Sinds 13/11 ben ik niet meer te bereiken op mijn telefoon. Ik kan niet gebeld worden, zelf bellen, smsen, smsjes ontvangen of internetten (tenzij ik op een Wifi-netwerk kan). Oftewel: ik kan geen gebruik maken van mijn bundel.
Meerdere , ik denk nu een keer of tien, gebeld, maar dat leverde niks op. Ze lopen eerst met je de stappen door die ook al op hun website staan en doen vervolgens niks. Meerdere keren per week bel ik met de vraag of ze er al achter zijn wat er mis is of hoe ze het gaan oplossen. Op beide vragen krijg ik geen antwoord. Doorverbinden met de technische dienst is niet mogelijk. Ook via FB en het forum benadert. Ook dat mag niet baten. Het is slechts voor de vorm. Ze vragen na aanleiding van je reactie pas na 2 dagen naar je gegevens, waar je vervolgens ook niks meer op hoort. Mijn abonnementsgeld wordt wel leuk afgeschreven.
Ik word gek van het idee dat je elke keer niet geïnformeerd wordt waar ze mee bezig zijn en dat ze niks doen. Ik heb ook geen andere ideeën meer om te zorgen dat ze er wel wat aan gaan doen. Ik voel mij totaal niet serieus genomen. Slechtste klantenservice ooit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maand onbereikbaar en Tele2 lost niks op of doet iets
-
langste adem
Re: Maand onbereikbaar en Tele2 lost niks op of doet iets
Voor 13 november kon je probleemloos bellen en internetten ? Dan zal vermoedelijk het probleem bij de modem liggen.
Voor alle zekerheid (maar heb je vast al geprobeerd) : reset het modem door de stroom er een minuutje vanaf te halen.
Nog steeds geen verbinding en je hebt de afgelopen tijd niets veranderd in je instellingen van je computer? Dan is waarschijnlijk het modem defect en zal Tele 2 u een nieuwe moet verstrekken.
Maar het is inderdaad belachelijk dat u zo weinig terugkoppeling krijgt van Tele2, die klacht hoor ik trouwens ook bij andere providers. Het zou me geeneens verbazen als ze u per mail op de hoogte hebben gebracht (die u niet kan ontvangen uiteraard) .
Als u het echt helemaal zat bent, kunt u nog 1 aangetekende brief versturen waarin u ze in gebreke stelt, en ze een deadline geeft (bijv. 2 weken) om te zorgen dat het internet weer werkend wordt. Gebeurt dat niet dan ontbindt u de overeenkomst wegens wanprestatie, en eist u tevens terugbetaling van de kosten voor de periode dat u geen gebruik hebt kunnen maken van hun diensten....
Maar wellicht is dit niet nodig als er een webcare van Tele2 is die meeleest, en de boel wel serieus oppakt...
SUcces
Voor alle zekerheid (maar heb je vast al geprobeerd) : reset het modem door de stroom er een minuutje vanaf te halen.
Nog steeds geen verbinding en je hebt de afgelopen tijd niets veranderd in je instellingen van je computer? Dan is waarschijnlijk het modem defect en zal Tele 2 u een nieuwe moet verstrekken.
Maar het is inderdaad belachelijk dat u zo weinig terugkoppeling krijgt van Tele2, die klacht hoor ik trouwens ook bij andere providers. Het zou me geeneens verbazen als ze u per mail op de hoogte hebben gebracht (die u niet kan ontvangen uiteraard) .
Als u het echt helemaal zat bent, kunt u nog 1 aangetekende brief versturen waarin u ze in gebreke stelt, en ze een deadline geeft (bijv. 2 weken) om te zorgen dat het internet weer werkend wordt. Gebeurt dat niet dan ontbindt u de overeenkomst wegens wanprestatie, en eist u tevens terugbetaling van de kosten voor de periode dat u geen gebruik hebt kunnen maken van hun diensten....
Maar wellicht is dit niet nodig als er een webcare van Tele2 is die meeleest, en de boel wel serieus oppakt...
SUcces
@langste adem
Ik vraag me wel af wat een modem met een mobiele telefoon te maken heeft.
Uw advies is dus hier misplaatst en geld alleen voor een vaste telefoon/internet verbinding.
jantje7
Ik vraag me wel af wat een modem met een mobiele telefoon te maken heeft.
Uw advies is dus hier misplaatst en geld alleen voor een vaste telefoon/internet verbinding.
jantje7
-
langste adem
mijn excuses
Ik had niet goed gelezen en dacht dat het om zo'n totaalpakket ging met internet en vaste telefonie.....
Ik had niet goed gelezen en dacht dat het om zo'n totaalpakket ging met internet en vaste telefonie.....
heeft u uw simkaart al eens in een andere telefoon gedaan ? want het kan ook aan uw telefoon liggen
-
kaaskop 43
Hallo,
Ik heb me maar even geregistreerd omdat ik en duizenden anderen ook zoveel negatieve ervaringen hebben met Tele2.
Werkelijk alles wordt door deze aanbieder aan zijn laars gelapt, getuige hun eigen forum.
3G hapert, datagebruik is ondoorzichtig en nog veel meer klachten, echt teveel om op te noemen.
Er is zich al een groep op hun forum aan het verenigen om een gang naar de rechter te maken.
Ik zou zeggen spit eens hun forum door.
Gr
Ik heb me maar even geregistreerd omdat ik en duizenden anderen ook zoveel negatieve ervaringen hebben met Tele2.
Werkelijk alles wordt door deze aanbieder aan zijn laars gelapt, getuige hun eigen forum.
3G hapert, datagebruik is ondoorzichtig en nog veel meer klachten, echt teveel om op te noemen.
Er is zich al een groep op hun forum aan het verenigen om een gang naar de rechter te maken.
Ik zou zeggen spit eens hun forum door.
Gr