Vistaprint brengt goedkope akties van o.a. visitekaartjes, postkaarten via e-mails onder de aandacht van de klant. Veelal adverteren ze met 250 visitekaartjes gratis! Dat mag dan zo zijn in theorie, maar in de praktijk moet je wel betalen voor belasting, drukkosten, verzendkosten ed. en dan valt het toch wel tegen. Maar wat erger is; ze zijn niet te bereiken, dus als je bestelling niet is aangekomen (of slechts een deel daarvan) dan kun je nergens je recht halen of je klacht neerleggen.
Elders op deze site zag ik al klachten van klanten, maar ik wil weleens weten hoe het nu zit met Vistaprint. Hoevelen van u hebben ook een klacht waar niet op gereageerd werd? Ik krijg alleen standaard e-mails terug en er is dus niemand op de (virtuele) drukkerij aanwezig!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service (geen) bij Vistaprint akties
-
Groene Tara
Re: service (geen) bij Vistaprint akties
Ik denk dat ze geleerd hebben van je bericht. Ik krijg wel bericht terug van Vistaprint.nl Zelfs op zaterdag. Niet dat ik er wat mee opschiet. Ze wijzen elke verantwoordelijkheid af. Overleg is niet mogelijk. Je wordt zelfs met de voorwaarden van levering om de oren geslagen.
Ja, het is geen aanrader om bij Vistaprint te bestellen. En Alles lijkt gratis op de site. Tot het op betalen aankomt. De portokosten/afleveringskosten zijn zo hoog. daar halen ze ongetwijfeld de winst vandaan.
Maar als je ze dan verteld dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering vertellen ze je dat zij geen verantwoordelijkheid meer hebben nadat het bij de vervoerder is aangeboden. Als het dan kwijt raakt, beschadigd raakt of wat dan ook. Zij zijn niet aansprakelijk vinden ze. Maar ik betaal hen toch om het af te leveren?
Ja, het is geen aanrader om bij Vistaprint te bestellen. En Alles lijkt gratis op de site. Tot het op betalen aankomt. De portokosten/afleveringskosten zijn zo hoog. daar halen ze ongetwijfeld de winst vandaan.
Maar als je ze dan verteld dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering vertellen ze je dat zij geen verantwoordelijkheid meer hebben nadat het bij de vervoerder is aangeboden. Als het dan kwijt raakt, beschadigd raakt of wat dan ook. Zij zijn niet aansprakelijk vinden ze. Maar ik betaal hen toch om het af te leveren?