Ik denk dat UPC erg gelukkig zijn dat jullie van dit Forum zo'n zootje maken.
Wanneer één van jullie nu eens over z'n ego heen stapt en stopt met wauwelen, dan kunnen we draad misschien weer oppakken, en gericht en constructief discussieren. Wat jullie nu doen gaat letterlijk nergens over, behalve wie het laatste woord heeft.
Als je het ook de belangen van Horizon-gebruikers ter harte neemt, wees dan stil, en laat het hierbij.
@UPC: ik wacht nog op een reactie van Sarah van UPC Webcare....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Horizon UPC blijft falen
-
choocomell
Re: Horizon UPC blijft falen
ze kunnen alleen de lijn meten als er een modem is die verbinding heeft met centrale. de wijkkast zelf heeft geen verbinding is slechts een door lus. een modem koppelen alleen werkt niet moet ook in verbinding zijn dus broadband/breedband hebben.bprosman schreef:Op afstand meten tot in je huis kunnen ze pas als er een modem of apparaat wat zich als modem gedraagt (Horizon box) geplaatst is, niet vantevoren, dan kunnen ze maximaal maar tot de wijkkast.natuurlijk kan UPC vanuit hun pc de signaalsterkte meten, hoogst persoonlijk ervaren, kan Ziggo niet meten ?
-
rob.kuijer
-
UPC Webcare
- verified
@ rob.kuijer. Ik snap goed dat je sceptisch staat tegenover het nogmaals doornemen van je klachten, aangezien dit in het verleden niet tot een oplossing heeft geleid. Dat er nu wel een oplossing gaat komen kan ik ook niet beloven, aangezien voor sommige problemen inderdaad updates moeten worden afgewacht, maar wellicht kan er meer duidelijkheid worden gegeven of kunnen we nog wat anders voor je betekenen. Telefonisch contact leek mij hierbij goed.
We weten dat onze klanten de Android App graag snel zien verschijnen, daarom is men er nog steeds hard mee bezig. Op dit moment is de planning dat de App in 2014 beschikbaar zal zijn.
Als je nog contact wilt, dan hoor ik dit graag en zorg ik dat je wordt teruggebeld.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
We weten dat onze klanten de Android App graag snel zien verschijnen, daarom is men er nog steeds hard mee bezig. Op dit moment is de planning dat de App in 2014 beschikbaar zal zijn.
Als je nog contact wilt, dan hoor ik dit graag en zorg ik dat je wordt teruggebeld.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare
Terug bellen door UPC ?.
Ik heb inmiddels een tweetal onbeantwoordde mails van 1 tot 3 weken bij UPC klantenservice liggen, het snel reageren van UPC wordt niet nagekomen
Ik heb inmiddels een tweetal onbeantwoordde mails van 1 tot 3 weken bij UPC klantenservice liggen, het snel reageren van UPC wordt niet nagekomen
Zo HERKENBAAR!
Inmiddels wel gebeld door UPC en het probleempje is opgelostJan Klein schreef:Zo HERKENBAAR!