LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijn vast KPN nummer was van bedrijf

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
narayani

mijn vast KPN nummer was van bedrijf

Ongelezen bericht door narayani »

Ik heb een probleem dat al 2.5 jaar aansleept. 2.5 jaar geleden nam ik een vast nummer van de KPN. Het duurde niet lang of ik werd gebeld door klanten van een bedrijf. Nu 2.5 jaar later word ik nog steeds gebeld door klanten van dat bedrijf. Blijkt dat mijn telefoonnummer nog in zo'n 6-10 advertenties online staat. Ik heb betreffende bedrijf gecontacteerd, maar zij doen er niets aan. Ik heb KPN klantendienst gecontacteerd en zij verwijzen mij naar een ander 0800 nummer om mijn vast nummer te wijzigen. Zo gezegd zo gaan. Nummer wijzigen kost € 99, dat ga ik dus niet doen. Volgens de medewerker van de KPN geven zij een bedrijf een jaar om hun zaakjes aan te passen, ik kan met een simpele google search 6 of meer websites vinden waar het bedrijf nog steeds mijn telefoonnummer heeft staan. Lang geleden dat bedrijf gecontacteerd, maar zij vonden dat ik maar een ander nummer moest vragen aan de KPN. EEn cirkeltje, van't kastje naar de muur, en terug. Ik denk er over mijn kpn nummer dan maar op te zeggen.

Bob Schurkjens

Re: mijn vast KPN nummer was van bedrijf

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon overstappen naar een andere provider. U krijgt dan gratis een ander vast nummer. KPN is het duurst en klantonvriendelijk. Uw nieuwe provider zegt uw KPN-contract voor u op.

narayani

dank je wel voor de tip.
mvg

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Geheim nummer aanvragen ? Dat was bij mij destijds gratis , ben je ook gelijk van alle telefonische verkoop af.

narayani

grappig, ander nummer kost € 99, geheim nummer zou gratis zijn. Ik zal er over denken. Op dit moment denk ik dat opzeggen voor mij het makkelijkst is en dan als nodig een andere provider nemen. Dank voor je tip. Mvg

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

narayani schreef:grappig, ander nummer kost € 99, geheim nummer zou gratis zijn. Ik zal er over denken. Op dit moment denk ik dat opzeggen voor mij het makkelijkst is en dan als nodig een andere provider nemen. Dank voor je tip. Mvg

Maar als jouw "geheime" nummer reeds in diverse advertenties staat blijft er van "geheim" niet veel meer over.
Ondanks alle ergenissen, is inderdaad wel een mooi moment om van provider te wisselen.

Het bedrijf waarvan dit nummer is geweest maakt zich anders ook met een jatjevanleiene ervan af.
Zij hebben toch de advertenties geplaats ? Likt mij dat zij ook klanten missen hierdoor.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

grappig, ander nummer kost € 99, geheim nummer zou gratis zijn.
Destijds heb ik een klacht ingediend bij KPN vanwege overlast op het nummer wat ik had. Daarop werd mij een oplossing aangeboden een geheim nummer te krijgen wat verder niet geregistreerd was en ook niet bij inlichtingen op te vragen was.
Misschien dat ze voor die 'service' tegenwoordig 99 Euro vragen , paar jaar geleden was het gratis.
Soms wil een klantenservice wel eens wat extra doen als je aangeeft dat je anders over gaat stappen.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

narayani schreef:grappig, ander nummer kost € 99, geheim nummer zou gratis zijn. Ik zal er over denken. Op dit moment denk ik dat opzeggen voor mij het makkelijkst is en dan als nodig een andere provider nemen. Dank voor je tip. Mvg
Als het weer gebeurd dat klanten voor dit bedrijf bellen zeg je gewoon het volgende:
"Dit waardeloze bedrijf weigert een paar stompzinnige advertenties van internet aan te passen voor enkele tientjes, zodat u mij aan de lijn krijgt. Als u alsnog zaken wil doen met deze idioten, wat ik ten zeerste afraad, dan is het nieuwe nr..."

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

olaf79 schreef:
Als het weer gebeurd dat klanten voor dit bedrijf bellen zeg je gewoon het volgende:
"Dit waardeloze bedrijf weigert een paar stompzinnige advertenties van internet aan te passen voor enkele tientjes, zodat u mij aan de lijn krijgt. Als u alsnog zaken wil doen met deze idioten, wat ik ten zeerste afraad, dan is het nieuwe nr..."
Zodra iets op internet staat, blijft het daar staan. Het kunnen zo maar advertenties zijn op sites die al lang niet meer beheerd worden.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

narayani schreef:Ik heb een probleem dat al 2.5 jaar aansleept. 2.5 jaar geleden nam ik een vast nummer van de KPN. Het duurde niet lang of ik werd gebeld door klanten van een bedrijf. Nu 2.5 jaar later word ik nog steeds gebeld door klanten van dat bedrijf. Blijkt dat mijn telefoonnummer nog in zo'n 6-10 advertenties online staat. Ik heb betreffende bedrijf gecontacteerd, maar zij doen er niets aan. Ik heb KPN klantendienst gecontacteerd en zij verwijzen mij naar een ander 0800 nummer om mijn vast nummer te wijzigen. Zo gezegd zo gaan. Nummer wijzigen kost € 99, dat ga ik dus niet doen. Volgens de medewerker van de KPN geven zij een bedrijf een jaar om hun zaakjes aan te passen, ik kan met een simpele google search 6 of meer websites vinden waar het bedrijf nog steeds mijn telefoonnummer heeft staan. Lang geleden dat bedrijf gecontacteerd, maar zij vonden dat ik maar een ander nummer moest vragen aan de KPN. EEn cirkeltje, van't kastje naar de muur, en terug. Ik denk er over mijn kpn nummer dan maar op te zeggen.
Wat een vervelend verhaal. Nu lees ik net op het forum een soortgelijke situatie, dat ging over een babyzaak, Baby Anco ofzoiets, die nog enkele vermeldingen met het nummer op internet hadden staan. Eigenlijk precies de situatie die u ook schetst in uw openingspost. Wellicht kunt u contact opnemen via PB met deze persoon om te kijken of jullie tips voor elkaar hebben. Succes ermee.

narayani

ik ben diezelfde persoon. Heb 1 post onder telefoons, re KPN staan en 1 post onder bedrijven.

Gesloten