op 27 maart jongsleden heb ik een apple mac book air 11 "inch gekocht voor mijn studie. Dezelfde dag meteen alles netjes geinstalleerd en de laptop werkt goed en snel.
Niets aan de hand denk je dan. Een week gingen wij voor een aantal weken op vakantie. Na de vakantie wilde wij onze foto's op de mac book kopieren. Helaas werkte de mac book niet meer. Meteen met apple gebeld, na een aantal handelingen werkte de laptop helemaal niet meer en werden wij verzocht om naar een apple service punt te gaan.
Daar aangekomen werd de laptop netjes opgestuurd en na een aantal dagen konden wij deze weer ophalen. Na de eerste dag van de reperatie begon de laptop rare syptomen te tonen. De toestenbord en trackpad werkte niet meer en de OS liep helemaal vast. Hiervoor heb ik een aantal maal apple gebeld, maar de syptomen konden niet verholpen worden. Ik moest weer terug naar de apple store. De medewerk starten een scherm op waar je je laptop kon herstellen en begon een aantal keer met een muis en vermelde je moet je OS opnieuw installeren en dan werkt alles weer. Na dit thuis gedaan te hebben werden de syptomen weer erger. Soms start de laptop helemaal niet meer op. Na een paar maal weer gebeld te hebben met apple moet ik weer naar de apple service punt. Hier hadden ze nu de trackpad van de laptop vervangen, helaas voor mij helpt ook deze actie niet.
Na deze actie weer met apple gebeld en zij geven aan dat je laptop drie maal moet worden gereperareerd om in aanmerking te komen voor een omruiling. Ok kan ik begrijpen denk ik. Dus voor de derde maal naar de reperatie centrum. Tot mijn verbazing werd ik hier meteen niet meer geholpen en weigeren ze de latop voor de derde maal op te sturen
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mijn vraag ben je verplicht om je laptop driemaal op te sturen, want ik ben eigenlijk van plan om te kijken of ik stappen kan ondernemen tegen apple om mijn laptop te laten omruilen. Hoor graag jullie reactie
met vriendelijke groet
Mark