Zeker eens per maand gaat hij eruit in de nacht om te repareren,echter het is nog niet ogelost.
steeds rare blokken op de tv ,of helemaal niet ,irritatie allom met Ziggi.
Nu is er al een week een EMAIL storing ,kunnen niet ontvangen en versuren
,dus ik was wachtwoord kwijt omdat ik steeds het vakje met wachtwoorden kreeg ,had ik beter niet kunnen doen ,maar wist niet van de storing.
Gebeld met ziggo ,ik zou binnen 3 dagen nieuwe code krijgen,moet nog komen.
Toen moest je maar via webmail ziggo ,doet het ook niet meer,het is drama,al een week ,en heb ze net gebeld ,hoelang nog???
Dat weten ze natuurlijk niet,je hebt ook steeds een andere medewerker ,geen zegt hetzelfde,maar wat er loos is weet men ook niet ,dus ja wanneer kan ik mijn mail weer binnen halen ,het is heel lastig ,daar wij ook finaciele mails krijgen.
Zit ca 34 jaar bij deze Povider,begon met Casema,toen Wanadoo,en nu Ziggo,en Hopeloos.
Waar kan je het beste heen ,want dit zijn wij zat ,we hebben heel pakket bij hen,maar hier word je niet vrolijk van
