LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baby Anco neemt geen verantwoordelijkheid
Baby Anco neemt geen verantwoordelijkheid
Al 2.5 jaar heb ik via de KPN een telefoonnummer dat behoorde aan een bedrijf Baby Anco. Ik werd en word nog steeds regelmatig gebeld door klanten.
Ik heb toen,2 jaar geleden contact opgenomen met Baby Anco om er wat aan te doen dat mijn telefoonnummer nog steeds op een 6 tal websites vernoemd staat als hun nummer. Baby Anco vond dat ik maar een ander nummer moest vragen aan de kpn. Toen ik vandaag weer door zo'n potentiële Baby Anco klant dan ook nog eens onvriendelijk bejegend werd was de maat voor mij vol. KPN klantendienst gecontacteerd. Zij vonden dat ik maar betreffende websites moest contacteren om die nummers te veranderen of een ander nummer aanvragen via een ander KPN 0800 nummer. Dat nummer gebeld, ander nummer aanvragen: kosten € 99. Dat doe ik dus niet. Volgens KPN wachten zij altijd een jaar zodat een bedrijf zijn zaakjes kan regelen. De eigenaars van Baby Anco hebben er geen boodschap aan. Uiteindelijk zal ik genoodzaakt zijn dit nummer op te zeggen denk ik.
Ziet Radar nog andere mgelijkheden? Wat doe je in zo'n geval als consument behalve alles wat ik al gedaan heb.
Ik heb toen,2 jaar geleden contact opgenomen met Baby Anco om er wat aan te doen dat mijn telefoonnummer nog steeds op een 6 tal websites vernoemd staat als hun nummer. Baby Anco vond dat ik maar een ander nummer moest vragen aan de kpn. Toen ik vandaag weer door zo'n potentiële Baby Anco klant dan ook nog eens onvriendelijk bejegend werd was de maat voor mij vol. KPN klantendienst gecontacteerd. Zij vonden dat ik maar betreffende websites moest contacteren om die nummers te veranderen of een ander nummer aanvragen via een ander KPN 0800 nummer. Dat nummer gebeld, ander nummer aanvragen: kosten € 99. Dat doe ik dus niet. Volgens KPN wachten zij altijd een jaar zodat een bedrijf zijn zaakjes kan regelen. De eigenaars van Baby Anco hebben er geen boodschap aan. Uiteindelijk zal ik genoodzaakt zijn dit nummer op te zeggen denk ik.
Ziet Radar nog andere mgelijkheden? Wat doe je in zo'n geval als consument behalve alles wat ik al gedaan heb.
Re: Baby Anco neemt geen verantwoordelijkheid
Op deze manier ben je nu alleen maar je telefoonnummer aan het verspreiden, mensen zouden
nu op google kunnen gaan zoeken naar het oude telefoonnummer van dit bedrijf.
nu op google kunnen gaan zoeken naar het oude telefoonnummer van dit bedrijf.
@TS: Waarom open je een nieuw topic over dit onderwerp? \Heb je al gedaan, dubbelop is onnodig en niet toegestaan.
1 post over de telefoon, kpn dus. 1 post over het betreffende bedrijf.
Nu nog 6 berichten per website...narayani schreef:1 post over de telefoon, kpn dus. 1 post over het betreffende bedrijf.
Ik zou KPN benaderen of het in deze specifieke situatie niet kosteloos kan. U heeft uw best gedaan en KPN alleen kan uw probleem oplossen. Coulance lijkt mij redelijk.
U kunt ook de hosts benaderen van de websites en uw probleem voorleggen.
ik heb 2 gesprekken gehad met kpn, voorlopig geen coulance. Ik zou niet weten wie ik nog meer moet bellen bij kpn. Ik heb op 1 van die sites waar mogelijk in een soort review gezet dat dit telefoonnummer niet klopt. Contactnummers vinden bij dat soort sites is vandaag heel moeilijk geweest en ik ben natuurlijk niet degene die de advertenties er op gezet heeft. Er gaat heel veel tijd inzitten. Bedankt voor de tip, maar ik denk dat ik uiteindelijk beter af ben met gewoon opzeggen.
Ik heb vandaag ook opnieuw een poging gedaan het bedrijf in kwestie ertoe aan te zetten hun advertnties op verschillende sties te verwijderen of het nummer aan te passen.
Ik heb vandaag ook opnieuw een poging gedaan het bedrijf in kwestie ertoe aan te zetten hun advertnties op verschillende sties te verwijderen of het nummer aan te passen.
Wat een raar bedrijf, waarom laten zij een tel nr op hun website staan die ze al meer dan een jaar niet meer gebruiken
meer dan 3 jaar. Volgens KPN geven ze een nummer pas weer uit als het een jaar ongebruikt is. En ik heb het nummer nu al 2.5 jaar.
Het gaat waarschijnlijk om adresgidsen. Die verzamelen adressen en telefoonnummers en het boeit ze niet of de data actueel is, als ze maar hits krijgen om advertenties te kunnen tonen. Geen discussie mee mogelijk.sephora30 schreef:Wat een raar bedrijf, waarom laten zij een tel nr op hun website staan die ze al meer dan een jaar niet meer gebruiken
Triest dat kpn zo halsstarrig is en dat ts niet verder komt dan de eerste de beste callcenter medewerker die gewoon het script volgt...