LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UnitedConsumers

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Michael21

UnitedConsumers

Ongelezen bericht door Michael21 »

Hallo

De website UnitedConsumer geeft dit jaar een gratis xbox 360 weg als je met 2 personen een zorgverzerking afsluit. nu is mijn vraag dus, kan ik me zomaar met iedereen hiervoor aanmelden?
of kan dit alleen met een partner/huisgenoot. ik heb deze informatie op de site zelf niet kunnen vinden.

kan iemand me hiermee helpen?
BVD

Chocomelk

Re: UnitedConsumers

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Michael21 schreef:Hallo

De website UnitedConsumer geeft dit jaar een gratis xbox 360 weg als je met 2 personen een zorgverzerking afsluit. nu is mijn vraag dus, kan ik me zomaar met iedereen hiervoor aanmelden?
of kan dit alleen met een partner/huisgenoot. ik heb deze informatie op de site zelf niet kunnen vinden.

kan iemand me hiermee helpen?
BVD

Microsoft New Xbox 360 250 GB pakket + 1 controller + headset + game: Forza Horizon t.w.v. € 299,99
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 1 volwassene op een polis staat. U ruilt de korting van 1 persoon over 2014 in voor het Xbox 360 Pakket. In 2015 wordt er nog een restbedrag van € 115,20 verrekend. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2015. In totaal levert u zo 24 maanden korting in van één volwassene, in ruil voor het Xbox 360 Pakket.
Ook wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat, kunt u kiezen voor het Xbox 360 pakket. In dat geval levert u de volledige korting van 2 personen voor 2014 in. Dit staat gelijk aan € 230,40. Voor de overige volwassenen ontvangt u de korting van 2014 gewoon in uw kortingstegoed.
•1 persoon: 24 maanden korting inruilen (één jaar + € 115,20 of + 12 maanden)
•2 personen: per persoon 12 maanden korting inruilen

bron: http://www.unitedconsumers.com/zorgverz ... e-2014.asp

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik weet het niet. Het staat er niet met zoveel woorden bij de doorverwijzing van Chocomelk maar als je verder kijkt en klikt op: United Consumers groepskorting krijg je toch het geijkte familieplaatje: vader, moeder, kind. Zou eerst één en ander eerst goed uitvogelen hoe het in elkaar steekt, eerlijk gezegd.

UnitedConsumers
Contacteer:

Ongelezen bericht door UnitedConsumers »

Hallo,

Inderdaad, de actievoorwaarden zoals 'Chocomelk' benoemd zijn correct.
U kunt dus zowel met 1 als 2 volwassenen op de polis kiezen voor de Microsoft New Xbox 360 250 GB pakket + 1 controller + headset + game: Forza Horizon t.w.v. € 299,99.

http://www.unitedconsumers.com/zorgverz ... e-2014.asp

Met vriendelijke groet,

UnitedConsumers

Gesloten