LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizonbox

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
suikeroom

UPC Horizonbox

Ongelezen bericht door suikeroom »

Ik heb met grote regelmaat problemen dat het televisie beeld bevriest met de horizonbox van upc.
Dit kun je alleen weer goed krijgen door de stekker eruit te halen , maar dan ben je met opnames bezig en dit heeft ook hier grote invloed op, bij discussie programma's ben je gelijk de draad van de discussie kwijt, want het duurt 5 minuten voor je de TV weer kunt bekijken.
Volgens UPC is dit een bekend software probleem, ik heb dit nu al een maand of 4 .
Ik vind dat als UPC dit niet kan oplossen , ik natuurlijk wel recht heb op compensatie.
Mijn contract loopt nu 4 maanden en is vast voor 1 jaar.
Maar na 4 maanden hinderlijk en een ondeuglijk product vind ik dat UPC maar eens iets moet doe.
Wat vinden de andere gebruikers hierover, en hoeveel gebruikers hebben dit probleem ook.

ciske

Re: UPC Horizonbox

Ongelezen bericht door ciske »

http://www.chelloo.com/upc/index.php

Op dit forum zitten medewerkers van UPC , dan krijg je zeker antwoord.

suikeroom

Ongelezen bericht door suikeroom »

Ik heb zitten bellen met UPC en ik krijg nu zelfs te horen het zou aan de televisie liggen :-)
Krijg nu wel een kleine compensatie over de afgelopen maanden ( € 40.-- ) maar hoelang het nog duurt dat het probleem s verholpen kan niemand mij vertellen, dus de frustratie gaat nog door.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Op dat forum kan je ook lezen dat mensen, als ze het willen , de box kunnen omruilen voor een ander pakket.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Op dat forum kan je ook lezen dat mensen, als ze het willen , de box kunnen omruilen voor een ander pakket.
terug naar de basis mediobox :)

Jan Klein

Ongelezen bericht door Jan Klein »

Zo HERKENBAAR!

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Jan Klein schreef:Zo HERKENBAAR!
????? :?: :!: :idea:

Gesloten