Mijn ervaring met woninginrichter Schelt. is zoveel mogelijk verkopen of het nu past of niet:Mijn reactie naar hun:"Hallo,vanochtend zijn de raamdressers geweest om de raamdressing in mijn woning aan te brengen.Nu blijkt dat zij bij de keuken een fout gemaakt hebben.Op het moment dat het rol gordijn naar beneden is(geheel of half) kan ik niet meer door de deur.Afgesproken was dat het rolgordijn op de deur gemonteerd zou worden dit is dus niet gebeurd.Ik vraag u dit zo spoedig mogelijk te herstellen.Mijn klantnr. .De raamdressers heb ik op hun fout gewezen waarbij zij inderdaad toegaven dat het anders gemonteerd had moeten worden.
Hun antwoord:Zojuist heb ik de meneer gesproken die de maten gemeten heeft, en die vanochtend ook bij u was om te monteren.
Montage op de deur is in het geheel niet mogelijk, vanwege latjes die op de deur zitten waardoor montage op de deur niet mogelijk is. Daarom is er gemeten op het kozijn. Wij kunnen dit dus niet herstellen, omdat een andere manier van montage bij uw deur niet mogelijk is.Bovendien heeft montage op de deur als nadeel, dat het rolgordijn vies wordt wanneer de deur naar buiten toe opengaat.Ah!wat een meelevendheid.En hoe nu verder?Deur naar de tuin dan maar niet gebruiken als rolgordijn naar beneden hangt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u veel plezier van uw aankopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rolgordijnen
Rolgordijnen
Laatst gewijzigd door Hahida op 24 nov 2013 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rolgordijnen
De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
Of was u er misschien toch zelf bij met het opmeten ?
Onlangs keam exact hetzelde probleem voorbij en toen bleek de winkelier het rolgordijn kosteloos voor u in te korten en naar uw wens te plaatsen. Hoe zit dat ?
Dat topic is verdwenen maar komt wel overeen met uw registratiedatum.
Onlangs keam exact hetzelde probleem voorbij en toen bleek de winkelier het rolgordijn kosteloos voor u in te korten en naar uw wens te plaatsen. Hoe zit dat ?
Volgens mij was de TS er niet alleen bij met het opmeten maar ook bij het plaatsen. Dus had ze het "halt" bordje even moeten gebruiken en niet de werkzaamheden moeten laten doorgaan tot...crazyme schreef:De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
Neem tenminste niet aan dat ze haar sleutels heeft gegeven en er zelf niet bij was.
Is trouwens wel de bedoeling van een zaak om zoveel mogelijk verkoop te hebben, daar zijn ze ondernemer voor. Maar ook ik heb een eerder (verdwenen) topic hierover gezien wat weg is. Dus, wat is het nu: wel of achteraf niet kosteloos geplaatst?
Nou kosteloos?Maand daarvoor vloerbedekking door hun laten leggen.Halletje gratis ik was zo'n goede klant Rekening na leggen contant betaald beide partijen tevreden.Nu nu het rolgordijn vermaakt moet worden is het halletje opeens niet meer gratis !!!crazyme schreef:De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
tenormin schreef:Volgens mij was de TS er niet alleen bij met het opmeten maar ook bij het plaatsen. Dus had ze het "halt" bordje even moeten gebruiken en niet de werkzaamheden moeten laten doorgaan tot...crazyme schreef:De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
Neem tenminste niet aan dat ze haar sleutels heeft gegeven en er zelf niet bij was.
Het was duidelijk afgesproken,dus was ik er bij.Bij het plaatsen ook,meteen gezegd .Moest met zaak oplossen.Zie boven email tussen hun en mij.
Is trouwens wel de bedoeling van een zaak om zoveel mogelijk verkoop te hebben, daar zijn ze ondernemer voor. Maar ook ik heb een eerder (verdwenen) topic hierover gezien wat weg is. Dus, wat is het nu: wel of achteraf niet kosteloos geplaatst?
Hahida schreef:tenormin schreef:Volgens mij was de TS er niet alleen bij met het opmeten maar ook bij het plaatsen. Dus had ze het "halt" bordje even moeten gebruiken en niet de werkzaamheden moeten laten doorgaan tot...crazyme schreef:De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
Het was duidelijk afgesproken,dus was ik er bij.Bij het plaatsen ook,meteen gezegd .Moest met zaak oplossen.Zie boven email tussen hun en mij.
Dat verdewenen topic was inderdaad van ts.tenormin schreef:Volgens mij was de TS er niet alleen bij met het opmeten maar ook bij het plaatsen. Dus had ze het "halt" bordje even moeten gebruiken en niet de werkzaamheden moeten laten doorgaan tot...crazyme schreef:De stoffeerder is stiekem uw huis binnen geslopen om het rolgordijn op te meten ?
Daar stond ook de mail van de winkel in waaruit was op te maken dat ze het rolgordijn gingen aanpassen. Het leggen van het halletje zou gratis zijn volgens ts, maar wordt als meerwerk belast. Kennelijk is tijdens het plaatsen van het rolgordijn gevraagd of het halletje met bestaande vloerbedekking gelegd kon worden.
Lijkt mij logisch dat die uren worden beaald.
Beetje kinderachtig van ts om van een mug een olifant te maken.