LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl DSL-verbinding down sinds 20-08-2013
Online.nl DSL-verbinding down sinds 20-08-2013
Hoi,
mijn DSL-verbinding van Online.nl die ik sinds 30 juli 2013 zou krijgen heeft maar 19 dagen gewerkt. De daadwerkelijke oplevering was 2 augustus 2013.
Woensdag 20 augustus viel de verbinding uit en tot nu toe (03-09-2013) is die nog niet terug.
21 augustus gebeld en aangegeven dat de verbinding downn was. Antwoord: de storing is opgelost, geef de modem een harde reset. Gedaan en het werkt nog niet.
22 augustus gebeld. Antwoord: de lijn is op maar de modem staat niet bij het ISRA-punt. Dat is het probleem. Het heeft 19 dagen gewerkt op deze manier dus oplossing werkt niet.
23 augustus gebeld. Antwoord: modem kapot. u krijgt een nieuw modem. Werkt ook niet.
25 augustus werd ik gebeld door KPN. U heeft een internet-storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
27 augustus werd ik gebeld door de TD van Online.nl. Die checkt de verbinding en ziet na de straatverdeler niks meer.
28 augustus heb ik gebeld,verteld van de TD van Online. Antwoord: oh dan moeten we een onderzoek starten en dat duurt maximaal 5 dagen. Dus mijn antwoord: maar de TD heeft dat toch al gedaan. Hun antwoord: Nee we moeten een onderzoek starten. Max. 5 dagen.
29 augustus gebeld. Antwoord: de klachtenafdeling belt u morgen terug. Mooi niet dus.
Gisteren ben ik weer gebeld door de KPN over mijn internet -storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
Vandaag 3 september ben ik gebeld door Online.nl maar zat in een meeting. Dus teruggebeld naar nummer 088-0038550 krijg ik een bandje aan de lijn: U nam niet op maar we bellen binnen een paar dagen weer op.
En dit is een internet-provider waar je geen mail naar toe kan sturen want ze hebben geen mailadres. Kan alleen per post.
Dus al 13 dagen geen internet.
Heb ik genoeg redenen om onder het kontrakt uit te komen?
Dank
mijn DSL-verbinding van Online.nl die ik sinds 30 juli 2013 zou krijgen heeft maar 19 dagen gewerkt. De daadwerkelijke oplevering was 2 augustus 2013.
Woensdag 20 augustus viel de verbinding uit en tot nu toe (03-09-2013) is die nog niet terug.
21 augustus gebeld en aangegeven dat de verbinding downn was. Antwoord: de storing is opgelost, geef de modem een harde reset. Gedaan en het werkt nog niet.
22 augustus gebeld. Antwoord: de lijn is op maar de modem staat niet bij het ISRA-punt. Dat is het probleem. Het heeft 19 dagen gewerkt op deze manier dus oplossing werkt niet.
23 augustus gebeld. Antwoord: modem kapot. u krijgt een nieuw modem. Werkt ook niet.
25 augustus werd ik gebeld door KPN. U heeft een internet-storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
27 augustus werd ik gebeld door de TD van Online.nl. Die checkt de verbinding en ziet na de straatverdeler niks meer.
28 augustus heb ik gebeld,verteld van de TD van Online. Antwoord: oh dan moeten we een onderzoek starten en dat duurt maximaal 5 dagen. Dus mijn antwoord: maar de TD heeft dat toch al gedaan. Hun antwoord: Nee we moeten een onderzoek starten. Max. 5 dagen.
29 augustus gebeld. Antwoord: de klachtenafdeling belt u morgen terug. Mooi niet dus.
Gisteren ben ik weer gebeld door de KPN over mijn internet -storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
Vandaag 3 september ben ik gebeld door Online.nl maar zat in een meeting. Dus teruggebeld naar nummer 088-0038550 krijg ik een bandje aan de lijn: U nam niet op maar we bellen binnen een paar dagen weer op.
En dit is een internet-provider waar je geen mail naar toe kan sturen want ze hebben geen mailadres. Kan alleen per post.
Dus al 13 dagen geen internet.
Dank
Re: Online.nl DSL-verbinding down sinds 20-08-2013
Nee , pas bij 30 dagen zonder diensten te zitten , kan je weg.Dus al 13 dagen geen internet.
Nee je zult ze eerst in gebreke moeten stellen. Maar ach. Het komt echt goed.ciske schreef:Nee , pas bij 30 dagen zonder diensten te zitten , kan je weg.Dus al 13 dagen geen internet.
Mailadres : [email protected]
Klachtenteam is aanwezig tussen 9 en 18 uur. Bel dan even, vraag naar het Klachtenteam. Heb je die aan de lijn, vraag dan of ze je even terug willen bellen.
Succes!
Jij denkt dat TS dat niet heeft gedaan???Nee je zult ze eerst in gebreke moeten stellen
TS. je mag na 30 dagen zonder diensten te hebben gezeten weg.
Nee, dat heeft TS niet gedaan. En waar haal jij zomaar ongefundeerd die 30dagen termijn vandaan?ciske schreef:Jij denkt dat TS dat niet heeft gedaan???Nee je zult ze eerst in gebreke moeten stellen
TS. je mag na 30 dagen zonder diensten te hebben gezeten weg.
Mocht een probleem niet zijn opgelost na 6 weken na in-gebreke-stelling, dàn vervalt welhaast automatisch het contract. 6 weken..da's 42 dagen..NA in-gebreke-stelling.
devious, je kletst echt een eind uit je nek!!
TS, hou het nou maar op 30 dagen, zonodig kan je dat ook bij het juridisch loket navragen, maar verzeker je het klopt:-)
TS, hou het nou maar op 30 dagen, zonodig kan je dat ook bij het juridisch loket navragen, maar verzeker je het klopt:-)
Neen, maar als je bewijsvoering van je dertig dagen aandraagt wil ik mijn mening wel herzien hoor. Die dertig dagen hebben de consumenten ooit zelf verzonnen en iedereen denkt daar rechten aan te kunnen ontlenen. En dat is helaas niet zo. Maar als jij laat zien dat het wel zo is: pas ik mijn mening aan.ciske schreef:devious, je kletst echt een eind uit je nek...
prima joh, je wordt lastig.
Nee, lastig ben ik niet. Het maakt verder ook niet uit. TS reageert niet. Jij en ik wel, maar wij hebben verder geen problemen.
Probeer het uit, kom je er snel genoeg achter...dollie34 schreef:Hoe is de situatie nu met het bebruik van online.nl
is [email protected] hun emailadres?
dollie34
Je hoeft sowieso niet te betalen voor die dagen dat je geen signaal hebt. Daarnaast, denk ik dat er al veel eerder dan na 30 dagen sprake is van contractbreuk, hetgeen je recht geeft op ontbinden.ciske schreef:Nee , pas bij 30 dagen zonder diensten te zitten , kan je weg.Dus al 13 dagen geen internet.
-
Dus overschakelen op glasvezel