| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Horizon UPC blijft falen
-
rob.kuijer
Re: Horizon UPC blijft falen
Geheel mee eens: ook mét dure kabels en een (bij UPC aangeschafte) signaalversterker blijf je foutmeldingen en een wegvallend signaal houden, net als niet of traag reageren van de box.
Wanneer geeft UPC gewoon toe dat de hele UPC box eenvoudigweg niet deugt!
gr.
Wanneer geeft UPC gewoon toe dat de hele UPC box eenvoudigweg niet deugt!
gr.
Dat zullen ze nooit doen, ik vond de uitzending een aanfluiting!Wanneer geeft UPC gewoon toe dat de hele UPC box eenvoudigweg niet deugt!
ciske schreef:Dat zullen ze nooit doen, ik vond de uitzending een aanfluiting!Wanneer geeft UPC gewoon toe dat de hele UPC box eenvoudigweg niet deugt!
-
rob.kuijer
Het is jammer dat UPC geen concrete toezeggingen heeft gedaan. Er wordt een (zichtbaar nerveuze) dame als "woordvoerder" naar voren geschoven die alleen maar vertellen kan dat de nieuwe afstandsbediening gratis was...., en dat je gratis mag overstappen naar één van hún andere diensten! Wie daar nog vertrouwen in heeft!
Zoals de mediadeskundige al aangaf: de box is een computer. Maar als je daar te zware software op zet voor de processorkracht die deze computer heeft, dan zal de box nóóit stabiel gaan draaien. De Horizon-box is niet levensvatbaar als de software die er op draait niet grondig word herzien, óf de hardware aangepast.
Wat mezelf betreft wacht ik op een duidelijk signaal dat ze e.e.a. gaan oplossen, of dien mijn contract van één jaar uit, en vertrek bij UPC.
Zoals de mediadeskundige al aangaf: de box is een computer. Maar als je daar te zware software op zet voor de processorkracht die deze computer heeft, dan zal de box nóóit stabiel gaan draaien. De Horizon-box is niet levensvatbaar als de software die er op draait niet grondig word herzien, óf de hardware aangepast.
Wat mezelf betreft wacht ik op een duidelijk signaal dat ze e.e.a. gaan oplossen, of dien mijn contract van één jaar uit, en vertrek bij UPC.
gratis mag overstappen naar één van hún andere diensten!
Zonder nieuw jaar contract hoor, lees chelloo forum maar. Ik snap dat je het vertrouwen kwijt bent , maar ik heb een ander pakket van UPC en ben dik te vreden.
Klomt idem dito, wil niet zeggen dat de Horizon een miskukel is, het programma van Radar legde de blomde dame van UPC het vuur niet aan de schenenciske schreef:gratis mag overstappen naar één van hún andere diensten!
Zonder nieuw jaar contract hoor, lees chelloo forum maar. Ik snap dat je het vertrouwen kwijt bent , maar ik heb een ander pakket van UPC en ben dik te vreden.
-
rob.kuijer
Naast het feit dat Horizon bewezen onder de maat presteert (hoezo, understatement...), heb vanaf het begin problemen gehad met de internetrouter die ik meegeleverd kreeg. Ik heb op deze, en een andere thread uitgebreid verslag hierover gedaan. Ondanks concrete toezeggingen van UPC dat ze mijn probleem met de dekking zouden oplossen, hebben ze dit niet gedaan. Na een paar pogingen om hierover in contact te komen heb ik het opgegeven. Dus zelf maar geïnvesteerd in een accesspoint.
Niet alleen mijn vertrouwen in de mediabox is weg, maar ik weet inmiddels dat als je méér van ze nodig hebt dat alleen maar het uit en aanzetten van je mediabox of router, je aan het verkeerde adres bent.
Dus neem ik straks géén diensten meer van ze af, omdat ik weet dat er standaard geen service geboden word als je ze nodig hebt.
Niet alleen mijn vertrouwen in de mediabox is weg, maar ik weet inmiddels dat als je méér van ze nodig hebt dat alleen maar het uit en aanzetten van je mediabox of router, je aan het verkeerde adres bent.
Dus neem ik straks géén diensten meer van ze af, omdat ik weet dat er standaard geen service geboden word als je ze nodig hebt.
Dat is je goed recht ,zou ik ook doen als er zo slecht naar je geluisterd wordt. Ik heb tot nu toe positieve ervaring met UPC en zolang dat blijft zit ik goed ( hoop ik)Dus neem ik straks géén diensten meer van ze af, omdat ik weet dat er standaard geen service geboden word als je ze nodig hebt.
De horizon moeten ze gewoon uit de handel halen, tot die het goed doet.
Dan zijn ze wel hun representatieve "testplatform" kwijt. Je kunt dit soort zaken wel in een laboratoriumopstelling testen maar dan kom je toch niet alle mogelijke combinaties tegen.De horizon moeten ze gewoon uit de handel halen, tot die het goed doet.
Zelf zou ik mensen de keuze geven tussen het "oude" platform (wat Ciske ook heeft) en wat behoorlijk stabiel werkt, of Horizon, met de wetenschap dat het niet 100% is en een flinke korting op de abonnementskosten.
Wat heb je aan een flinke korting, als de tv het niet doet?? Nou geef mij het gewone pakket maar.of Horizon, met de wetenschap dat het niet 100% is en een flinke korting op de abonnementskosten.
Ik begrijp de mensen die nu met de Horizon niks dan gedoe hebben wel, dat ze van dat hele UPC afwillen.
Ohhhhh de klant moet als proefkonijn fungeren??? vreemd uitgangspunt.bprosman schreef:Dan zijn ze wel hun representatieve "testplatform" kwijt. Je kunt dit soort zaken wel in een laboratoriumopstelling testen maar dan kom je toch niet alle mogelijke combinaties tegen.De horizon moeten ze gewoon uit de handel halen, tot die het goed doet.
Zelf zou ik mensen de keuze geven tussen het "oude" platform (wat Ciske ook heeft) en wat behoorlijk stabiel werkt, of Horizon, met de wetenschap dat het niet 100% is en een flinke korting op de abonnementskosten.
een box toch maar nemen die flut is ?,
wat is de zg korting, waar staat die korting vermeld??
Dat krijg je als je zinnen niet volledig leest en ze uit hun context trekt Har06 :wat is de zg korting, waar staat die korting vermeld??
Zelf zou ik mensen de keuze geven tussen het "oude" platform (wat Ciske ook heeft) en wat behoorlijk stabiel werkt, of Horizon
Ik noem niet voor niets de optie om dat op vrijwillige basis te doen. Voor UPC (of het bedrijf wat de software ontwikkeling doet voor UPC) is het gewoon ondoenlijk om bijvoorbeeld alle TV types te testen, om maar niet te spreken van die oude endpoint aansluitingen die in het vorige topic genoemd werden en waar ik nog een foto van geplaatst hebt.Ohhhhh de klant moet als proefkonijn fungeren??? vreemd uitgangspunt.
En inderdaad Ciske, bij jou functioneert hij misschien goed, bij mijn kennissen ook totdat ze van "gewoon" UPC overgingen naar Horizon.
Dus zijn jouw kennissen niet slim geweest.En inderdaad Ciske, bij jou functioneert hij misschien goed, bij mijn kennissen ook totdat ze van "gewoon" UPC overgingen naar Horizon.
Waar zijn ze niet slim in geweest dan ? Ik heb dat stuk antiek vervangen en het functioneert prima nu.Dus zijn jouw kennissen niet slim geweest.
bprosman schreef:Waar zijn ze niet slim in geweest dan ? Ik heb dat stuk antiek vervangen en het functioneert prima nu.Dus zijn jouw kennissen niet slim geweest.
bij mijn kennissen ook
ciske schreef:bprosman schreef:Waar zijn ze niet slim in geweest dan ? Ik heb dat stuk antiek vervangen en het functioneert prima nu.Dus zijn jouw kennissen niet slim geweest.bij mijn kennissen ook
Nog effe en je hoort ook bij upc
http://tweakers.net/nieuws/91981/moeder ... nemen.html
Ik heb er geen problemen mee hoor.
De storingen die ik heb gehad bij Ziggo zijn prima opgelost.
Het zou mooi zijn als UPC ook andere apparatuur op zijn netwerk toe zou laten (Humax) , dan heb je nog keuze net als destijds bij Ziggo de slecht functionerende Cisco boxen.
Het zou mooi zijn als UPC ook andere apparatuur op zijn netwerk toe zou laten (Humax) , dan heb je nog keuze net als destijds bij Ziggo de slecht functionerende Cisco boxen.
Voluit verheerlijkend pratende over Horizon en zelf klant zijn bij Ziggo, zo lust ik wel peultjesbprosman schreef:Ik heb er geen problemen mee hoor.
Har06 schreef:
Voluit verheerlijkend pratende over Horizon en zelf klant zijn bij Ziggo, zo lust ik wel peultjes
Geen last van ,de mijne werkt perfect tot nu toe.de slecht functionerende Cisco boxen.
Je vergeet , en dat heb ik al eerder vermeld dat in mijn directe omgeving er mensen zijn die na de nodige aandacht besteed te hebben aan fatsoenlijke bekabeling, versterkers en het antieke endpoint wat vervangen is geen blokjes en of 'hang' problemen meer hebben.Voluit verheerlijkend pratende over Horizon en zelf klant zijn bij Ziggo, zo lust ik wel peultjes
Ik had het over de Cisco interactieve recorder van Ziggo, dus appels - peren.Geen last van ,de mijne werkt perfect tot nu toe.