Jij kunt zelf ook communiceren. Alleen krijg je gewoon nooit de "derde lijn" aan de telefoon. Ook niet als je daar specifiek om vraagt. Misschien moet je je "probleem" direct als klacht doorgeven bij Vodafone. Kan gewoon via de site. OP die manier verwacht ik dat je meer kans hebt dat het goed wordt opgepakt dan wanneer je gaat bellen en jezelf kapot irriteert aan de andere kant.
en nee, ik werk niet voor/bij providers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moet een mobiel nummer altijd in quarantaine?
Re: Moet een mobiel nummer altijd in quarantaine?
Ik heb het via de site gevraagd en kreeg vandaag een email met de reactie dan het echt niet kan, ik heb meteen weer een reactie teruggestuurd en er op aangedrongen dat het wel kan via een interne nummerportering, met de vraag om het met een admin of manager te overleggen. Ik ben benieuwd.
Re: Moet een mobiel nummer altijd in quarantaine?
Nogmaals, de interne NP zal het probleem niet zijn. Dus blijkbaar leg je het verkeerd uit of zij begrijpen het verkeerd of ze doen het gewoon niet. Dat kan ook natuurlijk.