Hoi lezers,
KPN wat een hels bedrijf.
Ik ben ondertussen zo ongeveer 2 jaar lid van KPN en heb 2 digitenne kastjes.
2 maanden geleden heb ik mijn bankrekening nummer gewijzigd moet geen probleem zijn zou je denken.
Tot mijn grote verbazing was ik ineens afgesloten...erg vreemd dus ik belde naar de klantenservice ( afdeling betalingen ) ik vermelde dat ik mijn banknummer had gewijzigd maar dat stond blijkbaar niet in het systeem.
Dit zou meteen aangepast worden en binnen 24 uur zou ik weer televisie hebben.
Zo gezegd zo gedaan en inderdaad ik had de volgende dag weer televisie.
een week later werdt ik prompt weer afgesloten, ik weer een uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice en heel vreemd mijn banknummer was nog niet gewijzigd.
Weer werdt deze aangepast en de technische dienst sloot 1 kastje aan binnen een uur en de andere zou dan binnen 24 uur aangesloten worden.
Wat een goede service zou je denken.
2 weken later hadden ze weer geprobeerd van mijn oude bankrekening te incasseren dus ja hoor ik was weer afgesloten.
Weer bellen naar de klantenservice en deze keer na een uur kreeg ik het excuus dat het iban nummer er niet instond want het systeem kon deze verandering blijkbaar niet aan en vandaar dat ze weer mijn oude bankrekening hadden gepakt ( welke dus niet werkte )
Ik was redelijk boos en met de excuses die kpn telkens maakt kan ik dus helemaal niks...ondertussen heb ik de hele kast vol staan met excusesen maar een goede oplossing ho maar.
Ik zou een maand gekrediteerd krijgen op de lopende factuur, deze zou naar mij gemaild worden zodat ik deze zelf kon overmaken zodat er niets fout kon gaan.
Ik zou binnen 24 uur weer aangesloten worden want ineens was het niet meer mogelijk om dit binnen een uur te doeb en dat was ook nog nooit mogelijk geweest???? toch vreemd als dit eerst wel ging.
Ik heb dus nu al 3 keer zonder tv gezeten met mijn gezin door een fout van KPN maar goed het zou nu wel goed gaan dus ik was al lang blij ondanks de grote teleurstellingen.
Vandaag je raad het nooit...ja hoor we zijn weer afgesloten, dus kruip maar weer in de telefoon.
Er stond nog een factuur open ja duhhh die zou naar mij gemaild worden met een kreditering, nee zegt kpn die is voor de volgende maand de kreditering dus ja hoor loopt het wer lekker langs elkaar af.
De mevrouw zegt dat ik binnen 24 uur weer aangesloten zou worden maar ik wlde uiteraard een uur dus moest ik de technische dienst daarvoor spreken.
Eerst maar even opzeggen want hier heb ik echt geen zin meer in...kpn die tot 4 maal toe een fout maakt waaronder heel mijn gezin moet lijden maar dan wel telkens 24 uur moet wachten en absoluut niet met een oplossing komt....alleen een sorry mevrouw die heb ik ondertussen al heel veel gehoord.
Dus ik het boeltje opgezegd en gevraagd of ik doorvebonden kon worden met de technische dienst.
Ik wordt doorverbonden en kan voor de 5 keer vandaag het verhaal uitleggen....toen de man van de technische dienst vertelde dat de blokkade er nog op zat en ik de afdeling betalingen moest hebben werdt ik gefustereerd ( niet gek lijkt me )....wat doet de beste man, hij legt de hoorn erop wat een klantvriendelijkheid zeg.
Ik weer terugbellen en tot 2 keer toe midden in mijn verhaal wordt de verbinding verbroken ( vreemd he )
De derde keer krijg ik afdeling betalingen weer aan de telefoon ( weer iemand anders pfff ) en die verteld mij na mijn verhaal dat de blokade er niet af kan omdat de betaling telkens mislukt????????? SORRY????? uhm waardoor mislukt die ook alweer telkens door jullie fout?????
Dus al met al, 100 excuses gehad, geen tv, de hoorn die opgegooid wordt, en geen oplossingen!!!
Dit alles is de fout van KPN maar ik heb geen tv meer...dit is echt onbegrijpelijk hoe er met mensen omgegaan wordt.....
Dank je KPN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Digitenne
-
choocomell
Re: KPN Digitenne
digitenne wordt door verschillende providers geleverd. informeer bijv bij ziggo ? die heeft een heel handig digitenne systeem mogelijk wel wat voor jou