Hallo
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met @home kabelinternet, zelf heb ik erg slechte ervaringen vooral met de inbelverbinding die regelmatig weigert maar wat volgens de helpdesk medewerkers niet waar is (als je de log van het modem bekijkt staan alle weigeringen er gewoon in) en met de medewerkers van de klantenservice zelf, zij zijn erg onbeleefd en totaal niet behulpzaam en dat a 10 cent per minuut
Mocht iemand uit Nood-brabant soortgelijke klachten hebben dan kunnen we onze krachten misschien bundelen
groeten femke
Ik snap iets niet, je bent op zoek naat kabelinternetters en je hebt problemen met je inbelverbinding. Dat staat een beetje haaks op mekaar vind je ook niet. Ik snap het niet helemaal mischien wil je het wat beter voor me uitleggen
Ach ben al lang abonnee van @home breedband en heb zelf geen klachten, stabiele verbinding, alleen de mail en newsserver mag wel wat sneller. Dus wat je verzoek betrefd kan ik je niet helpen.