LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hak laat los schoenen van haren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Heidi197240
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2013 16:50

Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door Heidi197240 »

Hallo allemaal

Vorige week online laarsjes besteld bij schoenen winkel van haren. Leuke laarzen voor 39,90.
Na de 2e keer dragen liet mijn hak los, gevolg bijna valpartij op een gladde vloer. Ik ermee terug naar het filiaal in lelystad. Ik kon ermee naar de hakkenbar zei de verkoopster dit was voor haar de goedkoopste oplossing! Ik kreeg de kosten wel terug dat wel. Maar dat is toch raar nieuwe hakken op nieuwe laarzen? Dacht het niet zei ik, ik wil mijn geld terug. Nee dit kon niet ik kon na veel gezeur andere schoenen uitkiezen dit kostte mij 10 euro extra. De verkoopster gaf mij nog een tip: als u nu weer dot soort laarzen met zo'n hak koopt laat ze dan gelijk ff omzolen! Sorry!! Ik betaal 40 euro voor een paar laarzen en dan moet ik ze omzolen! Ik kom hier nooit meer.

fuego
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jul 2008 22:22

Re: Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door fuego »

En wat is nu Uw vraag?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door tenormin »

fuego schreef:En wat is nu Uw vraag?
"De vraag" eigenlijk constatering, is dat het raar is dat bij de laars van Van Haren de hak losliet.

@heidi197240, ik vind de oplossing: hakkenbar en zij betalen wel de reparatie:een goede oplossing. Wilde je niet. Nu heb je voor een tientje meer weer een ander paar. En, wat je niet beseft, dit was een goede verkoopster: de meeste mensen weten n.l. niet dat het beste om nieuwe schoenen "nieuw" te houden is: gelijk zooltjes, hakjes bij een hakkenbar erop laten zetten. Is een extra uitgave maar je hebt bere-lang plezier van al je schoeisel.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door kokka »

voor 39 euro kan je ook niet veel verwachten denk ik. De oplossing van de verkoopster was prima.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Eens met kokka. 40 euro is belachelijk weinig voor goede schoenen. Daar kan je geen kwaliteitscontroles a la Van Bommel of Greve van verwachten. In de praktijk betekent dat dat het bij een bepaald (relatief hoog) percentage schoenen kan voorkomen dat dit soort dingen gebeuren.

Je hebt wel pech dat we niet in de VS wonen: daar had je ze ongetwijfeld kunnen aanklagen voor een heel fors bedrag omdat je bijna was gevallen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Hak laat los schoenen van haren

Ongelezen bericht door ciske »

Je hebt wel pech dat we niet in de VS wonen: daar had je ze ongetwijfeld kunnen aanklagen voor een heel fors bedrag omdat je bijna was gevallen
Waar dit soort termen nou voor nodig zijn??

Gesloten