LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony xpria Z
Sony xpria Z
ik had een klacht over de sony xpria Z na de laaste en de vorge Update kan ik niet meer goed inlogen in de wifi spot van ziggo ik moet elke keer steets de gebruiks naam en wachtwoord in voeren van de wifi spot van ziggo dus alls ik op de spot zit en ik schakel over op me eigen netwerk en ik wil weer treug naar de spot dan staat der verbinding verbroken dan moet ik over nieuw alles in voeren .En het licht echt niet aan de router of aan de spot het is het toestel
Laatst gewijzigd door Radar op 11 nov 2013 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp titel aangepast door Moderator
Reden: Onderwerp titel aangepast door Moderator
Re: Sony xpria Z
TS klaagt nergens over ziggo
alleen de titel van het topic is misschien wat ongelukkig gekozen.
alleen de titel van het topic is misschien wat ongelukkig gekozen.
huis3 schreef:ik had een klacht over de sony xpria Z na de laaste en de vorge Update kan ik niet meer goed inlogen in de wifi spot van ziggo ik moet elke keer steets de gebruiks naam en wachtwoord in voeren van de wifi spot van ziggo dus alls ik op de spot zit en ik schakel over op me eigen netwerk en ik wil weer treug naar de spot dan staat der verbinding verbroken dan moet ik over nieuw alles in voeren .En het licht echt niet aan de router of aan de spot het is het toestel
Re: Sony xpria Z
Aantal berichten verwijderd i.v.m. off topic gaan