LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overlijden moeder
overlijden moeder
wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Re: overlijden moeder
Stuur kopie akte van overlijden op en abbonnement moet beëindigd worden.
Contract op jou naam zetten zonder goedkeuring, nee dat kan niet.
Contract op jou naam zetten zonder goedkeuring, nee dat kan niet.
Re: overlijden moeder
Sterkte met het verlies van je moeder!
Welke provider?
In het kontakt met deze provider, wat is er afgesproken?
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is het logisch dat het op jouw naam komt!
Welke provider?
In het kontakt met deze provider, wat is er afgesproken?
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd dan is het logisch dat het op jouw naam komt!
Re: overlijden moeder
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder.don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Stuur nog een keer een aangetekende brief, met hierin een kopie van je eerder verzonden brief + kopie overlijden, en maak heel erg duidelijk dat het NIET de bedoeling was op het contract voort te zetten, maar dan op jouw naam.
Dan maar geen nummerbehoud. Neem gewoon een andere provider, met ander telefoonnummer.
Vraag om een eindfaktuur en laat daarna het bankrekeningnr. van Pretium blokkeren.
Zeg ook op dezelfde manier Privilege op, dat is het flutblad waar je blijkbaar automatisch lid van wordt als je bij Premium bent.
Re: overlijden moeder
@jolijn, Pretium? Privilege? Of mis ik iets? Wilde net iets toevoegen tot ik jouw bijdrage zag.
Re: overlijden moeder
indere geval bedank voor de tips,
heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt
heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt
Re: overlijden moeder
Zowel Kassa als Radar hebben aandacht besteed aan Pretium. http://www.klacht.nl/pretium/don37ja schreef:indere geval bedank voor de tips,
heb nog nooit zo veel problemen ,na het overlijden van mijn moeder gehad
wat een bedrijf, kan hier radar niets mee ,zo veel klachten
je wordt niet fatsoenlijk behandelt ,als je per telefoon iets vraagt
Dien de klacht daar in.
Re: overlijden moeder
Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Re: overlijden moeder
Jawel, in een eerder geplaatst bericht, dat tijdens het schrijven van een reactie, werd verwijderd.dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Re: overlijden moeder
Jawel.. dat had ze wel..dhc schreef:Had TS al de provider genoemd? Nee dus...
Maar in de "herkansing" heeft ze dat nagelaten...Hier had ik eerder op de avond een reactie op getypt, maar ineens was het topic verdwenen.
Re: overlijden moeder
Ah. weer zo een dus...berichtje plaatsen en gewoon de zooi aanpassen. Fraai.
Re: overlijden moeder
ach...niet zo negatief...
Re: overlijden moeder
Ja, helaas is het eerste topic drastisch gewijzigd. Er is nu geen touw meer aan vast te knopen.
telefoon zou op moeders naam staan, bleek op naam van huisgenoot te staan. Waarom opzeggen, als er om nummerbehoud is gevraagd. En Pretium was wel degelijk als provider genoemd. Dus haak ik maar even af van dit onderwerp.
telefoon zou op moeders naam staan, bleek op naam van huisgenoot te staan. Waarom opzeggen, als er om nummerbehoud is gevraagd. En Pretium was wel degelijk als provider genoemd. Dus haak ik maar even af van dit onderwerp.
Re: overlijden moeder
Er werd gezegd, toen TS protesteerde tegen het op de naam van huisgenoot zetten, dat het abbo altijd al op naam vd huisgenoot stond. Maar TS heeft de papieren van het contract en die staan op naam van moeder.
Waarom opzeggen als om nummerbehoud was gevraagd?
Omdat misschien niet duidelijk is dat dat niet kan?
Waarom opzeggen als om nummerbehoud was gevraagd?
Omdat misschien niet duidelijk is dat dat niet kan?
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 21 jun 2013 17:55
Re: overlijden moeder
Beste don37ja,don37ja schreef:wie heeft er ook zo veel problemen, om het abonnement op te zeggen i.v.m. overlijden
had nummerbehoud aangevraagd .hebben zij zo het contract gewijzigd op mijn naam
zonder dat ik ze opdracht hiervoor gegeven
Gecondoleerd met uw verlies. Zou u in een privébericht het telefoonnummer van uw moeder en uw eigen telefoonnummer kunnen sturen? Dan zijn de juiste abonneegegevens bij ons bekend, en kunnen we tevens contact met u opnemen voor een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Pretium team Webcare