LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wijzigen abonnement Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roosje67

wijzigen abonnement Vodafone

Ongelezen bericht door roosje67 »

6 maanden geleden heb ik Vodafone gebeld met de vraag of ik mijn abonnement na mijn kortingsjaar kon omzetten naar minder mb en onbeperk bellen met Vodafone klanten. Dit was omdat mijn vriend een nieuw abonnement nodig had en het leek ons dan wel zo slim als hij ook naar Vodafone ging vanwege het onbeperkt bellen. Nu is mijn kortingsjaar om en ben ik gaan bellen. Wat schets mijn verbazing, de mevrouw aan de telefoon zei dat dat niet meer kon omdat de abonnementen zijn veranderd en ik die van mij niet meer kan omzetten naar onbeperkt bellen! Ik had toch een half jaar daarvoor hier heel duidelijk om gevraagd zodat we als gezin elkaar onbeperkt konden bellen. De enige oplossing was nu volgens die mevrouw, €10,00 meer betalen per maand en dan kan het wel. Ik vind €37,50 genoeg per maand. Ik vindt dit echt niet kunnen.
Hebben hier meer mensen mee te maken gehad?

devious

Re: wijzigen abonnement Vodafone

Ongelezen bericht door devious »

Nee, maar wat wil je nou eigenlijk? Iets dat niet meer bestaat kan niet meer verkocht worden. En daar het geen onderdeel was bij de verkoop van je huidige product ( slechts een aanname ) en dus ook niet contractueel is vastgelegd, kan het ook gewoon.

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Voor 49 euro per maand ben je gewoon klaar bij Vodafone, waarschijnlijk is alles met voorbehoud verteld want je kan nooit een jaar of een half jaar van te voren weten wat tegen die tijd de tarieven zijn.
Mocht je meer willen weten over de tarieven kan je natuurlijk altijd even hier kijken: http://www.belkostenwijzer.nl/Vodafone- ... nnementen/
Mooi overzicht van de abonnementen die op dit moment mogelijk zijn bij Vodafone op een rijtje.

MVG,

Henk

HTCHenk007

Misschien zou je aan een Red Essential genoeg hebben met 400 minuten?

roosje67

Ongelezen bericht door roosje67 »

pfff... ik wil geen duurder abonnement! Ik wil gewoon €37,50 betalen. Maar het is opgelost want Vodafone heeft nu gratis de blox onbeperkt bellen (normaal kost dat €10,- ) toegevoegd. Zo zie je dat de aanhouder wint. Heb het hele verhaal op facebook geplaatst en een link naar die van hun. Daarbij aangeven dat de consumentenbond ermee bezig is doet ook wonderen. Dus nogmaals..... Het kan wel... als je aanhoud!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Tip voor de volgende kreeg: regel een schriftelijk bevestiging of beter nog regel dit schriftelijk, bijvoorkeur per mail.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

alfatrion schreef:Tip voor de volgende kreeg: regel een schriftelijk bevestiging of beter nog regel dit schriftelijk, bijvoorkeur per mail.
mails worden bij providers doorgespoeld met metal trommen, Ouderwetse brieven schrijven :)

HTCHenk007

Gelukkig heeft Vodafone dit wel netjes opgelost, KPN reageert gewoon niet!

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

HTCHenk007 schreef:Gelukkig heeft Vodafone dit wel netjes opgelost, KPN reageert gewoon niet!

Beleefd met de klantenservice omgaan en veel wordt opgelost :wink:

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Har06 schreef:
alfatrion schreef:Tip voor de volgende kreeg: regel een schriftelijk bevestiging of beter nog regel dit schriftelijk, bijvoorkeur per mail.
mails worden bij providers doorgespoeld met metal trommen, Ouderwetse brieven schrijven :)
E-mail voelt informeel aan, terwijl de ouderwetse brieven formeel aan voelen. Gevolg is dat je doorgaans makkelijker een toezegging via de mail krijgt dan via een brief.

mike1959

Ongelezen bericht door mike1959 »

heb in november 2012 mijn abonnement verlengt voor 2 jaar,bij vodafone
werd mij gezegt en staat in contract na 6 maanden kan ik het 1 x verlagen kosten 20 euro.
nou je raad het al ben van de week gaan bellen om te verlagen en wat zeggen ze
ja dat kan kost alleen nu 50 euro.

kan dat zomaar lijkt mij van niet ....maar nu

AnneAnaranjado

Ongelezen bericht door AnneAnaranjado »

mike1959 schreef:heb in november 2012 mijn abonnement verlengt voor 2 jaar,bij vodafone
werd mij gezegt en staat in contract na 6 maanden kan ik het 1 x verlagen kosten 20 euro.
nou je raad het al ben van de week gaan bellen om te verlagen en wat zeggen ze
ja dat kan kost alleen nu 50 euro.

kan dat zomaar lijkt mij van niet ....maar nu
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn abonnement kon wijzigen (tijdens het online afsluiten kwam niet ter sprake in hoeverre ik het abonnement kon aanpassen), de kosten zouden hiervoor 20 euro bedragen. Nu ik mijn abonnement wil aanpassen, moet ik ineens 50 euro betalen. Mijn abonnement 'bestaat' niet meer, wat betekent dat ik moet wisselen naar een 'RED' abonnement. Ook mag ik maar een 'stapje' omlaag gaan gedurende mijn hele abonnement, wat betekent dat ik slechts 2,50 per maand kan besparen. In een jaar dat mijn abo nog duurt, Met de wijzigingskosten van 50 euro betekent dat het me juist geld gaat kosten! 25 euro in totaal.
In de algemene voorwaarden kan ik niks vinden over in hoeverre ik mijn abonnement mag wijzigen.

Wat nu?

mipmar

Ongelezen bericht door mipmar »

AnneAnaranjado dit is ook weer zo'n typisch voorbeeld van de Vodafone arrogantie waar al velen slachtoffer van zijn geworden. En de extreem slechte klanten service meestal niet thuis of gewoon standaard antwoord dat je geen gelijk krijgt. Idioten om 50 Euro te vragen voor iets dat je 25 Euro besparing opleverd( zie mijn andere berichten hier over de bizarre behandeling die ze trouwe klanten geven.

Gesloten