Ook ik stoor me aan de praktijken van de energiemaatschappij die de nieuwe klant belangrijker vindt dan de bestaande klant. Maar ik stoor me nog erger aan partijen die zelf zeggen niet zo te zijn.
Kijk maar eens naar onderstaande. Nle schrijft dit op hun eigen site onder het kopje voordelen
Toen wij in 2005 ons energiebedrijf oprichtten en wij ons oor te luisteren legden bij ervaringsdeskundigen over hoe een succesvol energiebedrijf op te zetten, kregen wij telkens hetzelfde antwoord. “Zoveel mogelijk klanten werven en die zo snel mogelijk in slaap laten vallen.” Dat is het bedrijfsmodel van de traditionele energieleverancier. Deze maakt hoge marges op haar zogeheten slapers. Alleen actieve klanten krijgen scherpe tarieven.
Niet bij NLE. Wij beloven dat wij u niet in slaap laten vallen. Ruimschoots voor het einde van uw lopend contract wordt u actief benaderd met opnieuw een scherpe energieaanbieding. Aan u de keuze of u daarop wilt ingaan of niet.
Wij houden u scherp waardoor u niet in slaap valt, nog een voordeel van NLE. Kom erbij.
Ik heb ze dus zelf na 3 maanden na afloop va mijn contract wakker moeten maken.
Daarnaast hebben ze een voorstel gedaan wat hoger is dan voor nieuwe klanten, een verschil dat oploopt incl kom er bij bonus van 50,- van 300,- op jaar basis uiteraard gebaseerd op mijn verbruik.
Ik ben druk met ze in de slag om hun text aan te laten passen of over de brug te komen.
Ik zeg " stop deze verschillen of ik zeg doei "
Volg de resultaten via onderstaande link.
https://www.facebook.com/NLEnergie/post ... 8446431375
Heeft iemand nog extra tips om ze aan te pakken met hun eigen teksten en reclames?