LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn complimenten naar de Hi & KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roadtrip

Mijn complimenten naar de Hi & KPN

Ongelezen bericht door Roadtrip »

Ik moet hier even een topic over aanmaken. Normaal gesproken hoor je alleen maar negatieve verhalen over grote bedrijven. Ik had net echter een geweldige ervaring. Echt gewoon een wauw ervaring. Een ervaring dat je met een lach wegloopt.

Er was iets mis gegaan in de Hi winkel in Utrecht. Details zijn niet heel relevant, maar de conclusie was dat ik volgens de Hi tot januari moest wachten en moest betalen voor een abonnement wat ik niet kon gebruiken. Ik heb het veel lokaal gespeeld. Ik ben bijvoorbeeld een paar keer heen en weer gegaan zonder geholpen te kunnen worden.

Vorige week was ik het zat en besloot ik bij de klantenservice van de Hi een klacht in te dienen en het hogerop te spelen. De mevrouw in het callcenter heeft me uitstekend en zeer netjes geholpen. Het zou hogerop geplaatst worden en ik zou vandaag teruggebeld worden.

Zo is het gegaan. Ik kreeg een super begripvolle man aan de telefoon die het gewoon live met mij aan de telefoon binnen een paar minuten heeft opgelost. Met verontschuldigingen en nader onderzoek naar hoe dit precies heeft kunnen voorkomen.

Ik zal eerlijk zijn dat ik nog nooit zo’n goede service heb gehad. Ik heb bijvoorbeeld contact informatie gekregen als er toch nog onverwacht iets misgaat.

Ik vond het heerlijk dat de klantenservice van de KPN zo met me meedacht. Het was niet alleen waar ik om vroeg, maar ook waar ze me verder nog mee konden helpen. En dat het zo snel na mijn klacht opgelost kon worden is natuurlijk ook geweldig.

De KPN – die overal gehaat wordt – krijg hiervoor echt een dikke pluim. Als je dit vergelijkt met de klantenservice van bijvoorbeeld Vodafone is het verschil enorm.

pima

Re: Mijn complimenten naar de Hi & KPN

Ongelezen bericht door pima »

heb nog nooit slechte ervaringen met de KPN gehad, altijd probleemloos alles opgelost, zelfs indien de oorzaak niet bij de KPN ligt.

Gesloten