LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort alles in 1 pakket stoort/ klantenservice grote bek

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ilona01

Telfort alles in 1 pakket stoort/ klantenservice grote bek

Ongelezen bericht door Ilona01 »

Per 4 oktober hebben mijn opa en oma t alles in 1 pakket van Telfort. Ik heb geprobeerd dat aan te sluiten maar dat lukte niet. Voor hulp heb ik de technische afdeling gebeld (a 10cent per minuut). Toen bleek er een splitter te ontbreken en werden we naar de winke gestuurd (30km verderop). Daar werd verteld dat zij geen dingen op voorraad hebben liggen. Dus zij zeiden dat we weer de klantenservice moesten bellen. Dat heb ik daar meteen gedaan en toen mij aan de telefoon doodleuk verteld werd dat ze me niet wilden helpen ben ik weer de winkel ingelopen. Toen hebben zij gebeld en het onderdeel werd opgestuurd.

Na het nogmaals geprobeerd te hebben ging het nog niet en hebben we om een monteur gevraagd. Die is gekomen, maar hij had zoveel haast dat hij het snel snel heeft aangesloten. Het internet werkt, maar de telefoon werkt alleen beneden maar, want die oude telefoons konden niet aangesloten worden. Wij hebben thuis ook dit pakket en telefoons uit het jaar 0 en dat werkt prima, ook boven. De digitale tv is een RAMP. Het kastje vangt meer dan de helft geen signaal en wanneer ie dat wel doet dan vliegt ie ook meteen 5 a 7 paginas verder. Uitzendinggemist loopt steeds vast. Teletekst kijken gaat pas naar 5 minuten wanneer het kastje klaar is met de cijfertjes te verwerken. Kortom 1 grote ellende.

Ik heb daarna de klantenservice gemaild wat we kunnen doen. Ik kreeg een hele uitleg om het modem te resetten. Dat heb ik gedaan, maar de storing blijft. Dus gisteren hebben mijn opa & oma weer naar de monteur gebeld en kregen ze als antwoord: ik ben bezig bel over een uur maar terug! Toch gedaan en hij is langsgeweest. Maar het lag aan onze spullen en we drukten te hard op de afstandsbediening..... Ik druk gewoon op dezelfde manier als hier thuis en hier werkt het wel en bij hen niet..... Dus ik de klantenservice weer gebeld. Daar werd ik WEER afgesnauwd en dat we dan wel de stekkers goed moeten aansluiten! Ja als we wisten welke dingen niet goed aangesloten zitten dan hadden we het zelf wel opgelost..... Toen ben ik naar de winkel geweest (weer een hoop aan benzine verreden). Daar hebben ze weer naar de klantenservice gebeld en zij zouden in het systeem zetten dat als we zouden bellen er dan gezeurd moet worden over stekkertjes enzo, want dat kan het niet zijn en dat ze een monteur moeten sturen die meer verstand heeft van probleemoplossing. Zojuist hebben mijn opa & oma weer gebeld en je raad het al, WEER iemand die een grote bek tegen hun open trekt. Kastje moest weer gereset worden (3e keer inmiddels) maar het werkt nog steeds niet. Een monteur willen ze niet meer langssturen. Daarom willen we het opzeggen, maar dat kan niet want we hebben een contract. Het contract geldt toch voor producten die goed werken??? Kortom, we komen niet verder, het is 1 grote ellende en we zitten met een storende tv waar echt niet naar te kijken is en het heeft ons in de tussentijd al heel veel geld gekost.

Prolix

Re: Telfort alles in 1 pakket stoort/ klantenservice grote bek

Ongelezen bericht door Prolix »

Dan eerst een officiele klacht sturen naar Telfort. Is het dan na 4 weken nòg niet verholpen dan direct door naar de Geschillencommissie.
Succes.

Gesloten