LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtzaak

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wilys
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:10

rechtzaak

Ongelezen bericht door wilys »

Beste mensen

Al geruime tijd loop ik met de vraag rond om een rechtzaak aan te spannen tegen Dexia.
Nu betaal iik nog maandelijks rente over mijn z.g.n tripple effect,
Vorig jaar heb mijn contract verlengd en deze loopt nog tot 2006.
Ik betaal nu maandelijks 250 euro en wanneer ik nu stop met betalen hou ik een restschuld over van 19000, euro.
Wie zit in ongeveer dezelfde situatie en heeft wel of niets ondernomen. ik hoor graag van jullie ervaring.
Weten jullie dan ook nog een goede advocaat of collectief die veel over deze zaak weet?

Vriendelijke groet Willy

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door docent »

Beste Wilys,

Volgens mij kun je je beter laten informeren op de site van Pay-back. Hier staan advocaten e.d. vermeld. Wanneer je lid wordt van deze stichting staan medewerkers je met raad en daad bij (natuurlijk niet in de rechtszaal, dit zul je uiteraard zelf moeten bekostigen)
Verder heb ik altijd begrepen dat het juridisch gezien niet handig is geweest om je contract te verlengen. Hiermee geef je volgens mij aan de risico's te snappen en deze voor lief te nemen. Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb, anders zal het je zaak er niet makkelijker op maken.

Succes

Jan St
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2004 14:08

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door Jan St »

Ook ik heb mijn leaseovereenkomst verlengd in de hoop op betere tijden. De oude overeenkomst valt echter wel onder de zaak die de Stichting Leaseverlies heeft aangespannen. Lees hiervoor de informatie op hun site

Michiel Luidens

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Pas op voor payback, ze proberen zieltjes te winnen door mensen geen antwoord te geven op dit forum. Het is een sekte, hun oprichter heeft al voor de rechter gestaan !

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door docent »

Oh ja, Wilys,
Je lijkt nieuw te zijn op het forum. Realiseer je goed dat er mensen zijn die posten om te provoceren cq posten namens Dexia. Een van die personen is Michiel Luidens (zie al zijn berichten). Luister dus nooit naar hem!
Let maar op, dit pikt ie niet......komen nu heleboel onzinnige provocaties mijn kant op.

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door geldweg »

beste is om je te laten informeren door een goede advocaat. op dit forum zijn veel mensen die het allemaal goed bedoelen en daar heb ik ook waardering voor, maar ik denk dat het toch individueel bekeken moet worden of eea zin heeft of niet.
Jouw kwestie is weer anders dan die van iemand anders en in een paar zinnen lijken ze wellicht hetzelfde maar als je doorspit wellicht totaal weer niet. Wat bij een ander zinvol is kan bij jou wellicht onzinnig zijn.
Wie weet kan pay-back je helpen, misschien ook niet, dit is ook weer persoonlijk denk ik. Zeker voor advocaat keuze kan payback of andere belangen groepen in deze kwestie je van advies dienen.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door pallu »

ik sluit me aan bij de voorige spreker
een goede advocaat is een noodzaak

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door Joshua »

Investeren in een hopeloze zaak lijkt mij geen zinvolle oplossing
voor 250 euro pm is het zoeken naar je rechten een betere investering
Het geeft bovendien een stuk rust. Je begeleid het proces en je hoeft je zelf later geen verwijten te maken dat je geslachtofferd bent.

Zoek op de site van sa naar een advocaat die bekend is met de zaak.
je mag natuurlijk ook je vraag direct stellen aan het forum of leden.
enkele hebben daarvoor een mail adres voor open staan.

De beslissing is voor ieder anders, maar betalen kan als het echt niet anders gaat. Bij bedragen van meer dan pakweg 10000 euro lijk mij dat er geen keuze is.

Suc6

Nijmeijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2003 01:49

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door Nijmeijer »

8) Beste mensen,
het is zeker zo dat PayBack U niet kan helpen om de zaak op te lossen.
Dat heb ik van hun begrepen, maar ze kunnen verwijzingen doen naar goede advocaten die thuis zijn in de materie. Dan houden ze demonstraties, ze houden de boel wakker, ze protesteren en ze laten zich horen bij diverse kamerleden. Hoe kan deze Michiel Luidens er over mee praten als hij geen lid is dan kan hij niet eens op de site, wat ook heel belangrijk is dat als je er een telefoontje aan waagd dat ze luisteren naar je. Dat ze meerdere vragen koppelen en dan kijken of ze een bepaalde richting aan kunnen geven.
Wie heb je gehoord, wie heb je wat zien doen, wie heb je aanwezig gezien bij de tweede kamer juist payback. Ook U mijnheer M.L. moet dat toegeven er is geen enkele (met uitzondering daar gelaten) die op tv is verschenen, die de aandacht open houdt.
Het is jammer dat ik nog geen (vanwege werk) demonstratie heeft mee kunnen maken.
gerard vogels

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

reageer niet op Michiel Luidens aub, hij is alleen maar bezig personen
op een verkeerd been te zetten. Vertrouw Pay-back.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: rechtzaak

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Heb zelf ook Triple Effect gehad.
Gestopt met betalen en advocaat in de arm genomen.
Voelt goed, binnenkort is mijn zaak (eindelijk) ook aan de beurt.

Tip: zoek direct een advocaat en laat je door hem/ haar informeren: en teken vooral geen aanboden, (betalings)regelingen van Dexia zonder eerst de zaak aan je advocaat voorgelegd te hebben!!

m.v.g. justice man

Gesloten