LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegticket.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dyjanna
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mar 2011 07:21

Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door dyjanna »

Misschien heel gek, maar als ik een annuleringsverzekering afsluit voor een vliegticket van Easy Jet.... en ik kan plotseling niet gaan, en annuleer de ticket.....
Hoe kan het dan, dat ze niet uitkeren, want daar doet Vliegticket niet aan.....???? Waar betaal ik dan voor.....

Jantje7
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Misschien verstandig eerst even de voorwaarden voor annuleren doorlezen?

jantje7

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door eleven »

dyjanna schreef:Misschien heel gek, maar als ik een annuleringsverzekering afsluit voor een vliegticket van Easy Jet.... en ik kan plotseling niet gaan, en annuleer de ticket.....
Hoe kan het dan, dat ze niet uitkeren, want daar doet Vliegticket niet aan.....???? Waar betaal ik dan voor.....
Geannuleerd met een geldige reden?

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door henk51 »

Je moet wel een reden hebben die in de voorwaarden staat vermeld, het is niet zo omdat het op de bestemming regent u dan zomaar kan annnuleren,of als een ticket bij een ander opeens goedkoper blijkt te zijn.
Dus wat was voor de reden om niet te kunnen gaan.

gr Henk

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door henk51 »

Je moet wel een reden hebben die in de voorwaarden staat vermeld, het is niet zo omdat het op de bestemming regent u dan zomaar kan annnuleren,of als een ticket bij een ander opeens goedkoper blijkt te zijn.
Dus wat was voor de reden om niet te kunnen gaan.

gr Henk

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Vliegticket.nl

Ongelezen bericht door meniles »

9 van de 10 annuleringsverzekeringen keren alleen uit in geval van overlijden, ziekte (en dan vaak alleen 1e en 2e graads).. En heel soms in geval van plotselinge werkeloosheid.. Daar betaald u dus voor, wanneer u onverhoopt niet kan vanwege een andere reden is het logisch dat ze niet uitkeren..

Gesloten