LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lifeline verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
installatieservice
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2011 19:58

lifeline verzekering

Ongelezen bericht door installatieservice »

ik voel me belazerd door phonehouse
heb de iphone 4 gehaald met de lifeline verzekering de baliemedewerker zij is net zo goed als pro assist maar daar kom je pas echt achter als je het nodig heb
het verschil is namelijk bij pro assist krijg je een leen toestel je toestel word opgehaald en gebracht naar het adres waar je wilt
1:bij lifeline leentoestel borg tot 100 euro wat ik absurd vind je levert een iphone 4 in wat voor borg krijg jij een papiertje? en voor je borg van 100 euro kan je een oude lg krijgen
2: je moet hem zelf brengen en halen
3:als het toestel niet meer te maken is en je een nieuwe krijgt kan je hem ophalen met 2 sticker met serie nummer in een soort BOTERHAMZAKJE
waar is de doos?
bij deze heb je ook het gevoel dat ik een 2de handse heb gekregen zo ga je niet met andermans spullen om
mensen neem gewoon pro assist lifeline is van phonehouse zelf een dochtermaatschappij van ze lekker slim alles intern houden nooit haal ik een toestel meer bij phonehouse

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: lifeline verzekering

Ongelezen bericht door mich24 »

installatieservice schreef:1:bij lifeline leentoestel borg tot 100 euro wat ik absurd vind je levert een iphone 4 in wat voor borg krijg jij een papiertje? en voor je borg van 100 euro kan je een oude lg krijgen
2: je moet hem zelf brengen en halen
3:als het toestel niet meer te maken is en je een nieuwe krijgt kan je hem ophalen met 2 sticker met serie nummer in een soort BOTERHAMZAKJE
waar is de doos?
bij deze heb je ook het gevoel dat ik een 2de handse heb gekregen zo ga je niet met andermans spullen om
1: Tsja,dit noemt men algemene voorwaarden,maar jij verwacht een heel boekje waarin staat dat je borg hebt betaald? Een bon lijkt mij voldoende.
2: Dit is een algemene voorwaarden
3: Het toestel wordt door een door Apple erkend reparatiebedrijf omgeruild,en ja,dat gaat zonder doos. Dit zal bij elke andere reparateur hetzelfde gaan.
4: Het kan goed zijn dat je een gerefurbisd (hoe je het ook schrijft) toestel krijgt,ook dit heeft niets met lifeline te maken!!

Al met al,een hoop valse beschuldigingen, dit noem ik nou smaad!

MAXIEM

Re: lifeline verzekering

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mich24

Het lijkt me toe, dat je niet exact weet wanneer er van smaad sprake zou kunnen zijn:

Binnen de verruwing van de huidige samenleving zijn ook consumenten soms snel geneigd om anderen te beledigen of over de ander kwaad te spreken zonder dat daar een grond voor is. Er wordt dan op de diverse consumentensites vaak gesproken in termen van “oplichting” en “oplichter” en/of “bedrieger” en “bedrog”. Het is in zo’n geval wel belangrijk dat je dan de begrippen smaad en laster goed definieerd, omdat het in het openbaar gebruik van dit soort termen heel vervelende konsekwenties kan hebben.
Om te bepalen wat wél kan en wat niet kan, helpt het Wetboek van Strafrecht ons een handje:

De term smaad:

WvS-artikelen: 261 262 266 284 318 270

Een maatschappelijk gangbare en aanvaarde definitie van smaad is: een bejegening die iemands eer, goede naam of aanzien aantast en/of een opzettelijk grievende belediging.

De term laster:

WvS-artikelen: 262 en 265

Een maatschappelijk gangbare en aanvaarde definitie van laster is: het zwartmaken van of kwaadspreken over een ander, door deze in het openbaar van zaken te beschuldigen die onwaar zijn.

TIP

Als je als consument op een openbaar forum, bij het plaatsen van een klacht gebruik maakt van bovenstaande kwalificaties, wees er dan volstrekt zeker van, dat je die beschuldiging(en) ook kunt bewijzen.
Ben je als consument zélf het slachtoffer van smaad en/of laster, ga dan altijd naar het politiebureau om daarvan aangifte te doen.

Maxiem/ReadAC
14/4/2011

smaad,laster,beledigen,zwartmaken,

simtim1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2013 20:30

Re: lifeline verzekering

Ongelezen bericht door simtim1 »

Vanmiddag bij de phonehouse aan de Nieuwendijk in Amsterdam geweest, waar wij een bij Lifeline verzekerde IPhone 4S wilden inleveren, omdat deze op de grond is gevallen, en wij hiervoor een vervanging cq nieuwe toestel wilden hebben/aanvragen.
wij kregen te maken met een ongeinteresseerde medewerker, waar wij totaal geen medewerking , laat staan informatie over hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Een leentoestel hebben zij niet! NB verzekering hebben wij bij (de hartelijke groeten) van Phonehouse afgesloten, dan moeten zij in ieder geval voldoende leentoestellen in huis hebben!
Kortom zijn wij kwaad weggelopen, en zullen wij een claim indienen om onze verzekeringspremie terug te eisen..
Ik lees hierover niet aardige berichten van de Phonehouse/Lifeline. Het is vanmiddag weer gebleken.

nou de hatelijke groeten aan de Phonehouse/Lifeline. :evil:

Gesloten