LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nummer1veiling.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jansen689
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2013 21:17

nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door jansen689 »

hallo

nummer1veiling.nl is een nieuwe site waar je (goedkoop ) onder andere telefoon en tv's kunt winnen.
heb nu 2 dagen er achter gezeten en meegeboden en wat me opvalt is dat de spullen er goedkoop weggaan en na een half uurtje al gewonnen zijn maar als ik mee bied dan zit ik er tot half 2 snachts en de dag erna tot 10 over 5 smorgens te bieden.
daar had ik vraagtekens bij.dus ben opgaan letten wie er mee bieden en wie er winnen.
overrdag de mensen die aan het bieden zijn , zijn er ook snachts .die mensen slapen niet of het is een computer die de hele tijd mee bied.zo komt er ook bij hun 15 tot 20n seconde bij en bij mij kwam er snachts elke keer 40 sec bij en werd ik op het laatste moment overboden.
als er 2 nieuwe mensen bij komen gaan er weer een paar mensen weg zo blijft dat door gan.
je hebt ook een bidbutler ,zo hoef je niet de heletijd achter je pc te zitten.bied hij automatisch.
maar hij bied dan om de 30 sec en vliegen je punten zo weg.maar de mensen die mee bieden kunnen om de minuut of om de 5 minuten automatisch bieden,heb zelfs gezien dat er enu frans na een half uur weer even langs kwam.
op facebook zie ik wel dat mensen punten hebben gewonnen maar geen producten.
ik heb al een email gestuurd naar hun maar krijg geen reactie.
heb het idee dat hun de boel oplichten en de biedingen opdrijven of niet door mensen laten winnen.
hebben hier meer mensen ervaring mee of wat kan ik hier aan doen zodat die site sluit of mijn 50 euro terug betaald

vriendlijke groet jansen
hebben meer mensen hier ervaring
dat is wel een beetje raar

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Gewoon niet doen.

Dit soort sites zitten heel listig in elkaar, en zijn volledig computer gestuurd. Als het product niet aan de juiste opbrengst komt biedt de computer gewoon net zo lang totdat u afhaakt of alsnog de juiste hogere opbrengst wordt gerealiseerd. Als u afhaakt komt het artikel gewoon weer in de volgende veiling. 90% van de user-names is fake.

U denkt toch niet dat ze bestaan uitsluitend om die producten zo goedkoop mogelijk weg te geven, welnee ze willen alleen uw geld binnenharken.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat leo zegt. Wat is het verdien model als ze alles weg geven ? Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat vaak ook !

KaBoem
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2013 19:50

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door KaBoem »

Hallo Allemaal.

Ik ben nieuw hier op het forum van Radar. Maar ik was aan het surfen over nummer1veiling, en kwam dus hierop uit. Ik las het verhaal van de mensen hier en wil er graag ook een verhaal bij zetten, over mijn ervaring met deze website.

Zoals velen het al is opgevallen gaan de artikelen wel erg spot goedkoop weg. Ik neem als voorbeeld de Apple macbook Pro 13 inch met een winkelwaarde van 1329 euro ( volgens de website). Op de website is een begin ( start) prijs in gesteld op 35 euro, en uit eindelijke prijs van dit item is 37,93. Normaal zou je denken als (leek) erg goedkoop maar nu de rekenformule. 37,93 - 35,00= 2,93 dat staat aan 293 bids. Die 293 moet je dus x 0.5 doen dan kom je op 146,5 euro!!! Want 1 bid staat omgerekend voor 50cent.

Het gekste aan alles is is dat dit bij alles zo is ( elke veiling) er is bij geen enkele veiling enige toezicht op eventuele winst marge. Ik als niet leek zijnde heb dan de vraag '' Is deze desbetreffende bedrijf nu niet langzame hand failliet???. ik heb ook een Email gestuurd maar helaas nooit een antwoordt op mogen ontvangen. Heb zelf daar geboden op producten zelfs 1x gewonnen ja ja maar door een servers storing was mijn veiling onterecht afgesloten dus had geen recht op de prijs :(

Dit kan in mijn ogen maar 1 ding zijn, een nieuw soort oplichting??!!!

Ik ben zelf een redelijk aardige bieder op dit soort website's maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik heb laatst een andere zelfde website gevonden die wel overkomt als betrouwbaar in vele opzichten zoals: levering, prijs verhouding tussen veiling prijs en winkelwaarde. Ben nu 2 weken aan het bieden en heb zelf 3 keer gewonnen ( en nee ik ben geen robot) echt niet:P, ok je moest er wat voor doen maar een camera winnen voor 29 euro wat normaal 849 kost vind ik nog wel een goede deal.

( Wat hierboven staat is mijn mening over de website die ik wel goed vind in mijn ogen. Ik wil niet dat deze website gemengd wordt met nummer1veiling, daarom zet ik ook geen internet adres neer van deze website) Ook eerlijkheid mag gezegd worden (lol)

Maar zoals nummer1veiling te werk gaat lijkt het mij echt wel een nieuwe trend van oplichting, maar denk ieders daar zijn mening over maar ben wel benieuwd naar jullie reactie's

Met vriendelijke groet.

Rosier AKA Kaboem <<<

Mikederksen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2013 23:21

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door Mikederksen »

Hallo,
Wil graag mij mening delen over de veilingsite, ben er zeer positief over! Ben nu 3 weken actief bezig op de site en heb nu 3 veilingen gewonnen. Eerste gewonnen veiling was de iPad mini :D daarna een biedpaket van 400 punten haha :lol: & een iPhone 5s gold :D oke heb dan wel voor 400 euro biedpunten gekocht! Maar dan is het nog steeds een koopje.

Had eerst veel ongeloof over de website, hoe kunnen producten er voor zo goedkoop uitgaan. Maar als je het slim bekijkt is het gewoon een heel slim systeem. Weet bijna wel zeker dat het computer gestuurd is anders kan het nooit natuurlijk, 5 van 10x wint de computer denk ik? Weet niet hoe dat pressies in elkaar zit, Maar dat er producten gewonnen worden is wel zeker. Een familie lid heeft zelfs 500 euro gewonnen :shock: dat met 15 euro! Toch knap!

Over de service gesproken, Prima' mailtjes met vragen en natuurlijk ook mijn klachten worden gewoon netjes en snel beantwoord! Levertijd verschilde wel 3 dagen bij de iPad mini en 5 dagen met de iPhone maar vind ik best snel, aangezien er maximaal 10 staat aangegeven.

Veder ben ik all een aardige tijd actief over verschillende veiling sites maar deze bevalt me prima! Ook omdat je gewoon niet kan verliezen, lees eens goed de hoe het werkt pagina, als je bijvoorbeeld opzoek bent naar ene iPad en je koopt voor 300 euro biedpunten & je wint de veiling niet dan krijg je all je aangekochte punten verrekend met de koop prijs :) dus verliezen hoeft eigenlijk niet! Ik hou dan wel van een gokje :mrgreen:

Deze veilingsite moet niet in een kwaat licht worden gezet want het zit gewoon goed in elkaar en je kan er leuke dingen winnen voor weinig.

Hoop dat jullie wat aan mij meninge hebben! Wilde hem toch even met jullie delen

Groetjes
:D

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door eleven »

Mikederksen schreef:
Hoop dat jullie wat aan mij meninge hebben! Wilde hem toch even met jullie delen

Groetjes
:D
Het is geen mening , maar een opdracht. :lol:
Wil je mijn mening weten?
Vinger weg! :wink:

KaBoem
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2013 19:50

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door KaBoem »

@mikederksen Tja dat u wint is ook niet echt moeilijk. Aangezien u de eigenaar, mede eigenaar, of c.q aanverwant met de eigenaar. Het is namelijk anno 2013 ( bijna 2014) niet echt moeilijk meer om iets te achterhalen.

Maar het is en blijft een rare stand van zaken nummer1veiling. zoals eerder gemeld ben een redelijke aardige bieder maja winnen en geen recht hebben dat stinkt, :( en no money back, no bids back.

Plus het feit dat je op radar staat bewijst het maar weer. Wel knap iets meer dan een maand actief als bedrijf ( tja of moderne oplichting) en nu al op RADAR.Eigenlijk verdient dat ook wel een prijs.

Voor nu iedereen have a nice xmas days :):P

KaBoem
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2013 19:50

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door KaBoem »

@mikederksen Tja nog even iets wat ik vergeten ben. Waaruit haalt u het feit verzending maximaal 10 dagen??!!! er staat alleen bij elke veiling POSTNL of is dat een soort geheim taal :S Ow ja en geachte mensen als u goed kijkt naar de woord opbouw, spelfouten, en onzinnige dingen dan weet u dat nummer1veiling c.q mikederksen 1 persoon is :)

En even dit kleine stukje van mikederksen:

Veder ben ik all een aardige tijd actief over verschillende veiling sites maar deze bevalt me prima! Ook omdat je gewoon niet kan verliezen, lees eens goed de hoe het werkt pagina, als je bijvoorbeeld opzoek bent naar ene iPad en je koopt voor 300 euro biedpunten & je wint de veiling niet dan krijg je all je aangekochte punten verrekend met de koop prijs :) dus verliezen hoeft eigenlijk niet! Ik hou dan wel van een gokje.

Zal zwijgen nu :)

Mikederksen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2013 23:21

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door Mikederksen »

Ik ben de eigenaar Jup KaBoem! :lol: helaas ben ik dat niet.
Forums worden enkel de negatieve dingen beschreven! Vind dat er ook wel positiefe mensen mogen reageren. Maar aangezien die niet googelen :lol: maar goed ik ben positief daar sluit ik het mee af.

Fijne feestdagen :wink:

jansen689
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2013 21:17

Re: nummer1veiling.nl

Ongelezen bericht door jansen689 »

hallo
ben al een tijdje niet meer op de site van nummer1veiling geweest maar nu zie ik dat ze geen veilingen meer hebben.
maar ik heb nu nog steeds 59 bids over.
heb al 2 emails gestuurd naar hun maar krijg geen reactie terug van hun.
ben ik nu me geld kwijt of kan ik hier werk van maken ?
alvast bedankt.

Gesloten