LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kalknagelslaseren

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
lindakramer

kalknagelslaseren

Ongelezen bericht door lindakramer »

Heb deze maand mijn kalknagels laten laseren!!
In de advertentie schrijven ze dat het pijnloos is ,maar dit is beslist niet waar.
De mensen tegen wie ik dit vertelde vroegen mij ook na afloop hoe ik dit ervaren heb ,daar het voor
hun ook de eerste keer was dat ze met de laser aan het werk waren .
deze advertentie zouden ze dan ook veranderen ,zodat je niet te lezen krijgt dat dit pijnloos is !!
Verders hebben zij mij verteld dat het wel 8 a 9 maanden kan duren voordat de gezonde nagel weer te boven komt daar de nagel maar 1 millimeter per maand groeit. Ik ben dan ook zeer benieuwd en hou jullie op de hoogte!!

eleven

Re: kalknagelslaseren

Ongelezen bericht door eleven »

lindakramer schreef:Heb deze maand mijn kalknagels laten laseren!!
In de advertentie schrijven ze dat het pijnloos is ,maar dit is beslist niet waar.
De mensen tegen wie ik dit vertelde vroegen mij ook na afloop hoe ik dit ervaren heb ,daar het voor
hun ook de eerste keer was dat ze met de laser aan het werk waren .
deze advertentie zouden ze dan ook veranderen ,zodat je niet te lezen krijgt dat dit pijnloos is !!
Verders hebben zij mij verteld dat het wel 8 a 9 maanden kan duren voordat de gezonde nagel weer te boven komt daar de nagel maar 1 millimeter per maand groeit. Ik ben dan ook zeer benieuwd en hou jullie op de hoogte!!

Klacht indienen bij de Reclame Code Commissie, is gratis!

tillie32

Re: kalknagelslaseren

Ongelezen bericht door tillie32 »

Hoi Linda,

Wat had je zelf allemaal geprobeerd voordat je bij het kalknagellaseren uitkwam? Er zijn nl een aantal hele goede zelfhulpmiddelen die bij kalknagels enorm goed kunnen helpen zoals, kalknagelolie, kalknagelpennen of kalknagelspray.

http://explained4u.nl/gezondheid/kalknagels.html

Gesloten