LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horizon UPC blijft falen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Prolix

Re: Horizon UPC blijft falen

Ongelezen bericht door Prolix »

Wat nog erger is: je zult maar op de klantenservice van UPC werken. Door toedoen van een twee mafkezen heb jij ineens de hele dag door gezeik aan je kop èn..hoe graag je ook wil, het probleem oplossen kun je niet. Ik hoop dat ze genoeg betaald krijgen daar...

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik hoop dat ze genoeg betaald krijgen daar...
Ben bang dat dat niet zo is en dat de helpdesken daardoor bemand worden door goedwillende studenten die scripts afwerken ipv technisch geschoold personeel met echt inzicht in de materie zoals ze vroeger bij XS4ALL hadden.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Je vergeet , en dat heb ik al eerder vermeld dat in mijn directe omgeving er mensen zijn die na de nodige aandacht besteed te hebben aan fatsoenlijke bekabeling, versterkers en het antieke endpoint wat vervangen is geen blokjes en of 'hang' problemen meer hebben
Ach ja, al die mensen die klagen, stellen zich aan want ze hebben geen bprosmannetje in de buurt.

Pffft eigenroem :lol:

bprosman

Als je de Radar uitzending gezien hebt heb je ook gehoord dat bekabeling , een van de 3 hoofdoorzaken was van de problemen.

ciske

Ik heb het gezien ja, maar zoals gewoonlijk proberen providers zich er uit te draaien.
Ik geloof toch de mensen die zoveel problemen met de Horizon hebben , eerder dan een of ander dom mens dat zich probeert vrij te praten.

bprosman

Ik geloof toch de mensen die zoveel problemen met de Horizon hebben
En welke aanwijzingen heb jij om aan te nemen dat bekabeling niet een van de 3 grote oorzaken is ?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

bprosman schreef:
En welke aanwijzingen heb jij om aan te nemen dat bekabeling niet een van de 3 grote oorzaken is ?
ai, nu vraag je weer om een onderbouwing ( op welke manier dan ook ) van Ciske.
Je weet toch dat die er nooit gaat komen..

ciske

bprosman schreef:

Lijkt mij voldoende als jij bprosman eens gaat inlezen op het chelloo forum.

bprosman

Heb ik gedaan, bovendien in het andere topic zijn er ook weer een paar posters bijgekomen waarbij bekabeling een probleem was (1 ervan was het probleem opgelost maar was ze boos dat ze de versterker zelf moest betalen).
En ik blijf er bij... "blokjes" is altijd een signaal/kabelprobleem.

ciske

En ik blijf er bij... "blokjes" is altijd een signaal/kabelprobleem
Als jij je daar gelukkig bij voelt....prima joh :lol:

bprosman

Als jij je daar gelukkig bij voelt....prima joh :lol:
Daarbij ignore je het belangrijkste in mijn reactie en dat is de andere helft van mijn reactie :
in het andere topic zijn er ook weer een paar posters bijgekomen waarbij bekabeling een probleem was (1 ervan was het probleem opgelost maar was ze boos dat ze de versterker zelf moest betalen).

ciske

Daarbij ignore je het belangrijkste in mijn reactie en dat is de andere helft van mijn reactie

Wat jij het belangrijkste vindt, is niet het belangrijkste :lol:

rob.kuijer

Ongelezen bericht door rob.kuijer »

Wel jammer dat de discussie hier verzand in dom ge-OH.
Als je niks zinnigs bij te dragen hebt.....
Door dat heen-en-weer geklets gaat de focus verloren, en daar heeft UPC geen probleem mee.
Jammer

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

rob.kuijer schreef:Wel jammer dat de discussie hier verzand in dom ge-OH.
Als je niks zinnigs bij te dragen hebt.....
Door dat heen-en-weer geklets gaat de focus verloren, en daar heeft UPC geen probleem mee.
Jammer
+1

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Voluit verheerlijkend pratende over Horizon en zelf klant zijn bij Ziggo, zo lust ik wel peultjes :lol:
Je vergeet , en dat heb ik al eerder vermeld dat in mijn directe omgeving er mensen zijn die na de nodige aandacht besteed te hebben aan fatsoenlijke bekabeling, versterkers en het antieke endpoint wat vervangen is geen blokjes en of 'hang' problemen meer hebben.
Geen last van ,de mijne werkt perfect tot nu toe.
Ik had het over de Cisco interactieve recorder van Ziggo, dus appels - peren.
en alweer komen de buren om de hoek kijken, ik zou bprosman adviseren zich te laten inhuren door UPC om met wat kabeltjes versterkers connectors het misbaksel aan het draaien te krijgen, de onjuiste sotftware /hardware van Horizon wordt door dat knutselwerk opgelost???? :idea: :?:

bprosman

en alweer komen de buren om de hoek kijken, ik zou bprosman adviseren zich te laten inhuren
Nee dank je , de baan die ik nu heb betaald een stuk beter.
om met wat kabeltjes versterkers connectors het misbaksel aan het draaien te krijgen, de onjuiste sotftware /hardware van Horizon wordt door dat knutselwerk opgelost???? :idea: :?:
Als je goed geluisterd hebt naar wat er in de uitzending gezegd werd waren er DRIE hoofdoorzaken, de software van de box, de afstandsbediening waar gebruikers niet tevreden mee waren en bekabeling.

Afstandsbediening werd opgelost. Kabels kan opgelost worden op het moment dat mensen zich realiseren dat bekabeling binnenshuis wel eens een probleem zou kunnen zijn (de kabel zou zomaar eens onder een vijver door kunnen lopen) en ten derde de software. Gewoon drie op zichzelf staande groepen van oorzaken.

bprosman

Geweldig, dat jij altjid dat er uit haalt , wat jou het beste uitkomt! Toch maar die baan accepteren bij upc?
Omdat begrijpend lezen en luisteren niet jullie sterkste kant is zal ik het nog een keertje herhalen :

Nee dank je , de baan die ik nu heb betaald een stuk beter.

bprosman

Die stelling kun je dan vast wel onderbouwen , dat bekabeling NIET een van de drie hoofdoorzaken is ?
En dat die woordvoerder van UPC geen gelijk heeft ? Want die beweert het zelfde.

Blijft geweldig zo'n PVV instelling, van de zijlijn gaan lopen roeptoeteren dat het niet deugt. Aangedragen oplossingen afschieten maar zelf niet met iets constructiefs komen.

rob.kuijer

Ongelezen bericht door rob.kuijer »

Die stelling kun je dan vast wel onderbouwen , dat bekabeling NIET een van de drie hoofdoorzaken is ?
En dat die woordvoerder van UPC geen gelijk heeft ? Want die beweert het zelfde.

Blijft geweldig zo'n PVV instelling, van de zijlijn gaan lopen roeptoeteren dat het niet deugt. Aangedragen oplossingen afschieten maar zelf niet met iets constructiefs komen.
De bekabeling bleek ok, volgens de monteur. Ik had daar ook niet op bezuinigd. Ik heb een signaalversterker bij UPC aangeschaft, ondanks dat ik nog géén 4 meter van de meterkast zit. Dure pluggen...
Maar het werkt nog steeds van geen kant! Dat de box traag is, soms zelf niet reageert als je een menu oproept of door je opnames browst heeft niéts met je bekabeling te maken!
Verder vind ik de laatste alinea met verwijzing naar politieke partijen (wèlke dan ook) bepaald puberaal, en wéér niet bijdragen in de discussie op dit forum.
Dat het meestal aan de bekabeling ligt is een afdoener: dan moet UPC met de klant afspreken dat ze de bekabeling aanpassen, en de rekening presenteren als dat inderdaad de oplosssing bleek. Einde discussie.

bprosman

Dat het meestal aan de bekabeling ligt is een afdoener:
Weer iemand die niet leest, ik schreef , een van de DRIE hoofdoorzaken.
Dat het meestal aan de bekabeling ligt is een afdoener: dan moet UPC met de klant afspreken dat ze de bekabeling aanpassen, en de rekening presenteren als dat inderdaad de oplosssing bleek. Einde discussie.
Dat zou inderdaad een redelijke optie zijn , maar was de Nederlandse consument maar zo gemakkelijk , in het andere topic over UPC zie je dat een klant juist een klacht geopend heeft omdat ze het niet eens is met het feit dat ze de versterker zelf moet betalen terwijl (en dat schrijft ze zelf) het probleem wel opgelost is.

Ook wij hadden problemen met de box, wij naar de upc winkel en ons werdt toen verteld dat de spilter die wij hadden niet goed was en we moesten een nieuwe met versterker, maar dit koste ons wel €50 :@ we vinden het belachelijk, zoiets hoort bij het pakket aanwezig te zijn, we betalen er voor....... Het probleem is wel opgelost maar wel zijn we €50 lichter

Gesloten