Hallo allemaal!
Ik ben een derde jaars Small Business & Retail Management student van de HAN. Ik doe momenteel voor een opdracht op school met een groep een onderzoek naar haaraccessoires. Met dit onderzoek willen wij vooral de behoeftes van de consument in kaart brengen!
Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar vrouwen met (half)lang haar die wel eens haaraccessoires dragen. Val jij hieronder? Dan willen wij je graag vragen om onze enquête in te vullen!
De enquête duurt 10 minuutjes. Daarnaast kan de enquête indien gewenst volledig anoniem ingevuld worden.
Er worden onder alle respondenten 10 make-up pakketten verloot. Hiervoor wordt aan het einde wel gevraagd om je e-mailadres in te vullen (mits je dit wil). Het e-mailadres wordt uiteraard alleen gebruikt om de winnaars te benaderen.
De enquête kan ingevuld worden op:
http://www.thesistools.com/onderzoekhaar
Wij hopen dat alle vrouwen met (half)lang haar die wel eens haaraccessoires dragen ons hiermee willen helpen! Het zou in ieder geval super zijn!
Alvast bedankt.
Groeten,
Cindy
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête over haaraccessoires (vrouwen gezocht!)
Re: Enquête over haaraccessoires (vrouwen gezocht!)
Ik ben nog steeds op zoek naar vrouwen met (half)lang haar die wel eens haaraccessoires dragen! Past deze beschrijving bij jou? Of je dan misschien mijn enquête wil invullen. Je maakt kans op 1 van de 10 make-up pakketten!!!
Heb het 8 december al ingevuld en wacht met smart op het gewonnen make-up pakket.
Super, bedankt voor het invullen! Na 5 januari ga ik de make-up pakketten 'verloten'. Dus wie weet!
Hij is overigens ook in te vullen tot 5 januari (even voor alle andere vrouwen)
Hij is overigens ook in te vullen tot 5 januari (even voor alle andere vrouwen)