LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb! Het was GOED!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Carrot
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2004 15:42

Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Carrot »

:oops:
Vaak lees je alleen maar slechte berichten over reisboekingen e.d. maar ik vind dat er ook wel eens een goed bericht geplaatst mag worden.
We zijn 3 jaar geleden in mei naar Portugal geweest in een appartement in Albufeirra.
Normaal boeken we alles zelf maar dit was een aanbieding via internet.
Je hoort vaak dat daar appartementen en hotelkamers dubbel geboekt worden, dat was bij ons ook het geval.
Sunweb kwam daar vlot zelf achter en boden ons een god alternatief. Ook de transfer van Faro naar Albufeirra was goed geregeld.
Ze stonden ons op het vliegveld op te wachten om toe te zien of alles wel goed ging 's nachts. :idea:
H. Wortelboer

mk

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door mk »

ik heb ook goede ervaringen met sunweb. wij zijn nu 2 keer bij sunweb een reis geboekt en over 2 weken gaan we voor de 3e keer. ze staan je inderdaad op te wachten op het vliegveld en brengen je naar je hotel. diverse malen per week wordt ook de accommodatie bezocht. wij hebben ook 1 x te maken gehad met een contract wat verbroken was met een accommodatie en wij hebben een goede vervanging gekregen! echt een aanrader om bij sunweb te boeken!

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor! Maar dat van ophalen en wegbrengen, is dat niet gewoon hun werk? Kijk, dat ze bij overboekingen het èèn en ander voor je regelen en het pakt goed uit in jullie voordeel, dan is dat mooi meegenomen. Maar ook dat is hun werk!

Daarom is het voor zo,n reisorganisatie wel eens leuk dat er ook eens positieve reacties komen en inderdaad niet altijd alleen maar de negatieve.

mk

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door mk »

het is inderdaad hun werk om je op te halen en te brengen, maar ik was daar een beetje huiverig voor of het allemaal wel goed zou gaan. Sunweb is met veel accommodaties goedkoper dan bv holland international, arke of neckermann. het is altijd maar de vraag of het dan op de bestemming allemaal wel zo uitkomt zoals voorgespiegelt.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

voorgespiegeld

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb in mei jl. voor het eerst wat geboekt via Sunweb. Het was absoluut in orde. Geen enkele negatieve opmerking. Dat is dan ook de reden dat ik inmiddels via Sunweb heb geboekt voor in september.

Tegenwoordig (sinds juni) sturen ze ook per email een ontvangstbevestiging van je betaling... wel zo handig!

miko

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door miko »

Ik ben het niet eens. Tuurlijk sun web zal zeker goede dingen doen.

Maar ik heb ik weet niet hoevele gel dmoeten verbellen omdat sunweg mijn broer in turlijke in een studio hadden geduwd ipv de geboekte ruime tweekamer app.

Nu moet ik wel zeggen dat ze hier in nld er niks vanaf wisten, maar de hostess dacht er met een excursie vanaf te zijn. belachelijk.

Aangezien ikzelf ook een reisadviseuze ben en weet wat sunweb moet aanbieden ben ik gaan bellen.

Na 4 dagen kregen ze eindelijk wat ze hadden geboekt.

Wat ze met die 4 andere dagen gaan doen en de gemaakte kosten, omdat een doos van een hostess niet weet wat te doen is nog afwachten.

Sunweb persoonlijk zal ik er niet op aanspreken maar ze moeten er wel voor zorgen dat ze bekwaam personeel in de vakantielanden zetten.

Lind@

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Lind@ »

Ik ben dit jaar ook met Sunweb op vakantie geweest en ik moet zeggen dat alles heel goed geregeld is. Ook de hostes was perfect!
Volgende keer boek ik weer bij Sunweb!

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door nel-foppe »

We zijn nu met Ross Hlideay;s geweest om dat ze klein schalig zijn.Het was fantastisch geregeld.En de hostes kwam 2 tot 3 keer in de week.En alles liep grandioos.We zijn met veel organisaties op vakantie geweest.Ze komen je allenmaal ophalen en weg brengen.Dat gebeurd bij alle reis organisaties.Misschien zit ik hier ook wel vereerd want het gaat over sunweb.Heb er nog nooit van gehoord,omdat er nu zoveel zijn
dat het een drukte van belang is.Maar we komen er steeds nog goed uit met keuzes maken..Iedereen een fijne zorgeloze vakantie gewenst.
Laatst gewijzigd door nel-foppe op 13 aug 2004 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

kwam2 tot 3 maal in de week
Allereerst is uw verhaal niet lekker leesbaar. En kwam ze nu 2 of 3x ??

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Het is fijn dat u dat vind gast. En de hostes kwam 3 keer per week de ene week en delaatste week 2 keer.En ze was altijd bereikbaar.Zo naar de zin gast ?????????

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

En wat nu als je 3 weken was gebleven? Zou ze dan de 3e week weer 3x zijn gekomen? Dus als ik het goed begrijp komt ze in de oneven weken 3x en in de ven weken 2x?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Rot toch op "Gast" als je alleen maar zit te narren.

Kom zelf eens met een vakantieverhaal. Zal je wel niet hebben.
Volgens kom jij de grens nog niet over.
:evil: :evil: :evil:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet zeker dat ik meer van de wereld gezien heb dan jij! 7x Azie, 2x Afrika, 4x Noord-Amerika, 1x Zuid-Amerika, Groenland, 2x Rusland, volgens mij ieder land in Europa, Israel, Saudi Arabie en ik vergeet vast nog iets. Overtuigd??

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Jij daarentegen Bekkum, kunt wel een tijdje vakantie gebruiken...

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad. Ver weg en enkele reis!

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet zeker dat ik meer van de wereld gezien heb dan jij! 7x Azie, 2x Afrika, 4x Noord-Amerika, 1x Zuid-Amerika, Groenland, 2x Rusland, volgens mij ieder land in Europa, Israel, Saudi Arabie en ik vergeet vast nog iets. Overtuigd??
weleens naar de filistijnen gegaan?

AK

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door AK »

Hallo

Wij zijn 2 jaar geden ook met Sunweb op vakantie geweest naar Mallorca en ook ik moet zeggen dat het prima geregeld was. Ik laat ook nog regelmatig hun nieuwsbrief op mijn adres komen en ze hebben nog steeds hele leuke prijzen hoor!
Over het algemeen goedkoper dan andere reisorganisatie,s.

Nel, dat je nog nooit van Sunweb had gehoord, dat kan best hoor! Ze verkopen ook alleen maar via het internet en telefonisch. Ik had ook dit jaar het boek weer thuis gekregen maar heb toch nu weer bij Neckermann geboekt. Ik struin gewoon alles op het net af en zo kom ik vaak bij voordelige reisjes. Zo ook nu weer!

Nel als je tijd heb en zin hebt, moet je toch eens op hun site kijken. Vaak hebben ze ook leuke aanbiedingen naar Griekenland.

En voor al die mensen die niks toe te voegen hebben hier, ga lekker eens een poosje op vakantie en kom tot rust. Of ga eens op andere topics kijken en je daar uitleven. Of anders nog beter, zorg dat je pc crascht, dat kun je ook een poosje wegblijven!

Prettige avond nog en voor nu selamat makan! Gr. AK 8)

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

Ach jee. Anjolientje komt een keertje kijken en heeft direct een grote mond! Erg leuk dat je hoopt dat m'n PC crasht! Zegt wel wat voor iemand JIJ ZELF bent. De pot verwijt de ketel :twisted:

Gast

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door Gast »

sunweb het klinkt zo verstikkend

Gesloten