BreejKC schreef:En dus, mijn beste Chocomelk, zou ik gewoon aangifte doen van diefstal. Dat zal het onderzoek bij Post.nl zeker versnellen.
Die interne onderzoeken duren bij Post.nl doorgaans erg lang. Door die lange tijd, of de vele andere onderzoeken die ze ook toegezegd hebben (standaard modus om van u af te zijn), vergeten ze wat ze nu eigenlijk moesten onderzoeken. En als je vergeten bent wat je moet onderzoeken, onderzoek je het na verloop van tijd dus gewoon niet. Vanzelf krijgt u dan, na die 2 tot 3 maanden, het bekende standaardbriefje van Post.nl met de inhoud "tot onze spijt moeten wij u meedelen dat het ingestelde onderzoek niets heeft opgeleverd". Wat natuurlijk niet in dat standaardbriefje staat is: "U of de ontvanger kan, wat ons betreft, naar het poststuk fluiten. Een schadevergoeding krijgt u natuurlijk van ons ook niet, omdat ons onderzoek niets opgeleverd heeft". U en uw ontvanger zitten dus met de gebakken peren.
Ondertussen bent u drie maanden verder, is de stoom van de ketel. Post.nl spint daar garen mee. Het is een beproefde methode van Post.nl, die al jarenlang gewerkt heeft en nog steeds werkt. De meeste klagers durven uiteindelijk toch geen serieuze stappen tegen deze arrogante gigant te ondernemen.
Dus: op naar het politibureau en aangifte doen van diefstal.
Ook al gelezen, dat de brief van chocomelk naar Duitsland is gegaan en misschien daar zoek is geraakt.
Als onderzoeken via het buitenland gedaan moeten worden, dan is ook de Post.nl machteloos en moet zelf afwachten, wat uit de bus komt.
Trouwens is chocomelk een vergoeding aangeboden, maar zij heeft geweigerd.
Dus ik denk, je wilt gewoon hier een beetje stoom aflaten, mag hoor.
PS
Al eens in het buitenland gepinnt, waar geen geld uit de pinautomaat gekomen is?
Deze onderzoeken duren ook een beetje langer dan hier in Nederland.