LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
peteronline
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2013 10:58

Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door peteronline »

Beste form leden,

Online heb ik een wekkerradio aangeschaft, volgens de specificaties zat er een aansluiting voor mp3 op. Bij levering was het een wekkerradio zonder mp3 aansluiting. Hierover heb ik contact gehad met de winkel. Als terug koppeling gaf de winkel dat het hun zeer spijt, en dat de specificatie wordt aangepast.

Is deze afhandeling wel correct?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ja, als je tevens je bestelling retour mag sturen/laat ophalen en je je geld terug krijgt.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je kunt aanspraak maken op vervanging voor een model dat wél beschikt over de aansluiting.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door crazyme »

ArneLH schreef:Je kunt aanspraak maken op vervanging voor een model dat wél beschikt over de aansluiting.
En dan pakt de winkelier een toverstafje uit de la....

Lekker probleem oplossend hoor, het onmogelijke verlangen.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door ArneLH »

crazyme schreef:
ArneLH schreef:Je kunt aanspraak maken op vervanging voor een model dat wél beschikt over de aansluiting.
En dan pakt de winkelier een toverstafje uit de la....

Lekker probleem oplossend hoor, het onmogelijke verlangen.
In de glazen bol gekeken? Ik kan uit de openingspost niet halen om welke verkoper het gaat, of die meer dan 1 type wekkerradio in het assoritment heeft of dat hetzelfde model met aansluiting wel wordt gemaakt (dan zal de verkoper die maar moeten bestellen).

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door crazyme »

ArneLH schreef:In de glazen bol gekeken? Ik kan uit de openingspost niet halen om welke verkoper het gaat, of die meer dan 1 type wekkerradio in het assortiment heeft of dat hetzelfde model met aansluiting wel wordt gemaakt (dan zal de verkoper die maar moeten bestellen).
peteronline schreef:Als terug koppeling gaf de winkel dat het hun zeer spijt, en dat de specificatie wordt aangepast.
Het lijkt mij heel aannemelijk dat ze zo'n wekkerradio met mp3 aansluiting dan gewoon niet hebben...

16again
Berichten: 16187
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door 16again »

ArneLH schreef:Je kunt aanspraak maken op vervanging voor een model dat wél beschikt over de aansluiting.
En kan dat niet voor dezelfde prijs, dan kan je koop ontbinden en krijg je het aankoop bedrag terug

peteronline
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2013 10:58

Re: Aangekochte product komt niet overeen met specificatie

Ongelezen bericht door peteronline »

Inmiddels bericht gekregen dat ik geld terugkrijg en heb elders een andere gekocht

Gesloten