Beetje vervelend dit. Had ik deze pagina maar eerst gelezen voordat ik 2 weken geleden mijn beats daar heb gekocht. Ik vond het al vreemd dat ze mij niks hadden laten weten dat ze het artikel niet op voorraad hadden. Ik heb al een mailtje gestuurd waarin ik me afvroeg hoelang het dan zou duren, maar volgens al deze reacties krijg ik nu al steeds meer het vermoeden dat mijn bestelling misschien zelfs nooit aan zal komen. Maar heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen als mijn pakketje niet aankomt? En hoe kan het zijn dat deze site nog niet van internet af is?
Zou iemand mij kunnen helpen wat ik in deze situatie zou moeten doen.
Mvg,
Wim van Oorschot
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iSupplySHOP....
-
Re: iSupplySHOP....
Op iSupplyshop bieden ze overduidelijk namaak producten aan. Neem de OEM Housing voor BlackBerry 9700 voor 19,95. Deze bieden ze aan in kleuren welke nooit door BlackBerry uitgebracht zijn maar er staan wel originele BlackBerry logo's op. De prijs van 14,95 voor een originele battery cover voor iPhone 4 is ook zeker discutabel. Verder een BeBerry case voor BlackBerry 9800. Hierop staan het logo en de merknaam van Burberry overduidelijk. Deze webwinkel koopt overduidelijk zijn handel in China en koopt niet via erkende kanalen. Mensen let hier voor op! Ik heb ondertussen enkele screenshots van de website doorgezonden aan de stichting React (voormalige stichting Namaakbestrijding).
Ik heb deze week 2 bestellingen geplaatst bij Isupply. Had ik dit forum eerst maar gevonden. Bestelling 1 was totaal fout. Ik had 4 artikelen besteld en ik kreeg 2 totaal andere producten, waarvan 1 zelfs beschadigd was. Uiteraard was ik boos, maar heb niet gescholden, juist heel duidelijk geweest dat dit echt niet kan. Ik mocht hier niet over bellen; moest maar een mail sturen. Toen ik aangaf dat ik allang 2 mails had gestuurd zei hij dat hij daar zo aan de telefoon niets mee kon; dat hij wel 100 bestellingen per dag krijgt. Niet waar! De ordernummers zijn oplopend; ik had een bestelling op 2 juni en een op 3 juni; daar zaten maar 14 bestellingen tussen, dus dit bleek niet waar te zijn.
De 2e bestelling, 3 juni, werd met vertraging geleverd, dit werd nergens aangegeven. Ik heb de 2 bestelde producten ontvangen, maar wat blijkt; de geleverde batterij is niet zoals op de foto's van de site; ik heb foto's van zowel de site met datum en tijd en foto's van de ontvangen batterij als bewijs. Ik heb dit naar hem toegestuurd en hij beweerd nog steeds dat het geleverde hetzelfde is als het geadverteerde op de site. Klopt niet! Ook zit het dopje wat wél aangegeven wordt op de site er niet bij; dit past niet eens in de verpakking, dus ook niet correct. Vervolgens doet de datakabel het niet; de aansluiting is te breed waardoor je hem met grote moeite in je iphone moet drukken; niet echt goed voor je telefoon. Ik krijg alleen mijn geld terug als ik de ontvangen, neppe artikelen terug stuur. No way; dat is mijn bewijs.
De enige verkoper, meneer, van de site kon dit maal wél heel snel reageren. Dat mijn reactie overdreven was en dat hij mijn account zou verwijderen, omdat hij mij liever niet meer als klant wil hebben. Ik zal aangifte doen, want neppe producten verkopen voor echte (voor aardig hoge prijzen ook nog) mag echt niet. Gelukkig heb ik voordat ik contact met hem zocht hierover foto's en printscreens van de site gemaakt, dus mocht dit later nog veranderd worden, heb ik alsnog het bewijs. Volgens de meneer moet ik maar rustig wachten op mijn geld; prima.
Mensen, bestel hier niets. Pure oplichting.
(Bovendien is het gastenboek daar niet echt; ik heb wel 10x geprobeerd er iets neer te zetten over mijn slechte ervaringen en die halen de site NOOIT! ik heb er niet in gescholden, dus nergens voor nodig om niet ook slechte ervaringen te weergeven: MENSEN BE AWARE!!!!!)
De 2e bestelling, 3 juni, werd met vertraging geleverd, dit werd nergens aangegeven. Ik heb de 2 bestelde producten ontvangen, maar wat blijkt; de geleverde batterij is niet zoals op de foto's van de site; ik heb foto's van zowel de site met datum en tijd en foto's van de ontvangen batterij als bewijs. Ik heb dit naar hem toegestuurd en hij beweerd nog steeds dat het geleverde hetzelfde is als het geadverteerde op de site. Klopt niet! Ook zit het dopje wat wél aangegeven wordt op de site er niet bij; dit past niet eens in de verpakking, dus ook niet correct. Vervolgens doet de datakabel het niet; de aansluiting is te breed waardoor je hem met grote moeite in je iphone moet drukken; niet echt goed voor je telefoon. Ik krijg alleen mijn geld terug als ik de ontvangen, neppe artikelen terug stuur. No way; dat is mijn bewijs.
De enige verkoper, meneer, van de site kon dit maal wél heel snel reageren. Dat mijn reactie overdreven was en dat hij mijn account zou verwijderen, omdat hij mij liever niet meer als klant wil hebben. Ik zal aangifte doen, want neppe producten verkopen voor echte (voor aardig hoge prijzen ook nog) mag echt niet. Gelukkig heb ik voordat ik contact met hem zocht hierover foto's en printscreens van de site gemaakt, dus mocht dit later nog veranderd worden, heb ik alsnog het bewijs. Volgens de meneer moet ik maar rustig wachten op mijn geld; prima.
Mensen, bestel hier niets. Pure oplichting.
(Bovendien is het gastenboek daar niet echt; ik heb wel 10x geprobeerd er iets neer te zetten over mijn slechte ervaringen en die halen de site NOOIT! ik heb er niet in gescholden, dus nergens voor nodig om niet ook slechte ervaringen te weergeven: MENSEN BE AWARE!!!!!)
Ook ik ben er helaas ingestonken. Ik had op 21 mei 2013 2 producten besteld, daarvan werd er eentje op 23 mei geleverd, helaas wel de foutieve kleur. Pogingen om via de mail een reactie te krijgen mislukte (er wordt volgens de site binnen 24 uur gereageerd) Toen maar gebeld op 24 mei 2013, alles zou opgelost worden, de foutieve retour sturen en dan zou de correcte geleverd worden. Direct aangegeven dat ik verdere zaken met hen niet meer zag zitten.(Dit ook zelf per mail bevestigd) Geen probleem, order zou geannuleerd worden en mijn geld retour gestort worden. Tot mijn verbazing krijg ik enkele dagen later een mail dat mijn bestelling verzonden wordt, weer telefonisch contact, geen probleem gaat pas om 15 uur de deur uit, hij haalt hem er wel tussenuit. De volgende dag ligt de bestelling in mijn brievenbus. Wederom telefonisch contact, heel vijandig, dat zijn uw woorden, jaja uw woord tegen het mijne en dat soort antwoorden. Spullen weer retour en afspraak dat ik per direct mijn geld terugkrijg. Uiteindelijk word op 19 juni de bestelling geannuleerd (hiervan heb ik een mail ontvangen) en na nog een telefoontje krijg ik wederom de bevestiging dat mijn geld retour gestort wordt. Helaas heb ik tot op de dag van vandaag geen rooie cent terug ontvangen.
Mijn les hierin: Koop alleen bij bedrijven die een webshopkeurmerk hebben en ga niet af op de positieve reacties in het gastenboek, want de webbeheerder bepaalt wat wel en niet in zijn gastenboek kan komen.
Mijn les hierin: Koop alleen bij bedrijven die een webshopkeurmerk hebben en ga niet af op de positieve reacties in het gastenboek, want de webbeheerder bepaalt wat wel en niet in zijn gastenboek kan komen.
Helaas, een achterkant voor een Iphone besteld.
Eigenlijk hadden we er twee besteld. Een kwam wel binnen en de ander niet.
In eerste instantie gaf de verkoper aan dat deze niet meer leverbaar was. De website geeft echter aan dat ik dit product nog steeds kan bestellen. We zijn nu echter al ruim twee maanden verder en ik heb wel betaald maar geen spullen.
Baal behoorlijk.
Ik koop niets meer bij internetbedrijven die geen keurmerk hebben.
Geloof niet dat ik mijn geld nog ga terug krijgen.
Eigenlijk hadden we er twee besteld. Een kwam wel binnen en de ander niet.
In eerste instantie gaf de verkoper aan dat deze niet meer leverbaar was. De website geeft echter aan dat ik dit product nog steeds kan bestellen. We zijn nu echter al ruim twee maanden verder en ik heb wel betaald maar geen spullen.
Baal behoorlijk.
Ik koop niets meer bij internetbedrijven die geen keurmerk hebben.
Geloof niet dat ik mijn geld nog ga terug krijgen.
TIP! BESTEL NOOIT IETS BIJ iSupplyShop.nl
Ik vraag me af wie hier achter zit maar ik heb een ipod dock met speakers besteld. Na 2 weken nog niets binnen. Toen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen en die vertelde me dat de kleur die ik besteld was niet leverbaar was. Of het goed was als ik een zwarte zou ontvangen. Omdat ik deze dock eindelijk wilde ontvangen voor mijn zoontje, ben ik akkoord gegaan hiermee. Een aantal dagen later ontving ik een bubbeltjesenvelop met daarin een zeer klein uitgevallen Dockje die al kapot was omdat het onzorgvuldig verpakt was. Ook zat er geen adapter bij en om het nog erger te maken: de kleur was roze!!!
Na veelvuldige pogingen te bellen en te mailen, zit ik nu met een onbruikbaar product dat ik nooit besteld heb. Ze reageren nergens meer op.
Dit is echt het slechtste bedrijf dat ik ooit gezien heb. Maar hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?!
Ik vraag me af wie hier achter zit maar ik heb een ipod dock met speakers besteld. Na 2 weken nog niets binnen. Toen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen en die vertelde me dat de kleur die ik besteld was niet leverbaar was. Of het goed was als ik een zwarte zou ontvangen. Omdat ik deze dock eindelijk wilde ontvangen voor mijn zoontje, ben ik akkoord gegaan hiermee. Een aantal dagen later ontving ik een bubbeltjesenvelop met daarin een zeer klein uitgevallen Dockje die al kapot was omdat het onzorgvuldig verpakt was. Ook zat er geen adapter bij en om het nog erger te maken: de kleur was roze!!!
Na veelvuldige pogingen te bellen en te mailen, zit ik nu met een onbruikbaar product dat ik nooit besteld heb. Ze reageren nergens meer op.
Dit is echt het slechtste bedrijf dat ik ooit gezien heb. Maar hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?!
Mijn verhaal over iSupplyshop,
Ik heb bij iSupplyshop een onderdeel voor mijn iphone gekocht, was op voorraad en op tijd besteld (voor 15:00u) en zou de volgende dag geleverd worden volgens de website.
Deze onderdelen werden vervolgens niet geleverd. (1e belofte die niet werd nagekomen)
Na 2 dagen niets gehoord of ontvangen te hebben, en geen product ontvangen te hebben, heb ik een korte e-mail gestuurd met het verzoek het bedrag per ommegaande terug te storten. Op de website stond dat er altijd snel (binnen 48 uur) zou worden gereageerd. Niets meer van gehoord. (2e belofte die niet werd nagekomen)
Nogmaals een e-mail/korte reminder gestuurd. (Ook niets van gehoord. 3e belofte die niet werd nagekomen.)
Vandaag opgebeld (om kwart voor 8 'savonds naar het enige telefoonnumer dat ik kan vinden op de website) en na mijn voorstellen werd er gereageerd met: "u kunt mij morgenvroeg bellen en niet 's avonds om 8 uur. - tuut-tuut-tuut", en de hoorn werd er op gegooid!!!!
Dit zijn de feiten, trek je eigen conclusie maar.
Ik ben benieuwd of ik ooit nog iets hoor van deze "zakenman".
----
Update (12 maart 2014):
Ja, na nog 2x bellen, en nog 2 beloftes dat het bedrag zou worden teruggestort is het bedrag eindelijk terug gestort.
Ik ben blij dat het geld terug is, ik ga een andere winkel zoeken.....
Ik heb bij iSupplyshop een onderdeel voor mijn iphone gekocht, was op voorraad en op tijd besteld (voor 15:00u) en zou de volgende dag geleverd worden volgens de website.
Deze onderdelen werden vervolgens niet geleverd. (1e belofte die niet werd nagekomen)
Na 2 dagen niets gehoord of ontvangen te hebben, en geen product ontvangen te hebben, heb ik een korte e-mail gestuurd met het verzoek het bedrag per ommegaande terug te storten. Op de website stond dat er altijd snel (binnen 48 uur) zou worden gereageerd. Niets meer van gehoord. (2e belofte die niet werd nagekomen)
Nogmaals een e-mail/korte reminder gestuurd. (Ook niets van gehoord. 3e belofte die niet werd nagekomen.)
Vandaag opgebeld (om kwart voor 8 'savonds naar het enige telefoonnumer dat ik kan vinden op de website) en na mijn voorstellen werd er gereageerd met: "u kunt mij morgenvroeg bellen en niet 's avonds om 8 uur. - tuut-tuut-tuut", en de hoorn werd er op gegooid!!!!
Dit zijn de feiten, trek je eigen conclusie maar.
Ik ben benieuwd of ik ooit nog iets hoor van deze "zakenman".
----
Update (12 maart 2014):
Ja, na nog 2x bellen, en nog 2 beloftes dat het bedrag zou worden teruggestort is het bedrag eindelijk terug gestort.
Ik ben blij dat het geld terug is, ik ga een andere winkel zoeken.....
Laatst gewijzigd door vangee op 12 mar 2014 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat je daar durft te bestellen. Een webshop met ComicSans...brrrrrKlantenservice
[email protected] (reactie binnen 48uur)
06-nog-iets (ma./woe./vrij. 12.00-14.00uur)
Contactpersoon: *