Ik heb met grote regelmaat problemen dat het televisie beeld bevriest met de horizonbox van upc.
Dit kun je alleen weer goed krijgen door de stekker eruit te halen , maar dan ben je met opnames bezig en dit heeft ook hier grote invloed op, bij discussie programma's ben je gelijk de draad van de discussie kwijt, want het duurt 5 minuten voor je de TV weer kunt bekijken.
Volgens UPC is dit een bekend software probleem, ik heb dit nu al een maand of 4 .
Ik vind dat als UPC dit niet kan oplossen , ik natuurlijk wel recht heb op compensatie.
Mijn contract loopt nu 4 maanden en is vast voor 1 jaar.
Maar na 4 maanden hinderlijk en een ondeuglijk product vind ik dat UPC maar eens iets moet doe.
Wat vinden de andere gebruikers hierover, en hoeveel gebruikers hebben dit probleem ook.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Horizonbox
Re: UPC Horizonbox
http://www.chelloo.com/upc/index.php
Op dit forum zitten medewerkers van UPC , dan krijg je zeker antwoord.
Op dit forum zitten medewerkers van UPC , dan krijg je zeker antwoord.
Ik heb zitten bellen met UPC en ik krijg nu zelfs te horen het zou aan de televisie liggen
Krijg nu wel een kleine compensatie over de afgelopen maanden ( € 40.-- ) maar hoelang het nog duurt dat het probleem s verholpen kan niemand mij vertellen, dus de frustratie gaat nog door.
Krijg nu wel een kleine compensatie over de afgelopen maanden ( € 40.-- ) maar hoelang het nog duurt dat het probleem s verholpen kan niemand mij vertellen, dus de frustratie gaat nog door.
Op dat forum kan je ook lezen dat mensen, als ze het willen , de box kunnen omruilen voor een ander pakket.
terug naar de basis medioboxciske schreef:Op dat forum kan je ook lezen dat mensen, als ze het willen , de box kunnen omruilen voor een ander pakket.
?????Jan Klein schreef:Zo HERKENBAAR!