LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Navigatie systeem Volkswagen
Navigatie systeem Volkswagen
Het navigatiesysteem van Volkswagen type RNS315 is een de slechtste aankoop in mijn leven die ik ooit gedaan heb. De kaarten zijn hopeloos verouderd, Volkswagen rekent €199,- voor een update, waar vervolgens kaarten inzitten van minmaal 1 jaar oud. Klagen bij Volkswagen heeft geen zin. Antwoorden als: "Wij nemen uw klacht uiterst serieus" worden regelmatig gegeven, echtewr een oplossing komt er niet. Mag je van een leverancier van navigatiesystemen verwachten dat zij met een redelijke frequentie (1 keer per kwartaal) updates uitbrengen voor het geleverde navigatie systeem. Daar wil ik best voor betalen. Maar nu heb ik geen keuze en zit ik vast aan het systeem.
Re: Navigatie systeem Volkswagen
SLECHTE ERVARING MET VOLKSWAGEN NAVIGATIE.
In het kort:
jan 2012 nieuwe Golf Plus Highline gekocht. / ik neem de duurste navigatie: Executive Plus radio-nav. RNS 510 / DVD navigatie kost alleen al € 199 / NA EEN PAAR WEKEN: woon sinds 2008 in een nieuw bouwapp. / nav. kent adres niet / achter garage Schilder Heemskerk loopt al 6 jaar een doorgaande weg, geeft de nav aan als doodlopend! / stem geeft aanwijzigingen die niet corresponderen met ANWB-borden / Bij Alkmaar geeft de stem geen aanwijzing terwijl ik moe kiezen links of rechts aan houden. / Ben naar Zwitserland geweest deugd van de aanwijzing niet veel. Heel verslag aan de Schilder gegeven./ Geef mij gelijk, en zegt dat er weinig van deugd./ Loopt bij PON tegen een muur./als ik met PON kontakt op neem men het mij kwalijk dat is de sevice afdeling bel!!! /
Mijn vraag is: Kan Radar hier niet een item van maken? Want je merkt pas dat er weinig van deugd als je het niet nodig hebt.
Ik voel mij bedrogen. Dit is mensen bedonderen. Kunt u niet een oproep doen bij andere gebruikers om zich te melden. Ik wil wel e.e.a. coördineren. [email protected]
In het kort:
jan 2012 nieuwe Golf Plus Highline gekocht. / ik neem de duurste navigatie: Executive Plus radio-nav. RNS 510 / DVD navigatie kost alleen al € 199 / NA EEN PAAR WEKEN: woon sinds 2008 in een nieuw bouwapp. / nav. kent adres niet / achter garage Schilder Heemskerk loopt al 6 jaar een doorgaande weg, geeft de nav aan als doodlopend! / stem geeft aanwijzigingen die niet corresponderen met ANWB-borden / Bij Alkmaar geeft de stem geen aanwijzing terwijl ik moe kiezen links of rechts aan houden. / Ben naar Zwitserland geweest deugd van de aanwijzing niet veel. Heel verslag aan de Schilder gegeven./ Geef mij gelijk, en zegt dat er weinig van deugd./ Loopt bij PON tegen een muur./als ik met PON kontakt op neem men het mij kwalijk dat is de sevice afdeling bel!!! /
Mijn vraag is: Kan Radar hier niet een item van maken? Want je merkt pas dat er weinig van deugd als je het niet nodig hebt.
Ik voel mij bedrogen. Dit is mensen bedonderen. Kunt u niet een oproep doen bij andere gebruikers om zich te melden. Ik wil wel e.e.a. coördineren. [email protected]
Ook de update (binnen 30 dagen) na de aankoop gedaan, om de kaart op de nieuwste stand te krijgen ?jan 2012 nieuwe Golf Plus Highline gekocht. / ik neem de duurste navigatie: Executive Plus radio-nav. RNS 510 / DVD navigatie kost alleen al € 199 / NA EEN PAAR WEKEN: woon sinds 2008 in een nieuw bouwapp. / nav. kent adres niet / achter garage Schilder Heemskerk loopt al 6 jaar een doorgaande weg, geeft de nav aan als doodlopend! / stem geeft
het is inderdaad een zeer slecht navigatiesysteem
stuurt je wegen in die 1 richting zijn of afslagen die niet bestaan, onder een snelweg
jammer van de dure investering, een TomTom van 100 euro is een stuk beter
stuurt je wegen in die 1 richting zijn of afslagen die niet bestaan, onder een snelweg
jammer van de dure investering, een TomTom van 100 euro is een stuk beter
En doet de dealer daar ook niets mee?
Les Repos
Les Repos
Een dealer kan niks doen aan het kaartmateriaal op/in een navigatieapparaat natuurlijk.Les Repos schreef:En doet de dealer daar ook niets mee?
Les Repos