| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mensonterende behandeling rolstoeler bij Arkefly
Mensonterende behandeling rolstoeler bij Arkefly
Schandalige behandeling rolstoeler ik moest kruipend door vliegtuig omdat cabinestoel niet door gangpad kon, moest in midden van vliegtuig instappen en naar 3de rij premium kruipen mijn arm ging hierbij uit de kom personeel gaf me glaasje water maar verder geen belangstelling . Purser zei dat bij dit type er altijd in het midden ingestapt moest worden maar het rare was dat op Schiphol je wel van voren uitstapte en door de premium klasse kon wel het cabinestoeltje. Tijdens de vlucht werd er niet meer geïnformeerd hoe het ging door personeel wel de andere passagiers informeerden en waren allen erg ontdaan over het geen wat er met mij gebeurde en spraken er schande over. Toen mijn man op de knop voor hulp personeel drukte om een glaasje water voor mijn pijnstiller te vragen liepen ze gewoon langs ons heen. We verder gewoon genegeerd. Vreselijk veel pijn geleden en bij aankomst Schiphol bleek ook nog dat mijn rolstoel op bagageband gezet was en niet zoals afgesproken bij de gate na 1 uur werd hij zwaar beschadigd bij gate afgeleverd. Personeel van medische assistentie zijn al die tijd bij me gebleven ook de co-piloot. Hij had alleen van het personeel gehoord dat ik problemen met mijn arm had maar over de manier hoe ik het vliegtuig in moest was hun tijdens de vlucht niks verteld. Het was verschrikkelijk en mensonterend alle passagiers zaten al, ik mocht niet als eerste, zoals normaal gebeurd, iedereen zag mij schuiven door het gangpad alleen mijn man mocht me helpen andere passagiers wilde wel maar mochten niet van purser. Ben door spoedhulp ziekenhuis behandeld,arm nu wel weer in kom maar nog steeds tintelingen in arm. Zit onder de blauwe plekken en schrammen. Moet rust nemen en mitella dragen,hopelijk geen blijvende schade aan arm.
-
Annikaatje
Re: Mensonterende behandeling rolstoeler bij Arkefly
Hebt u al een officiele klacht ingediend?
Ja, dat is inmiddels gebeurd
Tjsonge wat een verschrikkelijk verhaal. Luchtvaarmaatschappij is hier grof nalatig geweest en persooneel is mogelijk strafbaar wegens het niet helpen van passagier (internationale wetgeving verplicht ze daartoe). Ik zou niet alleen klacht indienen bij de maatschappij maar ook aangifte doen bij de politie. Er is hier sprake van het in hulpeloze toestand achterlaten van een persoon, het niet verlenen van medische assistentie (minimaal een personeelslid is verplicht EHBO diploma te hebben) en grove nalatigheid.
Sterkte
Sterkte
-
gijs timmerman
Ik hoop dat ze een flinke schadevergoeding moeten betalen.
Wat een mensonterende behandeling heeft u moeten ondervinden. Ik neem aan dat u de klacht bij Arke zelf heeft gedeponeerd. http://www.arkefly.nl/klantenservice/?FaqNodeld.9067
Het kan ook geen kwaad als uw man dit bij Arkefly op Facebook zet: hoe meer men dit leest des te vlugger ArkeFly (hoop ik) zal reageren. Hoop dat u snel opknapt van "alle plezierige behandelingen" die u hebt mogen ondergaan.
Het kan ook geen kwaad als uw man dit bij Arkefly op Facebook zet: hoe meer men dit leest des te vlugger ArkeFly (hoop ik) zal reageren. Hoop dat u snel opknapt van "alle plezierige behandelingen" die u hebt mogen ondergaan.
Overigens wel gek dat de overige passagiers zich laten tegenhouden door zo'n luchtkelner.
Een soortgelijk verhaal heeft hier al eerder op het forum gestaan. In april 2012 gezet en had zich afgespeeld in 2011 bij een alleenreizende passagier. Ook bij Arkefly. Die meneer heeft uiteindelijk zijn reiskosten dubbel vergoed gekregen. Hij heeft zijn verhaal gedaan in KASSA.