Vosotros,
als ik het goed begrijp wil je dus gewoon een e-mailte van Vodafone met daarin de factuur? En dat is (nog) niet mogelijk bij Vodafone? Zou je de enige zijn dan?
Overigens kan ik me hierin [factuur per e-mail] wel vinden, want *stel* dat er iets mis gaat bij het factureren aan de zijde van Vodafone, dan heb je in ieder geval controle over het te betalen bedrag, wat anders automatisch zou worden afgeschreven.
Mijn 2%,
Niek
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
Re: Vodafone
Vosotros...
De kosten bij Vodafone zijn €4.50 voor een acceptgirokaart. De extra kosten zijn de storneringskosten, dus ik vraag me af of je daadwerkelijk op tijd betaakt...
En op tijd betalen is niet 1 dag voor dat de telefoon geblokkeerd wordt!
Je kunt bij Vodafone ook met creditcard betalen elke maand... heb je geen AG nodig...
De kosten bij Vodafone zijn €4.50 voor een acceptgirokaart. De extra kosten zijn de storneringskosten, dus ik vraag me af of je daadwerkelijk op tijd betaakt...
En op tijd betalen is niet 1 dag voor dat de telefoon geblokkeerd wordt!
Je kunt bij Vodafone ook met creditcard betalen elke maand... heb je geen AG nodig...
-
Ik denk dat vosotros de algemene voorwaarden maar eens door moet lezen.
artikel 7 punt 2
Contractant verleent Vodafone bij een Overeenkomst voor Abonnement een machting tot automatische betaling.
Dus vodafone hoeft helemaal geen acceptgiro te sturen. Dus voortaan eerst de voorwaarden lezen voordat je abbonnement afsluit.
artikel 7 punt 2
Contractant verleent Vodafone bij een Overeenkomst voor Abonnement een machting tot automatische betaling.
Dus vodafone hoeft helemaal geen acceptgiro te sturen. Dus voortaan eerst de voorwaarden lezen voordat je abbonnement afsluit.
Is er dan uberhaupt iemand die die algemen voorwaarden leest? En vervolgens maar gaan zitten zeuren als ze het er niet mee eens zijn. Flikker toch op!
de kosten die vodafone telt voor het verstrekken van een accept giro zijn niet 7 euro 50 maar 4 euro 50, wel de juiste info vermelden aub, met vriendelijke groet, CS
Vosotros wij kunnen niet aan je verzoek voldoen. Je dient gewoon per acceptgiro wat we je toegezonden wordt te betalen of anders automatische incasso dat is voor goedkoper en makkelijker.