Ik heb besloten mijn zakelijk internet overzetten naar XS4ALL, ik heb bevestiging ontvangen dat per 27.12 zou alles klaar zijn .Zonder mijn te waarschuwen wordt de datum overgezet op 13.01
Ik heb nu bijna 6 jaar glasvezel internet thuis maar xs4all had problemen met overzetten .Klanten service is ook een ramp , als ik vraag hoe moet ik dat aan mijn klanten verkopen dat ik heb geen 2 wekken internet en ik leid door dat schade ( dus geen inkomsten ) daar kunnen ze niks aan doen en aan schade vergoeding hoef ik ook niet te rekenen , dat is niet hun probleem dat mijn klanten gaan met zijn belasting aangiften aan iemand anders ipv wachten .Medewerksters van de klanten service ipv helpen heeft verbinding verbroken volgens haar kan zij toch niks aan doen en mij niet helpen , door verbinden met iemand anders die misschien meer weet over deze probleem ziet ook niet in.
Ik snap niet hoe deze bedrijf kan de beste internetprovider zijn
Als Internet zo belangrijk is voor je bedrijf (inkomsten) dan laat je toch eerst de nieuwe aansluiting werkend opleveren voor je de oude opzegt. En ja, dat kan 1..2 maanden dubbel kosten.
En / of je neemt een zakelijk abonnement. Zakelijke abonnementen hebben ook wat betere overeenkomsten en leveringsverplichtingen.
Mogelijk wil TS omgezet worden van glas naar glas, dan is het minder eenvoudig om oude en nieuwe verbinding naast elkaar actief te hebben.
Belasting aangiften vereisen weinig bandbreedte, mogelijk volstaat USB dongle om klanten te hulp te zijn.