Een paar weken geleden heb ik mijn oplader afgegeven bij een Vodafone winkel ter reparatie. Een paar dagen later werd ik gebeld dat de reparateur heel moeilijk deed en geen nieuwe oplader wilde verstrekken (de oplader viel nog binnen de garantie). Ik heb contact opgenomen met de reparateur en deze week (drie weken nadat ik de oplader had afgegeven) bleek dat de medewerker van Vodafone een fout had gemaakt en deze oplader al binnen was in de winkel op het moment dat ik werd gebeld met het vage verhaal over een nieuwe oplader en dat de oplader ook gerepareerd was. Kosten € 38 (een nieuwe Samsung oplader schijnt € 13 euro te kosten)
Behalve dat de Vodafone winkel dus tegen me heeft gelogen over de reparatie bleek daarnaast dat de winkel de oplader verkeerd heeft aangeleverd. Ik, gewone klant, zou een Vodafone medewerker zijn en dan worden reparaties onder de € 300 automatisch uitgevoerd. Vandaar de kosten van € 38 die ik uiteraard niet van plan was om te betalen want garantie!!!!
Gisteren heeft mijn dochter de oplader opgehaald en kwam thuis met een nieuwe oplader, niet met de gerepareerde, niet met een Samsun oplader maar met een universele oplader van Vodafone zelf.
Ik vraag mij nu af of dit in strijd is met de garantievoorwaarden want ik heb de fout niet gemaakt en weiger nu alleen om 38 euro te betalen voor mijn eigen originele oplader, die dus hersteld is.
Heeft iemand advies hierover want ik weet dat men redelijk moeilijk kan doen over randapparatuur en apparatuur die niet origineel is. De telefoon is inmiddels zes maanden bij mij in gebruik trouwens.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Foutje Vodafone BEDANKT??
-
Re: Foutje Vodafone BEDANKT??
contact opnemen met sale support van vodafone