LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon radeloos

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jan Klein

UPC Horizon radeloos

Ongelezen bericht door Jan Klein »

Al meer dan 6 maanden geen normale TV, vaak beperkt internet en slechte service. Wat is er tot op heden door UPC ondernomen:
- 4 x monteur bezoek
- horizonbox vervangen
- 1 maand geld retour

Maar als je als UPC weet dat je product niet deugt, waarom incasseer je dan toch iedere maand het volledige abonnementsgeld? In totaal heb ik inmiddels zo'n uurtje of 20 met ze aan de telefoon gezeten de afgelopen maanden, de ene keer beter geholpen dan de andere... En wat ook zo vreemd is, 4 monteurs gehad, en alle 4 (van 2 verschillende partijen overigens) geven elkaar allemaal de schuld. 1,5 week geleden voor het laatst monteur geweest en nog steeds is het 1 bak ellende...

Vandaag maar weer eens gebeld en kreeg het advies om iets op het forum van TROS radar te plaatsen, daar werd wel goed op gereageerd door UPC. Zal mij benieuwen. Ik blijf doorgaan totdat ik mijn geld over de afgelopen 6 maanden terug krijg, of iig gedeeltelijk. Heb vandaag van de telefonist begrepen dat UPC erkent dat er nog steeds problemen zijn en dat men met 250 medewerkers dit probleem voor het einde van het jaar hoopt op te lossen....

Hoe ervaren jullie TROS Rader.nl bezoekers de Horizon box van UPC?

ciske

Re: UPC Horizon radeloos

Ongelezen bericht door ciske »

http://www.chelloo.com/upc/index.php

Heb je hier je bericht al gezet?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Jan Klein schreef:Al meer dan 6 maanden geen normale TV, vaak beperkt internet en slechte service. Wat is er tot op heden door UPC ondernomen:
- 4 x monteur bezoek
- horizonbox vervangen
- 1 maand geld retour

Maar als je als UPC weet dat je product niet deugt, waarom incasseer je dan toch iedere maand het volledige abonnementsgeld? In totaal heb ik inmiddels zo'n uurtje of 20 met ze aan de telefoon gezeten de afgelopen maanden, de ene keer beter geholpen dan de andere... En wat ook zo vreemd is, 4 monteurs gehad, en alle 4 (van 2 verschillende partijen overigens) geven elkaar allemaal de schuld. 1,5 week geleden voor het laatst monteur geweest en nog steeds is het 1 bak ellende...

Vandaag maar weer eens gebeld en kreeg het advies om iets op het forum van TROS radar te plaatsen, daar werd wel goed op gereageerd door UPC. Zal mij benieuwen. Ik blijf doorgaan totdat ik mijn geld over de afgelopen 6 maanden terug krijg, of iig gedeeltelijk. Heb vandaag van de telefonist begrepen dat UPC erkent dat er nog steeds problemen zijn en dat men met 250 medewerkers dit probleem voor het einde van het jaar hoopt op te lossen....

Hoe ervaren jullie TROS Rader.nl bezoekers de Horizon box van UPC?
Kijk eens alle topics over Horizon terug op de forum, een paar weken is er een uitzending van Kassa geweest inzake de slechtwerkende Horizon

ciske

Har , dat was ook bij Radar :wink:

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste Jan Klein,

Wat rot dat de Horizon mediabox je radeloos maakt. Je zou er natuurlijk plezier aan moeten beleven. Uit je verhaal begrijp ik dat er al veel is ondernomen om tot een oplossing te komen. Spijtig dat dit nog geen resultaat heeft gehad.

Ook ik vind het vreemd dat monteurs naar elkaar aan het wijzen zijn. Blijkbaar is de oorzaak van de problemen niet makkelijk te vinden.

Zoals je misschien weet wordt de Horizon mediabox continue verbeterd door software-updates. Deze updates worden gefaseerd uitgerold. Het is mogelijk dat bepaalde problemen die jij ervaart hier mee verband houden en door software-updates worden verbeterd.

Wanneer er problemen spelen kijken we per situatie naar een vergoeding die hierbij past. Je geeft aan al een vergoeding te hebben ontvangen, maar ik begrijp dat je dit niet toereikend vindt. Het lijkt me daarom goed om je dossier nogmaals te bekijken.

Kun je mij een e-mail sturen op [email protected] met je klantgegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

ciske

dat UPC erkent dat er nog steeds problemen zijn en dat men met 250 medewerkers dit probleem voor het einde van het jaar hoopt op te lossen
Dat geloof je toch zelf niet he?

Waarom de Horizon niet omruilen voor het andere pakket?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Buren hier al vanaf bgin af aan ellende,zitten nog contract piode maar hebben ogezegd,
Tich keer monteur mooie woorden,maar ellende

Dan dg geen telefoon,dan geen internet etc...en zo op en af.
Overigens deze regio upc veel klachten veel storing telefoon etc...

Ja,ik zeg altijd overal hoor je ellende

Har06

rozemarijntje schreef:Buren hier al vanaf bgin af aan ellende,zitten nog contract piode maar hebben ogezegd,
Tich keer monteur mooie woorden,maar ellende

Dan dg geen telefoon,dan geen internet etc...en zo op en af.
Overigens deze regio upc veel klachten veel storing telefoon etc...

Ja,ik zeg altijd overal hoor je ellende
:idea: in de regio Eindhoven werkt UPC in het algemeen goed, hun klantenafdeling functioneert m.i prima

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hier n omliggende dorpen veel ellende,tel doet het niet etc.
Nogmaals ik zeg wel,lke provide is war

Heb zelf tele 2 bellen internet en digitaal upc,dat gaat afkloppen allemaal heel goed,tele denk nu...8 jr ben tel kwijt en upc ci modulr nu 1,5 Jr, zo goed als nooit problemn soms heel ff vlt zender eg,maar ergst was vijf min..nou dat vind ik prima hoor..of zal ik klacht in dienen :lol: grapje

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

UPC Webcare schreef:Beste Jan Klein,

Wat rot dat de Horizon mediabox je radeloos maakt. Je zou er natuurlijk plezier aan moeten beleven. Uit je verhaal begrijp ik dat er al veel is ondernomen om tot een oplossing te komen. Spijtig dat dit nog geen resultaat heeft gehad.

Ook ik vind het vreemd dat monteurs naar elkaar aan het wijzen zijn. Blijkbaar is de oorzaak van de problemen niet makkelijk te vinden.

Zoals je misschien weet wordt de Horizon mediabox continue verbeterd door software-updates. Deze updates worden gefaseerd uitgerold. Het is mogelijk dat bepaalde problemen die jij ervaart hier mee verband houden en door software-updates worden verbeterd.

Wanneer er problemen spelen kijken we per situatie naar een vergoeding die hierbij past. Je geeft aan al een vergoeding te hebben ontvangen, maar ik begrijp dat je dit niet toereikend vindt. Het lijkt me daarom goed om je dossier nogmaals te bekijken.

Kun je mij een e-mail sturen op [email protected] met je klantgegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare
Beste Sarah van UPC webcare. Het wordt nu eindelijk eens tijd dat UPC haar marketing praatjes staakt en met een echte oplossing komt. Die oplossing is simpel: gooi alle horizonkastje op de schroothoop en maak er oud ijzer van. Dit product is zo verschrikkelijk brak dat het zelfs met 100 updates nog niet gelukt is er iets van te bakken. Zadel mensen niet langer op met iets dat toch nooit gaat werken, neem je verlies, en help je klanten.

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Olaf.. Sarah heeft niets te zeggen bij UPC, maar is slechts customerservicerepresentative. Ook zij kan geen ijzer met blote handen breken en het Horizon probleem bij TS zal ook gewoon blijven voortduren. Daar verandert Sarah niets aan. Wellicht kan ze wat geld teruggeven..

ciske

Olaf heeft anders wel gelijk, de Horizon moeten ze terug gaan nemen, hoeft niet direct op de vuilnisbelt :lol:, maar mensen zijn gewoon met een slecht product opgezadeld.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

ciske schreef:Olaf heeft anders wel gelijk, de Horizon moeten ze terug gaan nemen, hoeft niet direct op de vuilnisbelt :lol:, maar mensen zijn gewoon met een slecht product opgezadeld.
Hoewel ik voor de grote H2 update eigenlijk weinig last had is dat nu wel anders, vastlopers, ontbrekende ondertitelingen ( alleen op te lossen met een harde reset) en meer van dat moois is mijn deel. Ik wil helemaal geen paar rottige euro's terug,wil gewoon waar ik voor betaal en daar voldoet de HorizonBox steeds minder aan.En aan UPC-Sarah, hou op met die flauwe opmerkingen als ''wat erg voor u enz .'' dat klinkt zo gemaakt en heeft niemand iets aan.

ciske

Ik wil helemaal geen paar rottige euro's terug,wil gewoon waar ik voor betaal en daar voldoet de HorizonBox steeds minder aan
Ik denk dat de meeste mensen dat willen, gewoon dat het goed draait. Geld terug is alleen een goed makertje en een lachertje.

Har06

ciske schreef:
Ik wil helemaal geen paar rottige euro's terug,wil gewoon waar ik voor betaal en daar voldoet de HorizonBox steeds minder aan
Ik denk dat de meeste mensen dat willen, gewoon dat het goed draait. Geld terug is alleen een goed makertje en een lachertje.
De naam van de topic veranderen in Horizon is reddeloos, komt dichter bij de waarheid.

Is Radar nog terug gekomen op hun Horizon uitzending?, ikzelf vond de afdoening ervan matig :wink:

Meints

Ongelezen bericht door Meints »

Ik herken me volledig in de problemen van Jan Klein. Ook ik ondervind alleen maar problemen met de Horizon box. Ook hier monteurs die tegenstrijdige dingen zeggen en doen. Kun je ze niet eens kwalijk nemen, want ze doen echt wel hun best. Probleem met de horizon is de software, en UPC weet dat. Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe update die 37 bekende problemen zou moeten oplossen.
Ik ga daar allemaal niet meer op wachten. Zit nog 2 maanden vast aan mijn jaarcontract en dan stap ik over naar een andere aanbieder (en dat na 15 jaar tevreden klant geweest te zijn van UPC). Nooit problemen gehad totdat ik de Horizon box kreeg. Wat me het meest irriteert is dat ze maar blijven volhouden dat het probleem vaak bij jezelf ligt, waar de bekabeling vaak de schuld krijgt.
Ik heb het afgelopen jaar veel geld uitgegeven om alles te laten werken.
40 Euro voor nieuwe kabels, 30 voor nieuwe connectoren, 49 voor een Wifi repeater (omdat het Wifi signaal belabberd is), 99 voor een versterker. Tel daarbij op de telefoonkosten en je komt al gauw aan 250 euro! Het heeft me uiteindelijk allemaal niets gebracht. Het is nog steeds 1 doffe ellende. Ik ben niet iemand die snel overstapt, maar de maat is voor mij echt vol.

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste Meints.

Erg jammer dat je zo veel tijd en geld hebt geïnvesteerd en dit niets heeft opgelost. Ik betreur het dat de ervaringen die je met de Horizon mediabox hebt er toe leidt dat je na 15 jaar overweegt om op te stappen.

Zoals je zelf ook aangeeft en kunt lezen in mijn vorige bericht zijn we bezig met het optimaliseren van de Horizon mediabox. Vorige week is een nieuwe software-update uitgerold over alle regio's. Deze draagt bij aan verbetering van de stabiliteit van de box. Via het menu OPTIES > INSTELLINGEN > HORIZON MEDIABOX > SOFTWARE kan gecontroleerd worden of er updates beschikbaar zijn. Het volledige versienummer van deze update is 1b-263.011.On_V1.28_16777500.

Ondanks de vele monteurs die geen oplossing hebben kunnen bieden, is het wel een goed idee
om nogmaals naar je situatie te kijken. We kunnen je bijvoorbeeld een nieuwe box toesturen
als dit nog niet is gebeurd of kijken of er een passende vergoeding mogelijk is.

Ik zou graag je postcode en huisnummer ontvangen in een e-mail naar [email protected], vermeld
in de e-mail dat je e-mailt naar aanleiding van een post op het Tros Radar Forum. Dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Sarah
UPC Webcare

ciske

We kunnen je bijvoorbeeld een nieuwe box toesturen
als dit nog niet is gebeurd of kijken of er een passende vergoeding mogelijk is
Sarah, waarom niet de Horizon voorlopig helemaal er uit doen? Het draait bij zoveel mensen niet!! Alsnog maken jullie overal reclame voor een product wat niet goed werkt!!

Har06

ciske schreef:
We kunnen je bijvoorbeeld een nieuwe box toesturen
als dit nog niet is gebeurd of kijken of er een passende vergoeding mogelijk is
Sarah, waarom niet de Horizon voorlopig helemaal er uit doen? Het draait bij zoveel mensen niet!! Alsnog maken jullie overal reclame voor een product wat niet goed werkt!!
250.000 st boxen omruilen contracten aanpassen en sommen geld vergoeden ?, dat kan bruinte UPC niet trekken cq abo gelden verhogen , goede raad is duur

ciske

dat kan bruinte UPC niet trekken cq abo gelden verhogen , goede raad is duur
Vandaar de prijsverhogingen in 2014 , :lol:

Gesloten