft medipoint op het internet geplaatst:
“Hoe lang kunt u een hulpmiddel lenen?
U kunt de artikelen lenen voor een periode van maximaal 26 weken. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen, zodat wij het artikel bij u kunnen ophalen. Uiteraard kunt u het ook terugbrengen bij onze vestiging. Tijdens de uitleentermijn wordt u door ons gebeld om te overleggen of u het artikel na de maximale uitleentermijn nog nodig heeft. Indien nodig adviseren wij u waar u het hulpmiddel voor langdurig gebruik aan kunt aanvragen.”
Ik heb ze gevraagd om de hulpmiddelen te komen halen, maar ze kwamen niet. Ze belden mij ook niet om te overleggen of ik de spullen nodig heb na uitleendatum.
Op dezelfde website las ik het volgende:
“Ook voor kraamzorg hulpmiddelen kunt u bij ons terecht. Wij bezorgen de hulpmiddelen op de afgesproken datum bij u thuis. Met een telefoontje halen wij ze ook weer gratis bij u op.”
Zie:
http://www.harting-bank.nl/uitleen+of+t ... delen.aspx
Toen ik ze vroeg om de spullen te komen halen, zeiden ze dat ze geen afspraak maken. Na een paar keren bellen en mailen is het gelukt om een keer een afspraak met ze te maken. In verband met mijn werk heb ik ze gevraagd om na 11:00 langs te komen. Rond 10:30 belden ze mij op en ik was op mijn werk.
Een man zei:
Ik zei:“Ik kom de spullen ophalen en ik sta voor de deur.”
Hij zei:Ik heb met jullie afgesproken om na 11:00 langs te komen.
Sindsdien heb ik nooit iets van ze vernomen. Nu sturen ze mij facturen om te betalen, omdat ik de spullen niet heb terug gebracht. IK heb ze voor de zoveelste keer gebeld en emaild en blijven ze zeggen dat ik het geld moet betalen, omdat ik de spullen niet heb teruggebracht.“We maken geen afspraken. Volgende keer probeert ik het weer.”
Wat moet ik doen? Deze oplichters hebben mij veel tijd gekost.