LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
In gebreke stellen wegens wanprestatie en een redelijke termijn stellen? Als ze het probleem niet snel oplossen zit dat er zeker aan te komen maar dat laat ik bij voorkeur aan mijn zaakwaarnemer over...
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Ik heb ook al spijt van de overstap naar fype. Voor iedereen die nog voor zo'n beslissing staat, blijf lekker bij UPC of waar je dan ook zit, maar stap niet over naar fype. Allemaal leuk zo'n laag tarief maar service krijg je niet. Ik heb nu al twee weken een haperend televisie beeld, echt niet om aan te zien. En maar bellen om het geregeld te krijgen, maar je moet alles twee of drie keer vragen anders gebeurd er gewoon niets en krijg je weer zo' n helpdesk medewerker die zegt, ik moet het intern opnemen, maar aangeven wanneer je iets hoort dat kunnen ze niet. Vind ik UPC toch beter met hun opmerkingen, we hangen pas met u op als het bij u weer werkt.
Heeft iemand ze al eens in gebreke gesteld en op welk artikel van de algemene voorwaarden verwijs je dan naar.
S. Schumacher
Heeft iemand ze al eens in gebreke gesteld en op welk artikel van de algemene voorwaarden verwijs je dan naar.
S. Schumacher
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 sep 2013 14:46
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Goedendag iedereen,
Vandaag heb ik geprobeerd FYPE te bereiken om onze toekomstige lidmaatschap op te heffen.
Dit n.a.v. een flink aantal artikelen zowel TROSRADAR als de Consumentenbond en andere media.
Dit levert al moeilijkheden op,
a. Wel bereikbaar (020-7605040) echter bij keuze maken in het menu wordt je niet door verbonden,
sterker nog alles begint opnieuw.
b. Dan maar via hun site, deze is niet bereikbaar en ook via "myfype" kom je er niet in.
Kortom, ik heb Reggefiber gebeld, erg netjes geholpen overigens, die levert de spullen en komt het installeren. Deze heb ik maar afgebeld met de mededelingen die hierboven staan.
Vervolgens ook mijn huidige provider gebeld, UPC ook daar ben ik erg netjes geholpen, om alles wat met dat bedrijf te maken heeft in de "HOLD" te zetten en mijn huidige contract bij hun te continueren.
Mijn vraag is nu als volgt:
Ja ik heb getekend maar ik ben nu al klaar met dit bedrijf echter alles moet nog aangesloten worden.
Wat niet gaat gebeuren maar kan ik mijn geld nog terugkrijgen, de zgn. eerste betaling?
Vandaag heb ik geprobeerd FYPE te bereiken om onze toekomstige lidmaatschap op te heffen.
Dit n.a.v. een flink aantal artikelen zowel TROSRADAR als de Consumentenbond en andere media.
Dit levert al moeilijkheden op,
a. Wel bereikbaar (020-7605040) echter bij keuze maken in het menu wordt je niet door verbonden,
sterker nog alles begint opnieuw.
b. Dan maar via hun site, deze is niet bereikbaar en ook via "myfype" kom je er niet in.
Kortom, ik heb Reggefiber gebeld, erg netjes geholpen overigens, die levert de spullen en komt het installeren. Deze heb ik maar afgebeld met de mededelingen die hierboven staan.
Vervolgens ook mijn huidige provider gebeld, UPC ook daar ben ik erg netjes geholpen, om alles wat met dat bedrijf te maken heeft in de "HOLD" te zetten en mijn huidige contract bij hun te continueren.
Mijn vraag is nu als volgt:
Ja ik heb getekend maar ik ben nu al klaar met dit bedrijf echter alles moet nog aangesloten worden.
Wat niet gaat gebeuren maar kan ik mijn geld nog terugkrijgen, de zgn. eerste betaling?
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Goedemiddag,
Hieronder een aantal punten waar ik zoal tegen aanloop met de overstap naar Fype.
Allereerst zou het gratis geïnstalleerd worden, maar dit is niet gebeurd.
Nu ben ik gelukkig zelf handig en heb bijna alles werkend gekregen,zoals router met wifi installeren en de digitale tv en internet aansluitingen ook de telefoon aansluiting en nummerbehoud geregeld, het telefoonnummer dat ik had is helaas nog niet werkend bij fype, ik kan wel bellen maar nog niet gebeld worden, in de nummerovername bij Fype zat een technische storing, laat ik daar nu net onder vallen. Ik krijg alleen geen analoge tv binnen. Terwijl dit naar mijn idee juist het makkelijkst moet zijn van al die installaties.
Hierover heb ik gebeld en een medewerker zou mijn klacht door sturen naar de tweede lijn?
Hier heb ik na een week antwoord op gekregen en volgens de tweede lijn van fype moest het opgelost zijn. Ik kreeg de instructies een lijst met zenders handmatig in mijn televisie op te zoeken.
Helaas geen zender te vinden want ik krijg geen signaal voor analoge tv binnen via het modem. Ik heb verschillende coax kabels aangesloten, direct op de tv, ook op de tv aansluitingen die ik met UPC gebruikte (en wel werkte) maar ik krijg geen analoge TV binnen. Ik heb de zenders handmatig opgezocht en automatisch, op verschillende tv's maar ik krijg geen analoog beeld binnen van FYPE via het modem.
Wederom gebeld met fype en weer word het doorgestuurd naar de tweede lijn?
Nu maar afwachten.
Ook heb ik problemen met de uitgaande e-mail instelling via outlook, fybe ondersteund geen uitgaande e-mail, hier heb ik ook over gebeld en als antwoord kreeg ik dat ik maar een g-mail account moest aanmaken want fype heeft poort 25 voor uitgaande post geblokkeerd, of ik moest mijn e-mail provider bellen om te vragen hoe poort 25 te omzeilen. Ik heb daarna zoveel instellingen veranderd en toegepast dat ik door de bomen het bos niet meer zag maar ik kan nog steeds geen e-mail verzenden.
Dan als laatste iets over programma gemist, het blijkt dat je alleen zenders 1,2 en 3 gratis kunt terug kijken terwijl er op internet bij het overzicht van Fype staat dat je ook de zenders van RTL 4 5 7 en 8, SBS6 NET5 en Veronica kunt terugkijken wanneer je maar wilt, dit kan wel maar tegen betaling!
Ik baal enorm van mijn overstap naar FYPE!!!!! En hoop dat er niet nog meer onaangename verassingen komen. Ik heb er alle begrip voor dat er technisch iets fout kan gaan maar vind dat Fype mensen misleid met hun mooie verkoop praatjes aan de deur.
Hieronder een aantal punten waar ik zoal tegen aanloop met de overstap naar Fype.
Allereerst zou het gratis geïnstalleerd worden, maar dit is niet gebeurd.
Nu ben ik gelukkig zelf handig en heb bijna alles werkend gekregen,zoals router met wifi installeren en de digitale tv en internet aansluitingen ook de telefoon aansluiting en nummerbehoud geregeld, het telefoonnummer dat ik had is helaas nog niet werkend bij fype, ik kan wel bellen maar nog niet gebeld worden, in de nummerovername bij Fype zat een technische storing, laat ik daar nu net onder vallen. Ik krijg alleen geen analoge tv binnen. Terwijl dit naar mijn idee juist het makkelijkst moet zijn van al die installaties.
Hierover heb ik gebeld en een medewerker zou mijn klacht door sturen naar de tweede lijn?
Hier heb ik na een week antwoord op gekregen en volgens de tweede lijn van fype moest het opgelost zijn. Ik kreeg de instructies een lijst met zenders handmatig in mijn televisie op te zoeken.
Helaas geen zender te vinden want ik krijg geen signaal voor analoge tv binnen via het modem. Ik heb verschillende coax kabels aangesloten, direct op de tv, ook op de tv aansluitingen die ik met UPC gebruikte (en wel werkte) maar ik krijg geen analoge TV binnen. Ik heb de zenders handmatig opgezocht en automatisch, op verschillende tv's maar ik krijg geen analoog beeld binnen van FYPE via het modem.
Wederom gebeld met fype en weer word het doorgestuurd naar de tweede lijn?
Nu maar afwachten.
Ook heb ik problemen met de uitgaande e-mail instelling via outlook, fybe ondersteund geen uitgaande e-mail, hier heb ik ook over gebeld en als antwoord kreeg ik dat ik maar een g-mail account moest aanmaken want fype heeft poort 25 voor uitgaande post geblokkeerd, of ik moest mijn e-mail provider bellen om te vragen hoe poort 25 te omzeilen. Ik heb daarna zoveel instellingen veranderd en toegepast dat ik door de bomen het bos niet meer zag maar ik kan nog steeds geen e-mail verzenden.
Dan als laatste iets over programma gemist, het blijkt dat je alleen zenders 1,2 en 3 gratis kunt terug kijken terwijl er op internet bij het overzicht van Fype staat dat je ook de zenders van RTL 4 5 7 en 8, SBS6 NET5 en Veronica kunt terugkijken wanneer je maar wilt, dit kan wel maar tegen betaling!
Ik baal enorm van mijn overstap naar FYPE!!!!! En hoop dat er niet nog meer onaangename verassingen komen. Ik heb er alle begrip voor dat er technisch iets fout kan gaan maar vind dat Fype mensen misleid met hun mooie verkoop praatjes aan de deur.
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Kijk eens hier.
http://overstapweken.nu/alles-in-1/overstappen/
http://overstapweken.nu/alles-in-1/wie-sneller-beter/
Een tip, sluit nooit een abonnement af via deurverkopers.
De beuren mooie bedragen per gesloten abonnement. Soms wel 90,- dus 2-3 stuks per dag en je hebt een mooi inkomen. Dus die vertellen maar wat om je maar over te halen.
http://overstapweken.nu/alles-in-1/overstappen/
http://overstapweken.nu/alles-in-1/wie-sneller-beter/
Een tip, sluit nooit een abonnement af via deurverkopers.
De beuren mooie bedragen per gesloten abonnement. Soms wel 90,- dus 2-3 stuks per dag en je hebt een mooi inkomen. Dus die vertellen maar wat om je maar over te halen.
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Hallo allemaal,
Ik had een hierboven een aantal klachten over mijn overstap naar fype opgeschreven.
Vandaag 18 oktober zijn alle mankementen verholpen. Ik heb inmiddels verbinding met de analoge lijn, het modem was defect en is zojuist netjes gerepareerd. Ook mij telefoon aansluiting doet het met mijn meegenomen nummer. Al met al heeft alles eventjes geduurd maar ik vind achteraf dat fype een redelijk goede service heeft gegeven. Alleen dat ze geen uitgaande e-mail ondersteunen blijft een probleem. Maar ik heb mijn e-mail adres toegevoegd aan een g-mail account dus ook dat werkt, wel via een omweg.
Fijne dag iedereen!
Ik had een hierboven een aantal klachten over mijn overstap naar fype opgeschreven.
Vandaag 18 oktober zijn alle mankementen verholpen. Ik heb inmiddels verbinding met de analoge lijn, het modem was defect en is zojuist netjes gerepareerd. Ook mij telefoon aansluiting doet het met mijn meegenomen nummer. Al met al heeft alles eventjes geduurd maar ik vind achteraf dat fype een redelijk goede service heeft gegeven. Alleen dat ze geen uitgaande e-mail ondersteunen blijft een probleem. Maar ik heb mijn e-mail adres toegevoegd aan een g-mail account dus ook dat werkt, wel via een omweg.
Fijne dag iedereen!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 nov 2013 12:16
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Bij ons is ook zo'n jongeman langsgeweest 2 maanden geleden en heeft ons Fype "aangesmeerd".
Spijt, spijt....
Wat een valse voorlichting..
Draadloos internet?
Ja hoor, tuurlijk geen probleem..
Niet dus...
Ook zouden we niet voor dubbele kosten komen, Upc zou opgezegd worden door Fype, en dan pas ga je voor de Fype diensten betalen.
Niet dus.
UPC wordt pas 26 november afgesloten (Nadat wij zelf telefonisch UPC moesten opzeggen).
Ook betalen wij nu al 3x dubbel. Aan Fype (die dus nog niet in werking is) en aan UPC.
Meer mensen met dit probleem?
En is er wat aan te doen?
Ben benieuwd.
Spijt, spijt....
Wat een valse voorlichting..
Draadloos internet?
Ja hoor, tuurlijk geen probleem..
Niet dus...
Ook zouden we niet voor dubbele kosten komen, Upc zou opgezegd worden door Fype, en dan pas ga je voor de Fype diensten betalen.
Niet dus.
UPC wordt pas 26 november afgesloten (Nadat wij zelf telefonisch UPC moesten opzeggen).
Ook betalen wij nu al 3x dubbel. Aan Fype (die dus nog niet in werking is) en aan UPC.
Meer mensen met dit probleem?
En is er wat aan te doen?
Ben benieuwd.
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is er wat aan mijn ontevredenheid gedaan. Vorige week een telefoontje gehad van Fype, eindelijk eens excuses gekregen over hoe het in het begin gelopen is. En tevens een goede vergoeding gekregen. Beetje laat, maar ja beter laat dan nooit!
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
heb bij fype een contract gesloten van twee jaar
zou het 1 september krijgen dat werd na veel getrouwtrek 23 oktober
maar het werkt niet doen we de tv aan moeten we eerst de stekker er uithalen wifi is er niet ontelbare keren gebeld maar ze doen of ze gek zijn als ik op mij status kijk staat er steeds probleem opgelost terwijl ze niks maar ook niks doen
en wij zitten er mee weet niet meer wat ik moet doen want de colpoteur die ons het product heeft verkocht vertelde achteraf alleen maar leugens en de mensen aan de foon maken zich er met een jantje van leiden af of ze gooien je de haak er op ik wil er dolgraag weer van af hoe pak ik dit aan want ik denk hun doen niks voor de klant alleen geld innen dat vergeten ze niet dus waarom moet ik mij aan de afspraak houden
zou het 1 september krijgen dat werd na veel getrouwtrek 23 oktober
maar het werkt niet doen we de tv aan moeten we eerst de stekker er uithalen wifi is er niet ontelbare keren gebeld maar ze doen of ze gek zijn als ik op mij status kijk staat er steeds probleem opgelost terwijl ze niks maar ook niks doen
en wij zitten er mee weet niet meer wat ik moet doen want de colpoteur die ons het product heeft verkocht vertelde achteraf alleen maar leugens en de mensen aan de foon maken zich er met een jantje van leiden af of ze gooien je de haak er op ik wil er dolgraag weer van af hoe pak ik dit aan want ik denk hun doen niks voor de klant alleen geld innen dat vergeten ze niet dus waarom moet ik mij aan de afspraak houden
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Ik kreeg dus vanavond 2 mannen van fype aan de deur met de vraag of ik over wilde stappen.
Gelikt verkooppraatje en ik zou alles behouden wat ik nu bij KPN ook heb. Dus interactieve tv, opneemfuncties, pluspakket met oa hbo, syfy, animal planet enz, snel internet, onbeperkt bellen and so on.
Alleen dan wel 20 euro goedkoper per maand.
Ik heb een jaarcontract bij KPN dus ik zou niet eerder van de diensten van fype gebruik kunnen maken dan juni volgend jaar. Automatische incasso wil ook niet want daar heb ik een blokkade op staan. Gelukkig maar want toen zij weg waren heb ik fype gegoogeld.
En ***** wat een slechte recensies. Normaal google ik alles voor ik ergens aan begin maar hee, zij stonden al bij mij in huis.
Dus ik denk, ik bel ze op en annuleer de hele handel voor het goed en wel begonnen is.
Naar het telefoonnummer gebeld en optie gekozen dat ik klant was. Verdomd, ik wordt niet doorverbonden. Er gebeurt zelfs helemaal niets.
Opgehangen en weer gebeld. Zelfde optie gekozen want ik dacht dat ik wat fout had gedaan.
Zelfde resultaat.
Grrrrrrr weer gebeld maar nu de optie gekozen dat ik nog geen klant was maar dat wel graag wilde worden.. Goedenavond met fype waarmee kan ik u van dienst zijn?
Toen ik aangaf dat ik alles wilde annuleren en waarom ik als bestaande klant niet doorverbonden werd probeerde de man eerst nog excuses te geven en mij over te halen dat er overal wel eens iets fout ging. Ja daaahaag!! Annuleer die zooi en het enige wat ik nog van jullie binnen wil krijgen is de annuleringsbevestiging!
Al met al was het een hele korte samenwerking met fype hahaha.
Gelikt verkooppraatje en ik zou alles behouden wat ik nu bij KPN ook heb. Dus interactieve tv, opneemfuncties, pluspakket met oa hbo, syfy, animal planet enz, snel internet, onbeperkt bellen and so on.
Alleen dan wel 20 euro goedkoper per maand.
Ik heb een jaarcontract bij KPN dus ik zou niet eerder van de diensten van fype gebruik kunnen maken dan juni volgend jaar. Automatische incasso wil ook niet want daar heb ik een blokkade op staan. Gelukkig maar want toen zij weg waren heb ik fype gegoogeld.
En ***** wat een slechte recensies. Normaal google ik alles voor ik ergens aan begin maar hee, zij stonden al bij mij in huis.
Dus ik denk, ik bel ze op en annuleer de hele handel voor het goed en wel begonnen is.
Naar het telefoonnummer gebeld en optie gekozen dat ik klant was. Verdomd, ik wordt niet doorverbonden. Er gebeurt zelfs helemaal niets.
Opgehangen en weer gebeld. Zelfde optie gekozen want ik dacht dat ik wat fout had gedaan.
Zelfde resultaat.
Grrrrrrr weer gebeld maar nu de optie gekozen dat ik nog geen klant was maar dat wel graag wilde worden.. Goedenavond met fype waarmee kan ik u van dienst zijn?
Toen ik aangaf dat ik alles wilde annuleren en waarom ik als bestaande klant niet doorverbonden werd probeerde de man eerst nog excuses te geven en mij over te halen dat er overal wel eens iets fout ging. Ja daaahaag!! Annuleer die zooi en het enige wat ik nog van jullie binnen wil krijgen is de annuleringsbevestiging!
Al met al was het een hele korte samenwerking met fype hahaha.
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
hallo all.
Ik heb vorige jaar bij fype glasvezel aangevraagd en na paar weken kreeg ik te horen dat ik niet zomaar kan overstappen en ik moest wachten tot 2014 dus precies 1 jaar . Maar intussen kreeg ik rekeningen van hun voor het abonnement . Ik heb steeds gebelt om door te geven dat ik geen internet van hun heb en ook nooit een modem of interactieve tv zoiets gekregen. En elke keer zeggen ze dat ik me aangegeven heb voor hun internet . in afwachting tot ik kan overstappen moest ik betalen. Anders schakelen ze incassobureau. Wat moet ik hier nu mee?
Ik heb vorige jaar bij fype glasvezel aangevraagd en na paar weken kreeg ik te horen dat ik niet zomaar kan overstappen en ik moest wachten tot 2014 dus precies 1 jaar . Maar intussen kreeg ik rekeningen van hun voor het abonnement . Ik heb steeds gebelt om door te geven dat ik geen internet van hun heb en ook nooit een modem of interactieve tv zoiets gekregen. En elke keer zeggen ze dat ik me aangegeven heb voor hun internet . in afwachting tot ik kan overstappen moest ik betalen. Anders schakelen ze incassobureau. Wat moet ik hier nu mee?
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Zo na bijna 2 jaar eindelijk het moment aangebroken dat mijn contract met Fype erop zit.
In december gebeld wanneer ik het op kan zeggen.... ik moest in januari terug bellen want het was nog te vroeg.
In januari terug gebeld, is nu ondertussen een maand geleden, en ik kreeg te horen dat het doorgespeeld werd naar het management???
Nu dus een maand later, en nog een paar weken contract te gaan, weer gebeld, en ik kreeg te horen dat ze er alles aan doen om mijn abonnement op te zeggen!?!?
Ik heb ondertussen al weer UPC wat super bevalt, maar ik kom maar niet van Fype (nu Fiber) af. Wat kan ik nog doen, brief sturen dat ik het op wil zeggen?? Voel me zo machteloos nu.
In december gebeld wanneer ik het op kan zeggen.... ik moest in januari terug bellen want het was nog te vroeg.
In januari terug gebeld, is nu ondertussen een maand geleden, en ik kreeg te horen dat het doorgespeeld werd naar het management???
Nu dus een maand later, en nog een paar weken contract te gaan, weer gebeld, en ik kreeg te horen dat ze er alles aan doen om mijn abonnement op te zeggen!?!?
Ik heb ondertussen al weer UPC wat super bevalt, maar ik kom maar niet van Fype (nu Fiber) af. Wat kan ik nog doen, brief sturen dat ik het op wil zeggen?? Voel me zo machteloos nu.
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Volgens mij behoor je op elk moment door te kunnen geven, dat je per einde contract datum opzegt.Jaydeem schreef: In december gebeld wanneer ik het op kan zeggen.... ik moest in januari terug bellen want het was nog te vroeg.
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Dat zou je inderdaad wel zeggen, maar laat de klantenservice van Fiber nu geen standaard klantenservice zijn... ze kunnen niks voor je doen, alles wordt doorgespeeld naar management, en het is maar afwachten of er iets aan gedaan wordt.16again schreef:Volgens mij behoor je op elk moment door te kunnen geven, dat je per einde contract datum opzegt.Jaydeem schreef: In december gebeld wanneer ik het op kan zeggen.... ik moest in januari terug bellen want het was nog te vroeg.
Het heeft toentertijd 6 weken geduurd om mijn internet werkend te krijgen, en nu duurt het weer een eeuwigheid om het op te zeggen, echt bedroevend
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Doetie12 schreef:Goedemiddag,
Ik heb hier net de monteur aan huis gehad. En ben er nu achter dat ik een ander product heb gekregen dan de verkoper mij heeft beloofd. Natuurlijk was de opzegtermijn al verstreken. Ik heb een ander contract getekend dan wat de verkoper mij voor hield. Heb niet goed gekeken helaas.
De verkoper heeft mij toegezegd dat ik voor € 45 p/m een opneem box had. Nu blijkt dat ik alleen analoge televisie heb. Analoge telvisie van een glasvezel provider... hoe mooi is dat!
Heb de verkoper meerdere keren gevraagd of ik voor dat bedrag p/m een opname functie had. Ja zei hij. De verkoper heeft mij toegezegd voor € 45 p/m 30 mb internet, televisie met opname functie. Modem € 50,-- en nog telefonie. Als ik naar een glasvezel provider over stap neemik natuurlijk geen analoge televisie.
Ik ben gewoon misleid door de verkoper om maar een klant binnen te harken. Als reactie zegt fype; onze excuses voor de miscommunicatie met de verkoper. Miscommunicatie is het niet eens te noemen, ben gewoon voor gelogen door de verkoper. En daar wordt dus niks mee gedaan door Fype. Belachelijk! Ik kan wel digitale televisie krijgen maar dan moet ik gewoon meer betalen per maand. En dan over de borg van het modem nog maar te zwijgen.
Als ik dit had geweten was ik nooit over gestapt.
Al met al een WAARDELOZE service en reactie van Fype! Ik zou zeggen niet aan beginnen!
Mvg, D. van der Meulen
Omtrent liegende verkopers is hier genoeg te lezen. Zijn vallen onder de categorie "deur-aan-deur verkoop" of wellicht "colportage". Ze liegen vaak schandeloos door de tanden om buit te halen! Zij werken 8 tot 12 uur per dag en moeten in het algemeen 3 sales binnen halen. Does zij dit niet, dan verdienen zij heel weinig. Medelijden moet men niet met ze hebben want ze winnen je vertrouwen en dan verraden ze je met leugens. Onderzoek alles naar waarheid en zie het duidelijk in de overeenkomst, of teken NIET!
Re: Fype Glasvezel (nu Fiber), nu drama met opzegging
Nou volgens mij is het rond, na mijn laatste telefoontje kreeg ik een mail waarin de bedragen doorgestreept waren. Van de week voor de zekerheid nog eens gebeld, en het abonnement is opgezegd. Ik moest zelf vragen wat ik met de box moest doen.... deze is nu ook terug gestuurd. Dus eindelijk een vrij man
Geniet nu al meer dan een maand van UPC Horizon, en wat is dat fijn vergeleken met de Amino box van Fiber.
Ik kan natuurlijk niet de andere glasvezel providers beoordelen, maar ik zie de meerwaarde van glasvezel nu niet.... ik was uiteindelijk duurder uit dan UPC en had langzamer internet/slechter HD beeld/minder mogelijkheden/en een slechte klantenservice.
Dus ben je tevreden met kabel, pas op met overstappen naar glasvezel
Groeten
Geniet nu al meer dan een maand van UPC Horizon, en wat is dat fijn vergeleken met de Amino box van Fiber.
Ik kan natuurlijk niet de andere glasvezel providers beoordelen, maar ik zie de meerwaarde van glasvezel nu niet.... ik was uiteindelijk duurder uit dan UPC en had langzamer internet/slechter HD beeld/minder mogelijkheden/en een slechte klantenservice.
Dus ben je tevreden met kabel, pas op met overstappen naar glasvezel
Groeten