LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OAD en de Vrienden van Amstel live 2014

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Leoniemarieke

OAD en de Vrienden van Amstel live 2014

Ongelezen bericht door Leoniemarieke »

We zouden in 2014 met een groep vrienden naar de Vrienden van Amstel live gaan. Een busreis met tickets georganiseerd door OAD. Dit uitje gaat helaas niet door... Geld weg... En nog erger, tickets weg. Het blijkt dat de OAD, de vrienden van Amstel nooit heeft betaald (Ik voel mij behoorlijk bestolen! Het voelt als diefstal....). Hierdoor nemen de VvA live de kaarten weer terug. We kunnen een brief schrijven naar de curatoren, maar wij komen toch als laatste in het rijtje schuldeisers. Kan iemand mij vertellen of op een andere manier geld kunnen verhalen? Zodat wij weer nieuwe kaarten kunnen kopen.

GJvdZ

Re: OAD en de Vrienden van Amstel live 2014

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De enige oplossing is inderdaad via de curator. Overigens vind ik dit niet direct diefstal. Diefstal is met voorbedachte rade. In dit geval zou het ook zo kunnen zijn dat de betalingen nog in het proces zaten maar dat OAD voordat de transacties werden uitgevoerd als failliet was, waarna alle bevroren wordt.

janvanbelen

Re: OAD en de Vrienden van Amstel live 2014

Ongelezen bericht door janvanbelen »

ook wij zijn met 120 personen de dupe ik heb zelf ook een claim bij SGR gedaan dit kan tot 3 maanden nadat oad falliet is gegaan Oad was aangesloten bij het sgr alleen deze doet nu onderzoek daar ik de reis namens 120 personen heb geboekt hoop maar op een positief antwoord want wij hadden reeds 5350 euro aanbetaald gelukkig niet het gehele bedrag ander waren we het dubbelen kwijt graag zou ik van Radar willen weten of er niet een groeps claim kan worden georganiseerd want ik weet van andere jaren dat er heel veel georganiseerd worden dus er moeten veel meer groepen zijn

Gesloten