Na een prima gesprek in de showroom waarin niets te gek was en alles kon en we ons zeker geen zorgen hoefde te maken over betrouwbaarheid van de Keukerij, gaven we hem het vertrouwen.
Hadden we dat maar nooit gedaan
Uiteindelijke, deelmontage was in ons nieuwbouwhuis vlak voor de kerst 2012.
Geleverd werd een halve keuken en diverse onderdelen waren nog niet of verkeerd geleverd. bv. te korte vensterbank, verkeerde maat werkblad, tijdelijke kraan, beschadigde binnenkasten etc. etc.
Al de verschillende smoezen waarin hij zijn afspraken afzegt zijn hilarisch. Van auto-ongeluk tot het ziek zijn en ontvoerd voor vrijgezellenfeest tot het niet kunnen leveren door beslaglegging op pand van vriend waar bv. de kraan lag.
Maar goed nu een jaar verder is de keuken verre van compleet, er geen enkele communicatie meer geweest anders dan via rechtsbijstand.
Ondertussen via geschillencommisie wonen is er een expert langs geweest voor een keuringsrapport.
Uiteraard was Erik Walmink uitgenodigd erbij aanwezig te zijn, hij had toegezegt tegen de expert er ook te zijn ...... niet verschenen.
Nu gaat er een hoorzitting plaats vinden waar ik weer kostbare tijd in zal moeten steken.
Wie weet kan ik naar een andere keukenleverancier om de keuken af te laten maken danwel de missende onderdelen geleverd te krijgen.
Dus mensen pas op met het kopen van een keuken bij de Keukerij in Boekelo!!!
Aanbetalingen vraagt hij helemaal te voldoen voor levering maar echt het is een leugenaar met mooie praatjes.
Andere handelsnaam is voordeligekeukens.nl
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie, ondertussen heb ik via een ander forum nog een gedupeerde gesproken, dus helaas zeker geen incident de bak ellende bij mij.