LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horizon UPC blijft falen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06

Re: Horizon UPC blijft falen

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Gewoon om het feit dat je gelijk moet hebben, wat je niet hebt!!
Die stelling kun je dan vast wel onderbouwen , dat bekabeling NIET een van de drie hoofdoorzaken is ?
En dat die woordvoerder van UPC geen gelijk heeft ? Want die beweert het zelfde.

Blijft geweldig zo'n PVV instelling, van de zijlijn gaan lopen roeptoeteren dat het niet deugt. Aangedragen oplossingen afschieten maar zelf niet met iets constructiefs komen.
en weer neemt de bprosman een loopje met de waarheid zelfs met de Radar uitzending:

a. de blonde tante van UPC vermeldt het vervangen van een verkeerde afstandsbediening, de gedupeerde hebben niets verklaard over het daarna beter functioneren van Horizon.
b. de bekabeling: de UPC mevrouw veronderstelt dat de interne bekabeling een probleem zou kunnen zijn, de gedupeerde hebben niets verklaard over het daarna beter functioneren van Horizon.
c. de aangeboden service beurt werkt niet voor 200.000 hirzon klanten.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 okt 2013 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@ rob.kuijer, uit je comments maak ik op dat je veel hebt ondernomen om tot een oplossing te komen,
maar dat deze nog steeds is uitgebleven. Dat vind ik spijtig om te lezen.

Het lijkt mij goed om alles nogmaals door te nemen. In een situatie waarbij de problemen terugkomen,
ondanks versterker en goede bekabeling, is er wellicht wat anders aan de hand.

Ik zie dat je eerder contact hebt gehad via webcare. Wil je dat er wederom contact met je wordt opgenomen? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Sarah
UPC Webcare

choocomell

Ongelezen bericht door choocomell »

Ik adviseer interactieve televisie van KPN, blijkt nog steeds de beste te zijn op de markt waarbij minste storingen van binnenkomen. En hebben ook nog is beste kwaliteit beeld

Har06

UPC Webcare schreef:@ rob.kuijer, uit je comments maak ik op dat je veel hebt ondernomen om tot een oplossing te komen,
maar dat deze nog steeds is uitgebleven. Dat vind ik spijtig om te lezen.

Het lijkt mij goed om alles nogmaals door te nemen. In een situatie waarbij de problemen terugkomen,
ondanks versterker en goede bekabeling, is er wellicht wat anders aan de hand.

Ik zie dat je eerder contact hebt gehad via webcare. Wil je dat er wederom contact met je wordt opgenomen? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Sarah
UPC Webcare

Sarah, je weet wat er aan de hand is, het product Horizon laat hier en daar steken vallen, zie recente Radar uitzending.
De bekabeling afstandsbediening signaalversterkers etc etc zullen bij het gros van de 200.000 Horizon gebruikers wel in orde zijn, UPC kan zelf de signaalsterkte meten :)

rob.kuijer

Ongelezen bericht door rob.kuijer »

@Har06: Ik wil je om te beginnen vriendelijk vragen om niet voor mij te antwoorden als mij wat gevraagd word. Dank voor je betrokkenheid, maar ik kan heel goed m'n eigen woordje doen.

@Sarah: waarover gaan we het hebben: het dekkingsprobleem met de WiFi heb ik zelf opgelost door zelf te investeren in een accesspoint met wel voldoende kwaliteit.
Wat de box betreft: als ik de klachten heb die je overal hoort: traag of niet reageren, opstarten met de foutmelding dat er onvoldoende signaal is, "hangen" van de box......Als de monteur vast stelt dat de bekabeling ok is...
En verder: de toezegging afgelopen februari dat "met enkele maanden" ook op Androïd de weergave ondersteund gaat worden. Kan UPC daar op dit forum (liefst concreet) wat over zeggen?

Wat gaan we doen?

Har06

rob.kuijer schreef:@Har06: Ik wil je om te beginnen vriendelijk vragen om niet voor mij te antwoorden als mij wat gevraagd word. Dank voor je betrokkenheid, maar ik kan heel goed m'n eigen woordje doen.

@Sarah: waarover gaan we het hebben: het dekkingsprobleem met de WiFi heb ik zelf opgelost door zelf te investeren in een accesspoint met wel voldoende kwaliteit.
Wat de box betreft: als ik de klachten heb die je overal hoort: traag of niet reageren, opstarten met de foutmelding dat er onvoldoende signaal is, "hangen" van de box......Als de monteur vast stelt dat de bekabeling ok is...
En verder: de toezegging afgelopen februari dat "met enkele maanden" ook op Androïd de weergave ondersteund gaat worden. Kan UPC daar op dit forum (liefst concreet) wat over zeggen?

Wat gaan we doen?
RobKuijer: jouw verhaal is duidelijk, ik reageerde omdat er naast jouw nog 199.999 betrokkenen zijn, compris vous? :wink:

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Har06 schreef: RobKuijer: jouw verhaal is duidelijk, ik reageerde omdat er naast jouw nog 199.999 betrokkenen zijn, compris vous? :wink:
"compris vous" niet erg netjes om te zeggen. Heb je trouwens zelf ook Horizon, Har06?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Prolix schreef:. Heb je trouwens zelf ook Horizon, Har06?

Wat doet dat er toe?? Har heeft ook UPC , bprosman niet.

Je hoeft niet iets te hebben ,om te lezen hoeveel problemen er met de horizon zijn.

Prolix

ciske schreef:...Je hoeft niet iets te hebben ,om te lezen hoeveel problemen er met de horizon zijn.
Nou ja, volgens Har06 wel...

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Heb al vaker uitgelegd.... vrienden / kennissen van me wel dus gemiddeld gebruik ik het wel 1..2 avonden in de week.

ciske

Prolix schreef:
ciske schreef:...Je hoeft niet iets te hebben ,om te lezen hoeveel problemen er met de horizon zijn.
Nou ja, volgens Har06 wel...

Oh, Har is anders ook op de hoogte van de problemen bij de Horizon.

Har06

bprosman schreef:
Heb al vaker uitgelegd.... vrienden / kennissen van me wel dus gemiddeld gebruik ik het wel 1..2 avonden in de week.
jouw sociale contacten zijn ons al maanden bekend, nu ga ikzelf meestal geen tv kijken bij vrienden/kenissen :wink: zeker ga ik er niet sleutelen aan splitters kabels connectors routers etc etc erna mag ik niet meer binnen komen :lol:

bprosman

jouw sociale contacten zijn ons al maanden bekend
Dat zou je wel willen :wink:
nu ga ikzelf meestal geen tv kijken bij vrienden/kenissen :wink:
Ondanks dat mijn prive leven jou geen b*l aangaat, wel eens van een LAT relatie gehoord Har ?
zeker ga ik er niet sleutelen aan splitters kabels connectors routers etc etc erna mag ik niet meer binnen komen
Dat is nou het grote verschil tussen jou en mij, als ik er aan sleutel wordt het meestal beter en zeker niet slechter :wink:

ciske

bprosman schreef: Dat is nou het grote verschil tussen jou en mij, als ik er aan sleutel wordt het meestal beter en zeker niet slechter :wink:

Dat zeg jij steeds ,maar met bewijs kom je niet.
Ondanks dat mijn prive leven jou geen b*l aangaat, wel eens van een LAT relatie gehoord Har ?
Moet je het hier ook niet neerplempen, als het Har geen bal aan gaat.

Prolix

verzandt dit topic niet in "moddergooien"?

Har06

pbrosman oordeelt over Horizon op basis van buren vrienden en kennissen, over een lat R praat ik niet.
Knutselen aan kabeltjes bij derden waag ik me niet, slecht voor elke soort relatie :lol: .

Horizon heeft software en hardware problemen hetgeen herkend wordt door UPC, toch blijft UPC de nadruk leggen op de interne bekabeling en signaal sterkte, het laatste kan elke monteur meten,zelf kan UPC het signaal vanuit hun kantoor meten.
Het probleem is dat de monteurskosten voor rekening van de gedupeerde klant komt bij een interne kabel check,bij elk monteurbezoek wordt daarop gewezen.
Kan UPC voor het uitleveren van de Horizon niet eerst de signaalsterkte doormeten.
De afstandsbedieningen zijn al standaard vervangen door UPC.
De interactieve TV lijkt me desondanks geweldig

Prolix

Har06 schreef: ...
Het probleem is dat de monteurskosten voor rekening van de gedupeerde klant komt bij een interne kabel check,bij elk monteurbezoek wordt daarop gewezen...
Nou, dan mag je je oren wat verder open zetten. Mòcht de monteur het probleem vinden in huis, na de AOP, dan zou het kunnen dat de kosten op de klant verhaald worden.

ciske

Mòcht de monteur het probleem vinden in huis, na de AOP, dan zou het kunnen dat de kosten op de klant verhaald worden.
Het probleem ligt niet in huis, dat zit hem in de software van UPC. Dat staat overal, snap je punt niet.

bprosman

Dat staat overal
Ik hoorde die mevrouw van UPC in de uitzending toch DRIE oorzaken noemen.
Kan UPC voor het uitleveren van de Horizon niet eerst de signaalsterkte doormeten.
Nee

ciske

Ik hoorde die mevrouw van UPC in de uitzending toch DRIE oorzaken noemen.
:shock: Je meent het? Iedereen die de uitzending gezien heeft, weet dat die vrouw gewoon de feiten omdraaide.

Gesloten