LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] heftruck direct

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
mihoen1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2013 10:11

heftruck direct

Ongelezen bericht door mihoen1234 »

ik kon nergens positieve dan wel negatieve ervaringen vinden over deze opleiding om het heftruckcertificaat te halen. en of hun opleiding mij een geldig heftruckcertificaat verschaft. kan iemand mij verder helpen?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: heftruck direct

Ongelezen bericht door sjohie »

mihoen1234 schreef:ik kon nergens positieve dan wel negatieve ervaringen vinden over deze opleiding om het heftruckcertificaat te halen. en of hun opleiding mij een geldig heftruckcertificaat verschaft. kan iemand mij verder helpen?
Ik zie 2 dingen op die site die me zo even opvallen, ten eerste zijn de algemene voorwaarden zo te lezen geschreven voor een softwarebedrijf, want bij 12.2 lees ik dat je een geschil met Plusport BV voor kan leggen aan de Stichting Geschillenoplossing Automatisering te Den Haag. Verder zijn de enige betaalmethodes ideal en paypal, welke beide gericht op consumenten zijn, en waarbij het lastig is om je geld te kunnen terugkrijgen. Voor een bedrijf wat in heftruckcertificaten doet, had ik op dat vlak tenminste een KvK nummer en BTW nummer prominent in beeld verwacht, alsmede meer gebruikelijke betalingsmethodes tussen bedrijven onderling.

Ik zou het bij gebrek aan onafhankelijke beoordelingen etc links laten liggen, en via je werkgever of het uwv indien van toepassing, een betrouwbaarder adres op te zoeken als je dit wilt halen. Of hier eens te kijken? Dat is dan wel een site gesponsord door een heftruckfabrikant, maar dat lijkt me altijd nog beter dan die site die je noemt.

Gesloten