LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
fbeermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2013 21:19

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door fbeermann »

Ik schaam me helemaal,nergens voor.
Het is gewoon een goed bed en we slapen er prima in.

Einde discussie en er komt nog een aparte review van mij op deze site te staan, of je het nou leuk vindt of niet.

Einde discussie

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door Prolix »

fbeermann schreef:Ik schaam me ...
Einde discussie en er komt nog een aparte review van mij op deze site te staan, of je het nou leuk vindt of niet.

Einde discussie
Jaja, maar dat bepaal jij gelukkig niet.niet.

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Wat een schaamteloos en ondoordacht verhaal...

Ik denk niet dat dit er eentje van Eikelkamp is. Of het is er eentje die nog nooit iets over marketing heeft geleerd... ontslag op staande voet, iemand?

Ik denk ook dat de plank hier misgeslagen wordt. Dit topic en deze rare reacties zal potentiële klanten weren. Om nog maar niet te spreken over hoe onzorgvuldig er met klantgegevens om zou zijn gegaan (is niet zo, want dit verhaal zal een leugen zijn). Als je als potentiële klant deze gegevens gekregen zou hebben had je daar absoluut direct de winkel uit moeten lopen.

Met als klap op de vuurpijl dat deze spammer zelf beslist wanneer deze discussie afgelopen is... :lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik vind het verhaal van @fbeerman eigenlijk wel hoe het zou kunnen zijn gegaan. Of fbeerman bekend is met de persoonlijke gegevens van TS weten we niet. Het kan best zijn dat Eijkelkamp is algemene termen heeft gesproken.

fbeermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2013 21:19

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door fbeermann »

Als je Googled op 'elia Eijerkamp' dan kom je deze topic gewoon tegen op Radar en Kassa.
Als je vervolgens de betreffende link mailt naar Eijerkamp dan komt er (in ons geval dan) een reactie van Eijerkamp zonder dat klantgegevens worden prijsgegeven.
Zo simpel is het.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ja, zo simpel dat het daarom gewoon klopt.
Er zitten niet altijd adders onder het gras.
Er wordt hier juist vaak geadviseerd om voor een (grote)aankoop te gooogelen.

fbeermann
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 dec 2013 21:19

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door fbeermann »

Jij begrijpt het Jolijn. Ik wens je fijne kerstdagen en een geweldig 2014!!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door Prolix »

fbeermann schreef:Als je Googled op 'elia Eijerkamp' dan kom je deze topic gewoon tegen op Radar en Kassa.
Als je vervolgens de betreffende link mailt naar Eijerkamp dan komt er (in ons geval dan) een reactie van Eijerkamp zonder dat klantgegevens worden prijsgegeven.
Zo simpel is het.
Natuurlijk. Doe ik ook voor al mijn grote aankopen. Eerst een oude klacht mailen, kijken of er een bevredigend antwoord komt en dan tot kopoen overgaan. Daarna meld ik me ook altijd aan op fora om maar te spuien over hoe goed dat product wel niet is. Poeh, mijn Hästens is overigens al behoorlijk op leeftijd maar leg-nog lekkâh! E

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: Eijerkamp bed Elia Sueno is zijn prijs niet waard

Ongelezen bericht door choocomell »

hahaha Eikelkamp, das een goeie. Ik ben meestal positief ingesteld en zoek niet het slechte in een mens echter dit komt bij mij zelfs ongeloofwaardig over. Slechte toko

Gesloten