LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euphony faillisement nu ook in Belgie aangevraagd (4/12)
Euphony faillisement nu ook in Belgie aangevraagd (4/12)
http://www.nieuwsbladtransport.nl/NTInt ... C3%AB.aspx
Halverwege de pagina:
EUPHONY
Bedrijf: EUPHONY
Plaats: Gilly (Charleroi)
Rechtbank: Charleroi
Handelsnummer:
Status: Faillissement
Datum: 4/12/2013
Halverwege de pagina:
EUPHONY
Handelsnummer:
Re: Euphony faillisement nu ook in Belgie aangevraagd (4/12)
Ach gut. Wat de mlm-ers betreft is dit zeker allemaal de schuld van ons critici hier op het forum die "mlm de grond intrappen".
Dus geen doorstart? Wordt het eindelijk "Euphonimmer"
Dit is absoluut niet correct.
Deze website is geen openbaar register, maar verkoopt abonnementen.
Sensatiejournalistiek!!!
Ze zijn nog niet failliete maar wat niet is kan nog komen.
Deze website is geen openbaar register, maar verkoopt abonnementen.
Sensatiejournalistiek!!!
Ze zijn nog niet failliete maar wat niet is kan nog komen.
Laatst gewijzigd door yekki77 op 20 dec 2013 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
04-12-2013 Londot patrick Gilly (charlero 828701484 52290 Overige vervoerondersteunende Failliet. Dit is het bedrijf waar jij het over had. Lol
Nee hoor..yekki77 schreef:04-12-2013 Londot patrick Gilly (charlero 828701484 52290 Overige vervoerondersteunende Failliet. Dit is het bedrijf waar jij het over had. Lol
EUPHONY
Handelsnummer:
**
Ik zie het toch echt staan..
Is niet UIT het openbaar register, is een bedrijfsnaam zoals ieder bedrijf daar staat om te lokken op de hoofdpagina van het register , met reden dat je aanmeld Enkel ingelogde officiële info is correct en werkelijk UIT het register. Prolix, het is niet correct dat is duidelijk bij deze verder is t niet zo spannend lijkt me. Prettig weekend allemaal ! Doe je huiswerk goed!!!!!
Ik vind dit een beetje, tja hoe zal ik het zeggen, vreemd klinken uit de mond van iemand die ondanks alle waarschuwingen hier toch Euphony is gaan doen en nu ook moet toekijken hoe hetzelfde is gebeurd als in de UK.yekki77 schreef:Doe je huiswerk goed!!!!!
Kuklos is absoluut niet waar wat je zegt.
De volgende stellingen verdedigde ik :
1. Je kan geld verdienen met MLM, want dat deed ik.
2. De producten van Euphony waren oke.
3. Ik gaf aan dat er een risico was dat Euphony kon omvallen.
Dat Euphony zo snel zo omvallen had ik niet verwacht. Ik lig er ook geen moment wakker van aangezien ik zoiets had ingecalculeerd. Ik zou nooit meer iets met MLM gaan doen, omdat het niet transparant genoeg is voor mij.
Euphony is niet failliete, als je aanmeld kan je zien dat het een ander bedrijf is.
Dat Euphony zo snel zo omvallen had ik niet verwacht. Ik lig er ook geen moment wakker van aangezien ik zoiets had ingecalculeerd. Ik zou nooit meer iets met MLM gaan doen, omdat het niet transparant genoeg is voor mij.
Euphony is niet failliete, als je aanmeld kan je zien dat het een ander bedrijf is.
En waar is eufory dan gebleven?? Volgens mij nog steeds faillietyekki77 schreef:Kuklos is absoluut niet waar wat je zegt.
Ik begrijp geen hout van die uitleg. Euphenie is gewoon faillietyekki77 schreef:Is niet UIT het openbaar register, is een bedrijfsnaam zoals ieder bedrijf daar staat om te lokken op de hoofdpagina van het register , met reden dat je aanmeld Enkel ingelogde officiële info is correct en werkelijk UIT het register. . .
Dat jij dat nu juist moet plaatsen, als je dat namelijk zelf goed had gedaan zou je die tent hier ( en overal waar je reageerde) niet de hemel in had geprezen. Tot voor kort dan.yekki77 schreef:Is niet UIT het openbaar register, is een bedrijfsnaam zoals ieder bedrijf daar staat om te lokken op de hoofdpagina van het register , met reden dat je aanmeld Enkel ingelogde officiële info is correct en werkelijk UIT het register. Prolix, het is niet correct dat is duidelijk bij deze verder is t niet zo spannend lijkt me. Prettig weekend allemaal ! Doe je huiswerk goed!!!!!
Officieel failliet of niet als je mensen niet meer uitbetaald is dat een kwestie van tijd.
Categorieën: Mobiel & Draadloos
Bedrijven: Euphony
Landen: België
::: voeg een reactie toe
Reacties
zelfstandigen worden al 4 maanden niet meer betaald en worden telkens met een nieuw verhaaltje wandelen gestuurd. De enigen die daar nog goed verdienen zijn die oplichters aan de top.
Anoniem @ 19-12-2013 - 11:55
en wat is het huiswerk nu dan?
F.A.I.L.L.I.E.T.
Wat ben jij hard van je roze wolk gevallen. Of geloof je het nog steeds niet ?
Wat ben jij hard van je roze wolk gevallen. Of geloof je het nog steeds niet ?
-
- Contacteer:
Ondanks dat ik niet in Euphony participeer vind ik het enorm sneu voor de hard werkende MLM collega's en hoop dat ze snel een alternatief zullen vinden.
Alternatief?MegaSponsor schreef:Ondanks dat ik niet in Euphony participeer vind ik het enorm sneu voor de hard werkende MLM collega's en hoop dat ze snel een alternatief zullen vinden.
Van de regen in de drup?
Nee, "hard werkend" als in de buren en familieleden proberen te overtuigen ook "aandelen" oid te kopen...tssssangel1978 schreef:Alternatief?MegaSponsor schreef:Ondanks dat ik niet in Euphony participeer vind ik het enorm sneu voor de hard werkende MLM collega's en hoop dat ze snel een alternatief zullen vinden.
Van de regen in de drup?
Ik zat meer te denken aan het volgende mlm systeem waar de vrienden en familieleden nu toch echt ook mee moeten gaan doen omdat DAT wel het perfecte systeem is. Al die vorige keren, oeps, sorry, was een foutje, maar nu heeft de mlm-er toch echt gelijk.Prolix schreef:Nee, "hard werkend" als in de buren en familieleden proberen te overtuigen ook "aandelen" oid te kopen...tssssangel1978 schreef:Alternatief?MegaSponsor schreef:Ondanks dat ik niet in Euphony participeer vind ik het enorm sneu voor de hard werkende MLM collega's en hoop dat ze snel een alternatief zullen vinden.
Van de regen in de drup?
welk perfecte systeem? MLM is zo fraudegevoelig als een stel Poolse vakantiekrachten in de goudvoorraad ...
MLM is wel degelijk een perfect systeem...voor de bedenkers en uitvoerders. De "business consultants" zijn slechts de consumables die aan de lopende band verbruikt worden en alleen dienen om de piramide op te bouwen en voor inkomsten uit motivatie- en promotiemateriaal te zorgen.Prolix schreef:welk perfecte systeem? MLM is zo fraudegevoelig als een stel Poolse vakantiekrachten in de goudvoorraad ...